Hier dag 34 na mijn onttrekkingsbloeding. Ik wacht ongeduldig af! Voel al zeker 1,5 week dat ongesteldheid eraan zit te komen (buikpijn, gevoelige/pijnlijke tepels, lage rugpijn, moe) maar zet blijkbaar niet door...
@Mummytobe87 je hoeft je nog geen zorgen te maken hoor. 36 dagen is niet heel lang voor net stoppen na de pil
Uitslag is nog niet binnen, morgen terug bellen... grr kan ik boos om worden. Is wel je gezondheid...
Dat is inderdaad frutrerend Lisa Ik hoop dat ze de zaken morgen wel op orde hebben?! weer een dag en een nacht wachten.... Bij de vorige zwangerschap heb ik zogezegd drie maanden geduld moeten hebben alvorens ik ook maar iets van die rode duivel zag...het heeft toen een half jaar geduurd voor ik regelmatig was. Een vriendin die een wondertje heeft gekregen met heel veel hulp wees me vanmorgen op het gebruik van chlorella bij mijn ontgiftingsfase waar ik, nu ik zondag mijn laatste pil in heb genomen, in beland ben. Ik hoop dat het oude nep gedoe er snel uit is en mijn goede doorbloeding nu wat sneller op gang komt. kan niet wachten...... Wie van jullie kent het gebruik van chlorella voordat je zwanger raakt?
Hier nog een kleine update. Ik ben naar de huisarts geweest en hij gaf aan dat het wel lang duurde, maar dat ik over drie maanden terug mocht komen mocht mijn cyclus nog steeds onregelmatig zijn....dus nog ff geduld...
Lisa 2001, nog nieuws? Mijn bloedwaardes zijn allemaal goed. Dus alleen op mijn echo is PCOS te zien. Bijna klaar met de proverakuur en dan eindelijk ongesteld worden.
@Stefjuhh, ja had gisteren de uitslag GEEN PCO ben zoooo blij! Er waren ook meerdere rijpende eitjes te zien zeiden ze. Ben heel benieuwd. Moet nu afwachten. Wat fijn dat de bloed waardes goed zijn!
Hoi allemaal, Ik kan me hier ook inmiddels aanmelden denk ik. Op 8 september heb ik de laatste pil genomen. Op 14 september ben ik ongesteld geweest en dat was meteen de laatste keer. Inmiddels zijn we 7 weken verder. Ik heb al een paar keer het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden (kramp in onderbuik, een puistje.....), maar niks. Ook niet zwanger volgens de testen. Bij mijn zoontje was ik na 15 jaar een zware pil slikken (Microgynon 50) meteen netjes elke 4 weken ongesteld. Nu heb ik deze pil 2 jaar geslikt en is mijn lichaam van slag. Heel frustrerend. Ik wil zo graag beginnen, maar zolang mijn cyclus niet op gang komt, gaat er niks gebeuren
@ lisa vaak hoor je het wel bij het ontpillen enzo....ik ben vandayag naar de gyn geweest. Bij mij is wel pcos vast gestld. Nu een kuur primolut gekregen. Daana gaan ze kijken naar andere hormonen voor eisprong op te wekken.
Dag 42. Waar ik af en toe aan denk is, heb ik nog wel een : natuurlijke cyclus? Ik ben 36 jaar, ben ik misschien al minder of niet meer vruchtbaar? Pff, maar niet teveel aan denken.
@Bodien, wat ontzettend vervelend dat je pco hebt Wel fijn dat ze je nu verder gaan helpen, en hopelijk een eisprong kunnen opwekken dan heb je namelijk echt een eerste echte rond meid!
@Dotty, Welkom! Wat gezellig dat je mee kletst, jammer dat het door deze omstandigheden moet. Vervelend is dat wachten he? Ik zit vandaag op dag 100 van geen ongesteldheid. Ik heb geen pco gelukkig. Ik heb een inwendige echo gehad. Ben na 3 maanden gewoon extra gaan zeuren dat ik er niet van kon slapen ect. Toen een verwijzing gekregen voor een inwendige echo. Ik wacht ook nog steeds, hoe is het nu met jou? Liefs
@MoniqueA, jij hebt ook geen pco toch? En ook lang moeten wachten voordat je ongesteld werd toch? Hoe is het nu?
Heb je al wel een fijn gevoel dat de inwendige echo goed was? Ik heb besloten te wachten tot 1 januari en dan ga ik ook echt naar de huisarts. Hier tot nu toe nog niks. Vorige week had ik 1 dag wat bruinverlies, maar verder niks. Elke maandag doe ik een testje voor de zekerheid, maar ook nog steeds negatief. Bij mijn zoontje wist ik steeds precies mijn nod. Nu mis ik dat gevoel.
@Dotty, ja ergens stelt het me wel gerust, aan de andere kant blijf ik mezelf soms gek maken met dingen verzinnen. Ik heb gevraagd of ik de uitslag mocht hebben en die kan ik morgen ophalen schriftelijk. Ik praat mezelf altijd dingen aan. Het is in ieder geval een fijn geweten dat je al zwanger bent geweest, dan wil het vaak toch zeggen dat alles goed zit meid! Hoop voor ons beide dat we snel duidelijkheid hebben!
Hoi hoi, ik wacht ook nog steeds, sinds 19 augustus. Dat wil zeggen, dat denk ik iig.Ik heb wel wat bloedingen gehad maar komen niet in de buurt van menstruatie die ik gewend ben en tussen de laatste twee keer zit maar 2,5 week. Hebben jullie ook van die vage bloedingen? Is dat iets om voor naar de dokter te gaan? Ik las hier iemand die elke week testte, hoe vaak test (zwangerschap) de rest eigenlijk?