Meer pijn van ongesteldheid na IUI behandelingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Noa14, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa14

    Noa14 Fanatiek lid

    4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

    Bij mij was het dus gister mis, na een 3e IUI poging wederom ongesteld geworden.

    Wat mij opvalt is dat ik bij deze 'vorm van ongesteldheid' (dus na IUI behandelingen) VEEL MEER en afschuwelijke buikpijnen heb. Zo erg dat ik bijna flauwval of moet overgeven van de pijn :$

    Het bloeden is ook veel heftiger.

    Hoe is dit bij jullie?
     
  2. shadee

    shadee Actief lid

    10 nov 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Noa,

    Had al even op je gereageerd in het iui maart topic maar wil hier ook wel even op reageren.
    Gisteravond ben ik na de eerste iui ongesteld geworden. Ik heb sinds het stoppen met de pil al wel veel menstruatiepijn en dat was ook de eerste reden waarom ik na een jaar bij de huisarts ben beland. Toen ibuprofen voorgeschreven gekregen (alsof ik dat zelf niet bij de drogist kan halen) en doorgestuurd naar de gyn. Na onderzoeken nu gestart met iui ivm vijandig baarmoederslijm. Ik had dus niet verwacht dat de pijn heftiger zou zijn maar heb gisteravond echt gehuild van de pijn en dubbel gelegen op de bank. Het is dus ook bij mij heftiger. Het bloeden lijkt tot nu toe niet heftiger.
     
  3. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi Noa,

    Toen ik je berichtje las moest ik meteen denken aan mijn berichtje die ik hier vorig jaar geplaatst heb. Zie hier de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/186255-hevige-menstruatie-hevige-pijn-na-iui-herkenning-even-mn-verhaal-kwijt.html.

    Onlangs heb ik m'n eerste IVF-behandeling gehad en ik was zo bang voor de pijn die ik waarschijnlijk zou krijgen bij de menstruatie, maar wonder boven wonder heb ik bijna geen pijn gehad. Ik denk dat het komt omdat ik geopereerd ben in juli aan een endometriosecyste en omdat de endo een jaar heeft stil gelegen.

    Waar het bij jou aan ligt weet ik natuurlijk niet. Ik zou het zeker even melden aan je gyn.

    Sterkte ermee!
     
  4. Noa14

    Noa14 Fanatiek lid

    4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    WOW jeetje Caro, wat herkenbaar!!! Echt helemaal hetzelfde en ook steeds 'snachts die pijn, ik ook bij al mijn IUI's. Vannacht tikte ik mijn man aan zo van "wil je asjeblieft ibuprofen halen" Ik wist niet meer wat ik met mezelf aan moest van de pijn.
    Ik ga het zeker melden morgen (dan moet ik weer naar de VU voor een echo)
    Wat fijn die herkenning en gelukkig dat je nu met de IVF niet die pijnen hebt.

    @ Shadee, jij dus ook al zo'n pijn.
    Waar zou het nou aan liggen die enorme krampen?
     
  5. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    En eventueel voor een volgende keer zetpillen paracetamol in huis halen. Deze zijn op recept verkrijgbaar. Heb ze gekregen via het ziekenhuis. Omdat je moet braken, blijft er natuurlijk geen pijnstiller binnen. En zetpillen werken veel sneller ook.

    Sterkte ermee Noa!
     
  6. Noa14

    Noa14 Fanatiek lid

    4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi Caro, ik ben vanochtend weer in de VU geweest en daar zei mn arts inderdaad hetzelfde. Dat je slijmvlies door Puregon en pregnylgebruik dikker wordt en daardoor je echt meer pijn hebt bij het bloeden.
     

Deel Deze Pagina