Hi Ik heb 3 maanden geleden de zwangerschap moeten beijndigen vanwege dat onze dochter van 13 weken het syndroom van turner had. We hebben medichijnen gekregen om haar geboren te laten worden. Ze was geboren en de placenta hebben ze met de hand onder nacose verwijderd. Nu willen we weer opnieuw zwanger worden kan dat en hoe snel gaat het. Nou weet ik dat het bij iedereen anders is. Ik heb ook geen controlle gehad na 6 weken of wel alles weg is. Tevens heb ik een afspraak gemaakt omdat ik nog last heb van mijn onderbuik. We hebben sins 21 juni 2009 weer voor het eerst gevreeen en daarna ben ik ongi geworden. Maar ik ben sins die tijd heel erg moe en word alleen maar erger en ik heb pijn in mijn onder buik en heb ontzetend veel honger. Wie kan me helpen met dit? P,s Ben bang dat ze niet alles hebben verwijderd.
Als je je onzeker voelt of ze alles wel hebben verwijderd, zou ik toch echt een afspraak maken. Eventueel de afspraak die staat vervroegen. Dan kunnen ze het goed bekijken en zul jij je gerustgesteld voelen. Ook je vraag of de alweer zwanger kunt/mag raken, zou ik stellen. Ik weet dan niet. Maar misschien anderen op dit forum? Je zou een zwangerschapstest kunnen doen om te kijken of je zwanger bent. Sterkte ermee!