Lang weekend met oma

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamafiets, 4 mei 2025 om 17:36.

1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.489
    30.916
    113
    Vrouw
    Ik ben op zoek om met ons gezin een weekend of lang weekend weg te gaan met mijn moeder.

Maar wat is leuk? We willen geen massa, grote drukte of veel moeten lopen. Moeder kan nog best een middag door het centrum van Brugge of zo. Maar zeker geen lange wandelingen of veel trappen. Fietsen kan ze dan wel weer prima.

We houden wel van natuur, cultuur (als in oud stadje, musea etc). Lekker eten (maar dan moet er ook optie voor pizza of pannenkoek zijn)

Vliegen is geen optie en heel ver rijden ook niet. Goed bereikbaar met de trein is een grote pré, gezien het best proppen is met oma erbij in de auto.

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Ik vond Trier een leuke historische stad, maar weet niet of dat te ver is?

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.867
    113
    Esonstad in Friesland vinden wij een leuk Landalpark met veel leuks in de omgeving. Maar is misschien ook te ver.
    Eventueel naar zee?
    Het fruithotel in Ochten vinden wij ook leuk. En ook genoeg te doen in de omgeving.

Mamafiets vindt dit leuk.
  4. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.489
    30.916
    113
    Vrouw
    Haha. Trier is voor ons dichterbij. :roflmao:
    Voor mijn moeder is ditvweer dichterbij.

Als er een redelijke treinverbinding is dan is een paar uur rijden geen probleem. Ik neem dan de trein, zodat de rest ruim kan zitten in de auto. Station hoeft dan ook niet perse heel dichtbij de locatie te zijn.

Deel Deze Pagina