Menstruatie, meer bloedverlies dan normaal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jasmijne, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasmijne

Jasmijne Actief lid

29 nov 2018
    189
    26
    28
    Ik ben gisteren na meer dan 2 maanden eindelijk ongesteld geworden. Normaal een cyclus van +/- 31 dagen en nu werd ik maar niet ongesteld. Zwangerschapstesten waren negatief. Nu na 68 eindelijk toch nog ongesteld geworden. Ik ben alleen een beetje geschrokken dat ik veel bloedverlies heb. Normaal is het een stuk minder. Is dit normaal? Kan dit komen doordat mijn menstruatie zolang op zich liet wachten?

Ik heb 8-1 een afspraak bij de gyn. Ik ga het dan ook nog even navragen, maar ik dacht misschien heeft er hier iemand ervaring mee.

2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Het kan idd komen doordat je een menstruatie gemist hebt, vaak gaat de groei van het bms dan wel gewoon door...
    Hier ook altijd hevige menstruaties voordat ik in de mmm terecht kwam, maar ik ben dan ook bekend met pcos en dus nooit elke maand een menstruatie..
    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Veel succes bij de gyn 8 jan.

3. DMonique30

2 mei 2019
    58
    29
    18
    Vrouw
    Hi,

ik heb dit elke keer na mijn bevalling 1.5 jaargeleden. ik bloed echt leeg en kan alleen maar binnen blijven niet eens een bootschapje doen. je geeft niet aan hoeveel je verliest maar hou je vermoeidheid in de gaten anders de dokter bellen en op.hb laten prikken! mijn hb is na menstruatie altijd rond de 5.0 / 5.5 terwijl dit 7 a 10 moet zijn. slik elke dag ijzer pillen.
    cyclussen van rond de 44 dagen
    loop ook bij gyn ben helemaal.binnestebuiten gekeerd niks mis met me qwa bloed ziektes geen vleesbomen cystes enz..
    vorige week op hormonen laten prikken wacht nu op de uitslag.

dus hou het in de gaten :) anders aan de bel trekken! als het iets meer dan normaal is is het niet om je zorgen over te maken

groetjes

Deel Deze Pagina