Spiraaltje

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door C1987, 20 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C1987

C1987 Actief lid

3 apr 2013
    145
    1
    18
    NULL
    NULL
    10 weken geleden ben ik bevalling van een prachtig mooie dochter! Ik geniet volop, maar moest toch ook weer nadenken over anticonceptie. Na het stoppen met de pil ben ik mij zoveel beter gaan voelen waardoor ik ervoor gekozen heb een andere vorm van anticonceptie te nemrn, in overleg met de gynaecoloog is het de mirena geworden. Maandag heb ik deze laten plaatsen bij de huisarts, afgelopen zaterdag had ik mijn eerste menstruatie, heftiger als anders maar komt vaker voor na een bevalling heb ik gelezen. Vervolgens maandag en dinsdag last gehad van wat licht bloedverlies en vandaag al de hele dag niets meer! Heerlijk natuurlijk naar lees ook verhalen dat sommige vrouwen weken lang vloeien ba het plaatsen van een spiraaltje. Wie heeft net als ik hier amper last van gehad?

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.569
    113
    ik! maar ik werd na het stoppen van de bv wel elke maand ongesteld , gelukkig wel veel minder en minder pijnlijk

3. Judith1983

11 nov 2013
    36
    0
    6
    Ja ideaal he zo'n spiraaltje. Ik had m voor deze zwangerschap ook en had helemaal geen menstruatie meer. Zelfs niet gevloeid na het plaatsen.
    Ben nu 9 weken geleden bevallen en over een weekje laat ik er weer een plaatsen. Heb het recept al in huis :)

4. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een prettige ervaring! Ik voelde me ook zoveel beter na het stoppen van de pil dat ik een mirena niet aandurfde(weer hormonen was mijn gedachte).
    Misschien dat ik dit keer overstag ga..

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Heerlijk hoor!
    Ik heb hem in augustus laten plaatsen en vloei nog steeds dagelijks :(

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    ik had de eerste 2 weken nergens last van en nu vloei ik alweer 8 weken. volgende week gaat dat ding er weer uit!

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik was nog niet ongesteld geworden toen ik mijn spiraaltje liet zetten (10 weken na de bevalling). Ik heb misschien 2 dagen heel licht gevloeid, echt maar druppeltjes en sindsdien niets meer. Mijn baby is inmiddels ruim 10 maanden.

Deel Deze Pagina