Lang wachten op missed abortion?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nuage, 25 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja het gaat wel. Ene moment beter dan het andere moment hoor! Ik heb de 10e weer een afspraak en is er dan nog geen enkele vooruitgang dan ga ik wel een afspraak maken voor opname een week later. Dan heb ik ongeveer nog 5 weken gewacht na de slechte echo en is het kindje al iets van 7 weken overleden.

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik vind het bewonderingswaardig dat je dit volhoudt. Ik hoop echt dat jouw lange wachten beloond wordt. Klinkt een beetje gek in deze situatie, maar je snapt me wel ;)

Sterkte!!

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nou ik ging zojuist naar de wc en jahoor ein-de-lijk roze bij afvegen! En heb ook ongi gevoel erbij. Was nog nooit zo blij met roze op toiletpapier haha. Stom ook dat ik er nu echt blij van werd, maar ja zo zit het nu eenmaal en als dit doorzet dan ben ik onwijs blij dat ik het ziekenhuis ontloop! Ben morgen en overmorgen vrij dus kom maar op!

Zou die massage met drukpunten en energieen van vanochtend dan gaan helpen? Ze heeft specifiek geprobeerd de mk op gang te krijgen!

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wauw! Dat klinkt in ieder geval al veelbelovend :) Of het nou de massage was, of mijn draaiende duimen :D, kom maar op, toch?!
    Blij voor je!!

5. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Heel veel sterkte!
    Ik heb destijds ook weken afgewacht maar uiteindelijk was ik wel 'blij' dat ik mijn lichaam het gewoon zelf heb laten doen. Al had ik er wel veel pijn van, het was voor mij toen de juiste manier.
    Nogmaals sterkte en ik hoop dat het nu mag doorzetten.

Deel Deze Pagina