lang wachten op eerste natuurlijke menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisa2001, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mummytobe87

3 okt 2014
    47
    0
    6
    Hier dag 34 na mijn onttrekkingsbloeding.
    Ik wacht ongeduldig af! Voel al zeker 1,5 week dat ongesteldheid eraan zit te komen (buikpijn, gevoelige/pijnlijke tepels, lage rugpijn, moe) maar zet blijkbaar niet door...

2. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Mummytobe87 je hoeft je nog geen zorgen te maken hoor. 36 dagen is niet heel lang voor net stoppen na de pil:)

3. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Uitslag is nog niet binnen, morgen terug bellen... grr kan ik boos om worden. Is wel je gezondheid...

4. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Dat is inderdaad frutrerend Lisa :(
    Ik hoop dat ze de zaken morgen wel op orde hebben?! weer een dag en een nacht wachten....

Bij de vorige zwangerschap heb ik zogezegd drie maanden geduld moeten hebben alvorens ik ook maar iets van die rode duivel zag...het heeft toen een half jaar geduurd voor ik regelmatig was.
    Een vriendin die een wondertje heeft gekregen met heel veel hulp wees me vanmorgen op het gebruik van chlorella bij mijn ontgiftingsfase waar ik, nu ik zondag mijn laatste pil in heb genomen, in beland ben. Ik hoop dat het oude nep gedoe er snel uit is en mijn goede doorbloeding nu wat sneller op gang komt.
    kan niet wachten......

Wie van jullie kent het gebruik van chlorella voordat je zwanger raakt?

5. mevraardbei

27 sep 2014
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier nog een kleine update. Ik ben naar de huisarts geweest en hij gaf aan dat het wel lang duurde, maar dat ik over drie maanden terug mocht komen mocht mijn cyclus nog steeds onregelmatig zijn....dus nog ff geduld...

6. StefJuuh01

15 okt 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lisa 2001, nog nieuws?

Mijn bloedwaardes zijn allemaal goed. Dus alleen op mijn echo is PCOS te zien. Bijna klaar met de proverakuur en dan eindelijk ongesteld worden.

7. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Stefjuhh, ja had gisteren de uitslag GEEN PCO ben zoooo blij! Er waren ook meerdere rijpende eitjes te zien zeiden ze. Ben heel benieuwd. Moet nu afwachten. Wat fijn dat de bloed waardes goed zijn!

8. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Wat fijn Lisa!

Hier dag 39 en niks..

9. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ik kan me hier ook inmiddels aanmelden denk ik. Op 8 september heb ik de laatste pil genomen. Op 14 september ben ik ongesteld geweest en dat was meteen de laatste keer. Inmiddels zijn we 7 weken verder. Ik heb al een paar keer het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden (kramp in onderbuik, een puistje.....), maar niks. Ook niet zwanger volgens de testen.

Bij mijn zoontje was ik na 15 jaar een zware pil slikken (Microgynon 50) meteen netjes elke 4 weken ongesteld. Nu heb ik deze pil 2 jaar geslikt en is mijn lichaam van slag. Heel frustrerend. Ik wil zo graag beginnen, maar zolang mijn cyclus niet op gang komt, gaat er niks gebeuren :(

10. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er ook meer dames die lang hebben gewacht op hun eerste menstruatie & die geen PCO hebben?

11. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    @ lisa vaak hoor je het wel bij het ontpillen enzo....ik ben vandayag naar de gyn geweest. Bij mij is wel pcos vast gestld. Nu een kuur primolut gekregen. Daana gaan ze kijken naar andere hormonen voor eisprong op te wekken.

12. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe lang heb je gewacht voor je naar de dokter ging Bodien?

13. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Dag 42. Waar ik af en toe aan denk is, heb ik nog wel een :
    natuurlijke cyclus? Ik ben 36 jaar, ben ik misschien al minder of niet meer vruchtbaar? Pff, maar niet teveel aan denken.

14. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Bodien, wat ontzettend vervelend dat je pco hebt:(
    Wel fijn dat ze je nu verder gaan helpen, en hopelijk een eisprong kunnen opwekken dan heb je namelijk echt een eerste echte rond meid!

15. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Dotty, Welkom! Wat gezellig dat je mee kletst, jammer dat het door deze omstandigheden moet. Vervelend is dat wachten he? Ik zit vandaag op dag 100 van geen ongesteldheid. Ik heb geen pco gelukkig. Ik heb een inwendige echo gehad. Ben na 3 maanden gewoon extra gaan zeuren dat ik er niet van kon slapen ect. Toen een verwijzing gekregen voor een inwendige echo.

Ik wacht ook nog steeds, hoe is het nu met jou?

Liefs

16. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    @MoniqueA, jij hebt ook geen pco toch? En ook lang moeten wachten voordat je ongesteld werd toch? Hoe is het nu?

17. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Herkenbaar. Ik ben 33 en vraag me dat ook wel eens af.

18. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb je al wel een fijn gevoel dat de inwendige echo goed was? Ik heb besloten te wachten tot 1 januari en dan ga ik ook echt naar de huisarts. Hier tot nu toe nog niks. Vorige week had ik 1 dag wat bruinverlies, maar verder niks. Elke maandag doe ik een testje voor de zekerheid, maar ook nog steeds negatief. Bij mijn zoontje wist ik steeds precies mijn nod. Nu mis ik dat gevoel.

19. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Dotty, ja ergens stelt het me wel gerust, aan de andere kant blijf ik mezelf soms gek maken met dingen verzinnen. Ik heb gevraagd of ik de uitslag mocht hebben en die kan ik morgen ophalen schriftelijk. Ik praat mezelf altijd dingen aan.

Het is in ieder geval een fijn geweten dat je al zwanger bent geweest, dan wil het vaak toch zeggen dat alles goed zit meid!

Hoop voor ons beide dat we snel duidelijkheid hebben!

20. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Hoi hoi, ik wacht ook nog steeds, sinds 19 augustus. Dat wil zeggen, dat denk ik iig.Ik heb wel wat bloedingen gehad maar komen niet in de buurt van menstruatie die ik gewend ben en tussen de laatste twee keer zit maar 2,5 week. Hebben jullie ook van die vage bloedingen? Is dat iets om voor naar de dokter te gaan?
    Ik las hier iemand die elke week testte, hoe vaak test (zwangerschap) de rest eigenlijk?

Deel Deze Pagina