Kou

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schildje, 13 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik heb het sinds een week ontzetten koud. zijn er meer dames die dit hebben of herkennen? Ik wordt er niet goed van. Maar voor de rest heb ik nog nergens last van.

Gr.schildje

2. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    ik heb dit ook al een dikke week ;) Volgens mij ben ik verkouden aan het worden ;) Misschien jij ook?
    Overal heb ik kou, terwijl ik normaal heel 'warmbloedig' ben :D ik test trouwens pas volgende week dus of het een zwangerschapssymptoom is weet ik niet ;) (denk van niet)

3. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    heel erg herkenbaar hoor schildje,
    ik loop normaal veel in dingen met korte mouwen en buiten fleesvest en klaar, maar ben sinds ik zwanger ben ook zo koud zit met deken op de bank en kachel op storm ;)

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de eerste 2 tot 4 weken (week 4 tm 8) heb ik het ook zo koud gehad en dat hoorde ik ook veel 'ons' (juli -mama) topic... hoort er dus voor veel vrouwen wel een beetje bij. Lekker dekens gebruiken, dikke truien, dikke sokken aan, eventueel een kruik of pittenzak gebruiken ;)

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @ Tacha1987 Van de verkoudheid kan het komen. Ben namelijk net verkouden.!
    Maar de kou heb ik nu al een week. Als ik dan naar bed ga dan moet ik gewoon sokken aan trekken. Zelfs gisterenavond toen ik terug kwam van mijn naaicursus heb ik tot 1 uur koude voeten gehad. Verschikkelijk gewoon. Ik hoop dat het dan snel lekker weer mag worden en dat ik mij een beetje kan opwarmen aan de zon. ;)

6. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    Ik heb het vanaf het begin tot en met week 36 ontzettend koud gehad. Sliep zelfs met 2 dekbedden. Manlief dacht dat hij doodging van de hitte zo hoog was de verwarming.

Nu klaagt hij dat het koud is in huis. Heb het bijna altijd heet. Dus vermoed dat het door de hormoontjes komt ;)

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heb het ook nog steeds erg koud!

8. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    YEP heel herkenbaar. Ik heb het ook al steeds heel koud. Echt een zwangerschapskwaaltje dus.
    Denk dat het komt omdat je lichaam nu meer energie nodig heeft en het bloed naar je baarmoeder gaat.

9. Miemi

Miemi Lid

9 dec 2007
    78
    0
    0
    Heb het ook sinds het begin van mijn zwangerschap voortdurend koud! Vooral 's avonds als ik dan ook nog helemaal vermoeid ben. Het enige dat helpt is een warme douche of een warm bad.

10. Norway

Norway Lid

8 feb 2008
    72
    0
    0
    oh jee, dit is niet echt opbeurend!
    ik heb het altijd al koud, maar nu is het NOG erger. Ik dacht dat zwangeren het meestal juist warm hebben, maar ik las zojuist iemand die het tot 36 wk koud gehad heeft. :(

gelukkig komt de lente eraan en wordt het weer warmer....

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik herken het dus helemaal niet.
    ik heb t altijd zo warm dat manlief klaagt over kou :) :) :)

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Daar had ik de eerste weken ook heel erg last van en de laaste weken had ik het juist heel erg warm :(

Deel Deze Pagina