Ik heb (wat ik uit het verleden nog weet) een lange cylcus van ongeveer 50 dagen. Ik ben daarom na mijn eerste menstruatie begonnen met temperaturen om te achterhalen of ik een eisprong heb en op het juiste moment te pieken. Dat is dus gelukt Volgens CB zou ik nu tussen de 4-5 weken zwanger. Echte symptonen die ik aan een zwangerschap zou toewijzen heb ik nog niet. Beetje moe, begin nu wel gevoelige/branderige borsten te krijgen en last van mijn onderrug. Ik hoop dat jullie ook snel zwanger zullen raken!
Vorige keer (gebruikte ik de testen van 123thuistest) niet. Nu bij de testen van zwanger en kids had ik aan het begin van mijn cyclus geen tweede streepje en vanaf dag 8 ongeveer wel..
Gek he! Hoe je hoopt op ongesteld worden wanneer je een kinderwens hebt. Daarvoor haatte ik het om ongesteld te worden en wou ik dat ik een paar maanden kon overslaan.
Ik ben in juni met de pil gestopt. Bloeding gehad en meteen daarna zwanger. Helaas een ma en curretage gehad. Zit nu te achten op mijn eerste ongesteldheid. Of eigenlijk liever niet.. curretage is morgen 5 weken geleden. Ik had dus meteen na het stoppen met de pil een eisprong en zwanger.
Vandaag na 84 dagen weer ongesteld op eigen kracht Ik ben helemaal happy, ik zat gisteren in een flinke dip dus dit doet mij wel weer goed, gerustgesteld dat het allemaal nog "werkt" haha. Temperaturen zou ik graag willen maar ik heb onregelmatige diensten dus dat gaat niet helaas. Ik draai ook nachtdiensten dus kan nooit een vast tijdstip aanhouden. Ik wil nu het nu gewoon op zijn beloop laten en geen ovulatietesten gaan gebruiken, ik zie het wel. Hopen dat dit een succes ronde wordt!
@Stfjuhh inderdaad wil heel graag ongesteld worden. Heb al 2 dagen flinke hoofdpijn. Hoop dat het een teken is.
Ik heb sinds gisteren last van pijnlijke tepels. Dus ik denk dat mijn menstruatie eraan zit te komen. Volgens FF vrijdag dus dan kan dat wel kloppen. Gelukkig is m'n lichaam weer goed bezig, dus wie weet snel zwanger.
Ik heb ook een paar keer flinke hoofdpijn gehad maar niks.. paar keer behoorlijke kramp met rugpijn niks.. Vorige week 4 testen gedaan: 2 licht positief en 2 negatief. Nu ook steeds een soort zeurend gevoel rechts alsof er iets op rekt. Maandag bij de HA geweest en ik ga vrijdag in naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.
Sorry voor de super late reactie! Ondertussen nog steeds biet ongesteld! (Dag 133!!). Ik ga 19 november naar de fertiliteitspoli...hopen dat zij wat kunnen betekenen. Dat wachten is zoooo frustrerend! :x
Wel heel pijnlijke tepels en gekke steken in onderbuik! Maar dat is wel iets van de afgelopen 2 weken.....Dus ook weer best lang om ongesteld te worden... Zo moedeloos word je hiervan.....trouwens wel al meerdere bezoekjes gehad aan gynaecoloog en huisarts. Heb de diagnose pcos.
@Anonima, ben je nu bezig met clomid? En hoe gaat het nu met je? Ik ben sinds vandaag met de Teunisbloemolie begonnen, zat echt even in een dipje. Ik schrijf mee in een groepje en die gaat veelste hard. Deze maand al 4 zwangeren. Bij iedereen is zwanger is 3 maanden. Zo voelt het helemaal vervelend.
Goedemorgen dames, Ben vandaag weer ongesteld geworden, dus word nu wel regelmatig gelukkig. Hoop dat het bij jullie ook wil vlotten!
@Snoopy oh wat fijn dat er nu een beetje schot in de zaak zit. Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en heb gevraagd om een verwijsbrief die heb ik ook gehad en heb maandag al een afspraak voor een inwendige echo.... brrr heel spannend!
Ik ben vandaag voor een inwendige echo geweest. PCOS geconstateerd. Nu provera kuur voor 10 dagen en op derder dag cyclus starten met Clomid.
Vind het toch wel zorgelijk dat er zoveel vrouwen pcos hebben... Las dat je als symptoom veel last van puistjes kunt hebben en dat heb ik nu ook sinds t stoppen met de pil.. Dus of het komt door het ontpillen of ik neig ook naar een onderzoek voor pcos..
Dat is inderdaad dan lastig om te lezen over anderen, ook al gun je het iedereen hier op dit forum! Ik heb helaas niet meteen clomid meegekregen! Hopelijk 19-11 bij de fertiliteitspoli. Zo stom dat je het wilt loslaten, maar dat het dan niet lukt! Spannend trouwens maandag de inwendige echo. @Steefjuuh01: wat fijn dat je al zo snel wat mee hebt gekregen na de echo. Die is bij mij al 2 weken geleden!