Even delen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mobielfreak, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
  2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hey...

Heb t gelezen...
    en heel herkenbaar....!

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Gelezen...niet herkanbaar omdat wij het direct aan iedereen hebben verteld!

Misschien een tip voor de eventueel volgende keer...

Gewoon zeggen dat je ;t ook niet weet ;)

Succ6 met geheim houden :D

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Herkenbaar, :) Kocht gisteren een pak roze muisjes en schrok me even helemaal kapot toen ik vervolgens een bekende dacht te zien... Was gelukkig een bijna-dubbelganger, :-D
    En mensen moeten hier echt niet de klerenkast van de kleine open gaan trekken, want dan weten ze het geheid. Denk overigens dat de overbuurvrouw inmiddels wel weet wat het is, want die kan zo meegenieten als ik op de babykamer de boel sta op te ruimen. Maar die heeft er helemaal niets over gezegd, alleen gevraagd toen een keer of we gekeken hadden wat het was en hield keurig op toen ik aangaf van wel, maar dat het even tussen mijn man en mij bleef tot aan de bevalling, :)
    Voor de rest is iedereen hier ook druk aan het speculeren...

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik laat nog wel een pretecho maken met +20 weken, dus dan kan je het geslacht ook zien, mijn moeder wou wel mee, maar die kan haar mond niet houden, dus weet binnen de kortste keren heel de familie het! Dus ik moet nog even denken hoe we dat gaan oplossen.

Ik wil het wel weten, maar het hoeft niet perse.
    Jongen of meisje is allebei even welkom.
    Met roze zullen ze mij niet zien, want ben allergisch voor die kleur! Helaas is babyspul wel heel vaak in roze of blauw (of oranje of lime), zucht...

Deel Deze Pagina