Dames, Ik heb sinds vrijdag nacht weeen... Helaas zetten ze niet door en hadden ze me gisteren pas 1 cm opgeleverd.. Balen natuurlijk.. Was geradbraakt, kapot moe, sliep nauwelijks enz.. Gisteren nacht uiteindelijk spuitje in ziekenhuis gehaald om te slapen.. Daar heb ik op geslapen, flink! Nu voel ik me wat beter.. Ik verloor vanochtend mijn slijmprop.. Hoe lang duurde heb jij jullie na het verliezen van dat viezige ding dat jullie aan het bevallen waren? Liefs BIanca
Ik verloor bij mijn derde de slijmprop savonds heel laat. En in de ochtend kreeg ik weeen, 2 uur later was mijn zoon er.
s cohtends slijmprop, uurtje of 3 4 later was ze er (het duurde toen nog uurtje of 1 a 2 tot de weeen begonnen)
Een kwartier na de slijmprop (ik was nog aan opzoeken in een boek wat dát nou in vredesnaam voor iets ranzigs was geweest) kreeg ik een beetje buikpijn. Nog eens 3 uur later had ik een kind.
ik heb eerst een paar weeen gehad... toen ging ik naar de wc om 2 uur snachts... verloor mijn slijmprop en op de terug weg naar bed braken mijn vliezen. Onze zoon is diezelfde dag geboren. spannend zeg, heeeeel veel succes...
Ik verloor de slijmprop een week voordat ik bevallen ben. Kwam ook in deeltjes, elke dag verloor ik kleine deeltjes van de slijmprop, heel raar! Pas een week later, op de uitgerekende datum is onze zoon geboren Mijn gynaecoloog wist me te vertellen dat het niet altijd erop wijst dat de bevalling dan ook effectief begint, het wil gewoon zeggen dat je lichaam al aan het werk is (wat dan weer wel een goed teken is ) Veel succes met de laatste loodjes of ben je ondertussen al aan het bevallen??
Ben zowel nu als bij mijn zoontje met 34 weken de slijmprop verloren. Bij mijn zoontje ben ik met 39.2 bevallen. Het verliezen van de slijmprop zegt dus (helaas) niets.
Ik verloor mijn slijmprop, maar mijn vliezen braken ook meteen. Niet zo'n goed voorbeeld misschien. Duurde uiteindelijk 25 uur.
Ik kan eigenlijk niet stemmen. Bij de eerste verloor ik de slijmprop toen ik al weeën had, en ik ben toen binnen 24 uur bevallen. Bij de tweede ben ik de slijmprop verloren bij 31 weken, en daarna nog eens toen ik weeën had (met 40 weken). Die tweede keer was het binnen 12 uur zover. Omdat het 2 van de 3 keer binnen 24 uur was, heb ik daar maar op gestemd.
Bij de laatste verloor ik mijn slijmprop bij 33,4 weken, ongeveer een week later bevallen. Bij de andere 2 pas tijdens de bevalling. Denk ik tenminste, niks van gemerkt.
Zaterdag, zondag en maandag verloor ik telkens een stukje slijmprop, vrijdag braken mijn vliezen en zaterdag bevallen. Precies 1 week dus nadat ik mijn slijmprop begon te verliezen.
Hoi Ik verloor hem tijdens de weeen op de wc bak wat een vies mega ding is dat ook met allemaal bloed. Dat kwam waarschijnlijk van het strippen. Dat van met 41 weken in de ochtend volgende dag bevallen om 04.32. Succes meid je lichaam is echt bezig komt goed. Groetjes paula