langdurige eipijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by justme66, Nov 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

Sep 29, 2008
    576
    1
    0
    ja, dat wil ik nu ook wel even weten.

ik ben dit weekend naar de gyn geweest en die wist me te vertellen dat mijn eierstok zijn werk had gedaan en dat ik een 2-tal dagen last zou hebben van pijn in onderbuik. alsook dat als we een kindje willen, dat we er dan moesten voor gaan.
    zondagavond heb ik veel pijn gehad in onderbuik en onderrug, nu ook nog steeds heel gevoelig.

en dus vraag ik me ook af of je pijn hebt als je ei springt/gaat springen (en dus pijn hebt zolang alles bezig is) of is het begin van de pijn een teken dat je ei al gesprongen is ?

merci :)

2. 19801980

19801980 Niet meer actief

van mijn spring altijd in het begin van de pijn ,dus de 1dag ,soms ook de tweede dag , mijn pijn blijft ongeveer 5 dagen, en na 5 dagen wordt de pijn lichter.

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    2,334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @19801980 Denk dat het eitje pas gesprongen is als de pijn weg is...

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    de meningen verschillen dus of de ei pijn nog duurt tot na de eisprong..... volgens de gyn van lotteke kan er dus na de eisprong ook nog ei pijn zijn. nou, ga voor mijn nod berekening maar gewoon uit van dag 15.

5. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Snap er dan niks meer van;) ik had de 24,25 en 26e eipijn, de 26 t ergst. De 27e had ik pas n mega knallende posi ovutest... Dus wanneer was dan mijn ei!? Overigens heb ik gelezen dat je ei de dag NADAT je t meeste slijm hebt springt..

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    de dag na je LH piek komt je ei, dus bij jou pas na dag 27 zou ik zeggen

7. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Ja maar toen had ik dus geen eipijn en volgend de antwoorden in dit topic hb je je ei tijdens de pijn:( hoop dat je gelijk hebt anders maak k geen kans haha

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hier ook altijd ei-pijn. Soms trekt het inderdaad weg na een paar dagen maar soms blijft het zeuren tot aan mijn ongie. Erg vervelend af en toe.

9. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

Sep 29, 2008
    576
    1
    0
    Ik ben zaterdag wel aan mijn gyn vergeten vragen of dat betekende dat mijn ei nog moest komen of reeds bezig was... dat had wel heel hulpvol geweest :D
    nu, ze zei dus wel dat als we deze cyclus ervoor wilden gaan, dat we er aan moesten beginnen.

zondagavond veel vruchtbaar slijm gehad, maandag minder. deze morgen nu plots veel pijn in de onderbuik, ik kan niet rechtstaan, of moet gebogen lopen.. tdoet pijn alsk zit en moet mijn broek openlaten...
    en als top of the bill kan mijn ventje de "tis nu de moment-druk" niet aan en lukt het niet... ;)

hebben zaterdag 2x en zondagmiddag 1x geklust..
    kweet niet meer wat ik er van moet denken.. ik hoop dat ik mijn ei zaterdag of zondag had, dan hebben we kans, maar alsk het deze morgen had, vrees ik er wat voor zeker ?

bedankt

10. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik denk dat het per persoon verschilt.
    Ik voel echt de rijping van mijn ei.
    Ik heb vaak een dag of 3 pijn, en de dag dat het het meeste zeer doet (dag 3) heb ik een positieve ovutest. Daarna zakt de pijn af, of is bijna helemaal verdwenen( de volgende dag dus, na de positieve ovutest)
    De ene maand is het alleen 3 dagen , dan weer 2, dan weer 4, erg lastig, zeker omdat ik nu geen ovutesten meer doe.
    Ik begin dus maar met klussen zodra ik pijn voel en ga door tot ik geen pijn meer voel. (is ook erg leuk met klussen, die pijn:()
    De dag dat ik haast geen pijn meer voel, dan klus ik ook nog, ei is dan immers net gesprongen, dan 1 dag niet en dan de volgende dag weer wel.
    Het grappige is dat ik juist toen ik 3 dagen voor mijn positieve test en 3 erna kluste, ik zwanger was van mijn dochter.(vriend was de tussen ligende dagen op vakantie) Maar dat recept durf ik nu toch niet aan, dadelijk mis ik juist mijn kans!
    bar

11. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

Sep 29, 2008
    576
    1
    0
    mijn buikpijn was na een uur alweer verdwenen.. zo bizar
    we hebben gelukkig toch nog even kunnen klussen
    fingers crossed
    ;)

Share This Page