Vandaag na het wassen van Mn gordijnen, hing ik ze terug. Toen ik de haakjes er aan wou hangen viel de eindstop van de rails er af.. ik krijg hem er niet meer vast in. Het gaat om zon klein ijzer dingetje. Hij ziet er niet kapot uit, dus weet niet of een nieuwe kopen zin heeft?
Moet je hem er niet indraaien? Bij ons kun je de stopper er alleen in de lengte in de rails doen, vervolgens een kwartslag draaien zodat hij vast blijft zitten. Geen idee of je snapt wat ik bedoel...
De eindstop die ik heb schuif je in de rails en dan moet je het oogje (waar je het laatste haakje in doet) vast draaien.
Of je mist een stukje, of hij zit niet goed. Ik heb er toevallig eentje liggen hier, schuifje gaat in de rails, ringetje en oogje erbuiten om aan te draaien.
je moet het buitenste ringetje aan het scroefje niet in de rails proppen maar erbuiten. dan kan je hem vastdraaien. zoals hij op dit plaatje zit http://www.goelst.nl/uploads/images/Gallery/LRS/LRS-p.jpg
Bedankt meiden, deze railsstop was kapot, ik heb nieuwe gekocht en idd ik had hem er niet goed op gedaan. Nu is het weer goed 😘