Lang wachten op eerste ongi na stoppen met de pil

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Juudels, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudels

Juudels Lid

6 dec 2007
    5
    0
    0
    Kantoorbaan
    Almere
    Hallootjes! Ik ben sinds eind november gestopt met de pil (microgynon 30) en had met mijn normale cyclus (van de pil) 27 december ongesteld moeten worden. Maar nu ben ik nog steeds niet ongi! Wel regelmatig last van pijn in onderbuik. Net alsof ik ongi moet worden zegmaar. Enig idee wanneer ik ongeveer weer ongi zal worden? Ik heb 12 jaar de pil geslikt. Is dit wel normaal? Heb geen haast om zwanger te raken, maar begin me een beetje zorgen te maken. Heb wel al een test gedaan, maar ben niet zwanger. Bedankt voor je antwoord alvast!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Juudels,

je cyclus kan een half jaar van de leg zijn zal ik maar zeggen. Er is dus nog niets alarmerends aan de hand hoor, maar ik kan me voorstellen dat je er een beetje onzeker door wordt. Maar zo te lezen zit het al wel te wringen en is je lichaam bezig zijn eigen hormoonbalans weer te vinden. Geef het nog maar even de tijd, je lichaam kan dit best zelf regelen, alleen kan het een paar maanden duren.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina