Raar. Ik had mezelf nog zo voorgenomen de symptomen te negeren. Helaas lukt me dat niet meer. Ik heb vrij regelmatig gedurende de dag steekjes bij mijn liezen. Mijn buik is wat opgezet en waar je die normaal zonder moeite kan "inhouden" lukt me dat nu niet meer. Ik heb een beetje last van spierpijn in mijn bovenbenen en armen. Oja en ik heb de hele dag honger maar toch ook weer niet. Heb al 2 dagen geen hap avondeten kunnen wegkrijgen. Bij het idee dat ik moet gaan koken val ik al bijna in slaap van vermoeidheid. Enige mensen met ervaring hiermee? Vooral het overslaan van mijn avondeten stoort me omdat ik het normaal echt mis als ik niet warm eet. Gelukkig gaan wij dit weekend een weekendje weg dus zal ik afleiding hebben. Testen heeft naar mijn idee nog geen zin want daar is het te vroeg voor. Ik had de 19e mijn eisprong. Ik weet wel dat niemand me kan zeggen of het raak is en dat elke vrouw wat anders ervaart en dat mn lichaam me misschien wel voor de gek houdt, maar het blijft spoken dus vandaar dak het toch even neer zet. Ik hoor graag van jullie!
Lastig he, om de symptomen de negeren! Ik begrijp het wel.... ik voel ook ineens vanalles... Allemaal dingen waarvan je normaal niks merkt.. Kan geen tips geven, hoop alleen voor je dat je jezelf niet gek maakt...en dat het snel raak is!
Gek maken gelukkig nog niet. Ik denk dat ik daarvoor nog te kort bezig ben Nieuwsgierig ben ik ondertussen wel. Ik weet dat het altijd een raadsel blijft. Mensturatie symptomen krijg ik altijd zon 2 of 3 dagen voor de tijd dus of ik heb dit keer een hele kort cyclus of mn lichaam haalt een vroege 1 april grap met me uit
Heel herkenbaar.. we lopen precies gelijk. Ik heb gevoelige borsten die ook wat steviger lijken te worden. en duidelijke aders, opgezette buik en heel veel honger (wordt sinds 2 dagen gewoon wakker met een honger gevoel in de ochtend).. Hmm nog 1 week en dan mag ik van mezelf testen... maar helaas zeggen symptomen niks..
Spannend! Ik wil ook niet te vroeg testen. Mijn borsten ogen wel groter maar geen aders. Echt vervelend haha. Ik ben een ongeduldig type
Ik heb me zelf ook voorgenomen om niet meer op allerlei symptomen te letten, vorige maand is dat goed gelukt had ook nergens last van. Maar nu .. Ik heb sinds gisteren een raar soort buikpijn, het zit onder in mijn buik wat door trekt naar mijn linkerzij erg vervelend een soort spierpijn ik kan het niet uitleggen. Ook begin ik nu last te krijgen van mijn onderrug. Elke keer denk ik nee Chan het is gewoon wat anders, en dan denk ik weer maar het zou kunnen .. IK heb 20 maart mijn ei sprong gehad, nog even geduld dus Succes iedereen !!
Erg he chann92. Ik heb ook af en toek wat zeurderige pijn in mn onderrug. Maar dat komt overeen met een menstruatie voor mij. Vind het alleen wat vroeg om die symptomen te hebben. Lastig zeg+
Ja is nog een beetje vroeg, ik wil proberen tot mijn nod te wachten. Wij lopen geloof ik gelijk met onze dag dat we kunnen testen
Ik zou vanaf 2 april kunnen testen. Maar doe het liever iets later als mn menstruatie uitblijft om een lange cyclus uit te sluiten.