Ik kwam er in de 11de week achter dat het met 5 weken niet goed was gegaan. Een week gewacht maar er kwam niks opgang. Ivm vakantie (3 weken daarna zou ik op vakantie gaan) heb ik toen pillen gekregen en dat sloeg meteen aan hoewel ik dus geen bloed oid van te voren had. Uit zichzelf weet ik niet hoe lang het gezeten zou hebben. Met de gedachte dat het daar al 6 weken zat en daarna nog een week hoewel we het wisten dat het niet goed zat ben ik toch maar voor cytotec gegaan Sterkte!
Ja helaas wel. In eerste instantie dacht ik dezelfde dag weer naar huis te kunnen gaan maar heb dus 3 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ik zat zo in mezelf gekeerd dat het mij weinig kon schelen. Maar ik was het na al die dagen ook wel zat. Na de curettage ben ik nog bang geweest voor een verkleving. Gelukkig was ik 3 maanden later weer zwanger (van een mk). Een troost was dat mijn lichaam wel werkte. Heel veel sterkte meid. Ik hoop dat het vanzelf los komt. Dat is toch het beste.
Ja, was wel op de afdeling verloskunde en er liepen ook blije familieleden langs maar mijn kamer was de eerste op de gang, dus ik heb geen zwangeren en/of baby's gezien. Ik lag gelukkig alleen en zou niet anders willen met elke 3 uur vaginale tabletten. Ik had ook een eigen douche en toilet dus lag "lekker" privé. Positief blijven meid, ook al weet ik dat het nu heel moeilijk is... Nu kan je helaas ook niet verder...
Toen wij er achter kwamen was leefde het vruchtje een week niet meer. Ik heb toen nog 3,5 week gelopen voor ik een curettage kreeg. Ik weet dus niet hoelang het geduurd zou hebben, maar ik vond het zo al best lang duren. Respect dat je het af wil wachten.
Ha Nuage, Wat een ramp die miskramen!! Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik heb de eerste keer de pillen genomen (ben de naam even kwijt, cyrtec?) 4 dagen nadat het hartje was gestopt. Toen gebeurde er bijna niets. Toen heb ik nog 2 weken lang iedere dag een klein beetje bloed verloren en toen kwam het er uit zichzelf uit. (was heel goed te doen) En de tweede keer heb ik de pillen genomen 2,5 week nadat het was misgegaan, toen kwam het er direct uit. Was ook goed te doen. Ik had alleen wel het idee dat als ik de pillen niet genomen had, dat het er op de natuurlijke wijze ook die avond uitgekomen zou zijn. Het kondigde zich al best wel aan zeg maar. Ze hebben bij mij wel beide keren HCG geprikt 2 x na gestopte hartactie om te kijken of dat wel aan het dalen was. In sommige gevallen blijft het gelijk of stijgt het zelfs, en dan weet je dat het nog heel lang gaat duren voordat je lichaam het afstoot. Dus misschien kan je dat ook nog vragen. Succes meid!
Heb vanmiddag een zwangerschapstest gedaan en die was nog hartstikke positief. Dat in combi met nog geen druppel bloed doet me denken dat er voorlopig ook niks gaat gebeuren.
Eerste keer was het mis gegaan rond 5 weken. Vanaf 6 weken dagelijks hele kleine hoeveelheden bloedverlies (max grootte van een euro). Bij 10 weken cytotec 2 dagen thuis ingebracht zonder effect. Bij 12 weken curettage. Tweede keer was het mis gegaan bij 7 weken. Toen bij week 8 enkele druppels bloed. Wegens vakantie toen minder lang afgewacht en in week 9 cytotec zonder effect en in eek 10 curettage.
Hier met 6 wk gestopt met groeien. Bij termijnecho 11 wk erachter gekomen. Curettage stond gepland met 13wk. 2 dagen ervoor toch spontaan losgekomen, een hele vruchtzakje en 1 gigantische stol. Leek net een lever. Dus al met al ongeveer 7 weken voor t uit zichzelf kwam.
Ik had in de avond wat lichtroze druppels. En snachts werd ik wakker en voelde ik een beetje druk, niet echt pijn. Op de wc floepte het er gewoon uit. Ik had paar dagen eerder echo gehad en het lag al heel laag in de baarmoeder, ze was toen ook verbaast dat ik nog geen bloedverlies had. Was me erg meegevallen. Was mijn eerste miskraam.
Kan ik me voorstellen, klinkt als een hele... tja hoe zeg je zoiets... "fijne" miskraam ofzo. Je weet wel wat ik bedoel.
Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Heb er 3 gehad en waren gelukkig goed te doen. Weet dat het ook anders kan gaan. Ik hoop dat t bij jou ook snel loskomt op een 'fijne' manier.
Ik heb er tot nu toe eentje gehad op natuurlijke wijze. Missed abortion dan. Wel 2 vroege miskramen nog maar dat was vergelijkbaar met menstruatie. Mijn eerste MA heb ik curettage gedaan en de tweede dus afgewacht en dat was goed te doen. Wel wat erger dan bij jou, maar zeker te doen. Zoiets teken ik weer voor. Thanks! Ik hoop op bloed momenteel. Dan weet ik dat het echt eraan komt.
Dag dames ik zat op 7.3 weken (dacht eerst 8.3) kloppend hartje en de week erna geen kloppend hartje meer ook niets gegroeid dus zal direct erna mis gegaan zijn. Vermoeden had ik al. Pillen ingebracht om 15.00 uur en om 17.30u eerste bloedverlies. 19.00 u weeen tot 20.30 uur. Ik verloor iets waarna de pijn eindelijk minder werd. Vruchtzakje volgde snachts. Nu dag 6 aan het bloeden. Vrijdag al een controle echo omdat ze verwachten dat het er allemaal uit is. Nu rust en een maand extra pauze en veel natuurlijke middelen gebruiken om mijn hormonen op orde te krijgen (bijenpollen, fenegriek, maca etc.) en utrogestan gekocht online zodat ik daar (hoop ik) na positieve test mee kan starten en de gyn dan evt kan overtuigen ervan. Snel op gang gekomen gelukkig Nuage.. nu duimen dat het schoon is. Kl... voor jou dat je nog wacht.
Klopt maar las ergens dat je vroeg hoe snel het ging bij iemand vandaar. De eerste keer heb ik gewacht en kwam het snel vanzelf. Sterkte meid.
Ja dat vroeg ik ook, maar dan dus zonder de pillen. Ik wacht ondertussen al meerdere weken. Maar wacht nog tot volgende week.
Jeetje meid, hou je het nog vol? Heel veel sterkte met afwachten. Ik duim dat het snel op gang komt. Knuffel!!