Wij zijn bij de huisarts geweest. Uitgelegd dat we nu 2 jaar hebben geprobeerd. De afgelopen 12 ronden met ovulatietesten en daarvoor een jaar op de bonnefooi. Heb bloed laten prikken en we worden doorgestuurd naar het ziekenhuis voor nadere onderzoeken. In mijn vorige relatie ben ik ook een jaar bezig geweest, toen was ik nog veel jonger en destijds doorverwezen maar de relatie ging uit dus geen verdere onderzoeken gehad. De huisarts was heel begripvol, dat was erg fijn. Uitgelegd dat ik eigenlijk altijd wel zwangerschapstesten heb gedaan, om te kijken of er überhaupt wel eens wat is geweest. Maar nog nooit een streepje gezien. We wachten nu maar af. Sorry voor mijn egopost. Moet het even ergens kwijt. Mijn vriend wil pas na de uitslagen van de onderzoeken iets delen met onze ouders.
Wat goed dat er nu actie volgt. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid en hulp als dat nodig is om jullie wens uit te laten komen ❤️ Spannend! Weet je al wanneer je terecht kunt?
4 juni (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 17 juni (1) Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie-21) Onbekend/wachtende op afspraak (4) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Groenebomen- 36 - 3e kindje - 8e ronde mmm, 1e na vmk MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( ronde 4 na ma en ronde 1 na afbreking ivm ernstige afwijkingen) Jootje91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 daarvoor jaar op de bonnefooi - wachten op uitslagen onderzoek ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (7) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (12) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022 HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022 Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022 Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig.[/QUOTE]
Mag ik even klagen? We zitten in het prachtige Italië, mijn ovulatie testen lopen op dus de ovu zit eraan te komen, dus ik had goede hoop op een maand met genoeg actie rond de vruchtbare dagen... Maar nee dus. Manlief is gisteren van de racefiets gedonderd en heeft last van z'n ribben en kan niets anders doen als we op bed liggen dan klagen over pijn... Ik zie m'n kansen dus weer verdwijnen...
Ja, thanks - het is de laatste tijd steeds wat met hem in de week waarop we kans zouden maken op een zwangerschap. Drukte, ziekte een ontstoken steenpuist, vanalles. De druk maakt t echt moeilijk voor hem ook. Word er moedeloos van en sta op t punt on zelfinsemimatie voor te stellen ofzo. Maak mij niet wijs dat hij het ook vrijwel nooit met zichzelf doet... Had zo m'n hoop op deze vakantie gezet dat t ff wat meer ongedwongen kon maar *****
Ja snap ik! Even tekeer gaan als konijnen in zo'n prachtig land, helemaal relaxed in vakantiemodus was wel heel fijn geweest. Je had er ook zo naar uitkeken dat alles nu gewoon even qua timing perfect was.
4 juni (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 14 juni (1) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) 17 juni (1) Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie-21) Onbekend/wachtende op afspraak (4) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Groenebomen- 36 - 3e kindje - 8e ronde mmm, 1e na vmk Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( ronde 4 na ma en ronde 1 na afbreking ivm ernstige afwijkingen) Jootje91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 daarvoor jaar op de bonnefooi - wachten op uitslagen onderzoek ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (7) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (12) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022 HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022 Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022 Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig.
Op het wachtbankje! Maandag positieve test, dinsdag onwijze buikpijn en daarna steeg mn temp. Net bloed laten prikken om het te bevestigen, we worden vmiddag nog gebeld!
4 juni (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 14 juni (1) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) 16 juni (1) Groenebomen -37 - 3e kindje - ronde 8 (rustmaand mmm 1e na vrm) 17 juni (1) Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie-21) Onbekend/wachtende op afspraak (4) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( ronde 4 na ma en ronde 1 na afbreking ivm ernstige afwijkingen) Jootje91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 daarvoor jaar op de bonnefooi - wachten op uitslagen onderzoek ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (7) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (12) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022 HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022 Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022 Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig.
1dpo vandaag in de verplichte rustmaand maar wel opgevolgd met echo's. Dit keer geen hormoon injecties en ovulatie inductie. Wel utrogestan sinds gister weer, vonden ze prima.
Hallo dames, Graag schrijf ik mee in jullie groepje. Ik schrijf al een hele tijd niet meer mee op NOD groepen omdat ik het erg confronterend vind dat er steeds nieuwe mensen bijkomen en ook meteen zwanger zijn. Dat maakt het voor mij extra confronterend, waardoor ik de NOD groepen eigenlijk liever vermijd Maar dit groepje lijkt meer bij onze weg te passen! Wij zijn ondertussen een jaar bezig met onze kinderwens en de MMM ingestapt aangezien ik PCOS heb. Aanvankelijk dacht men dat ik een eisprong had omdat ik om de 1,5 maand menstrueerde, maar in de opvolging blijkt dit dus niet te zijn. Ik zit ondertussen op CD 27 in mijn eerste cyclus met medische hulp (Letrozol 2,5 mg + pregnyl) en heb eindelijk (thank god!) een eitje van 16mm.
4 juni (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 14 juni (1) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) 16 juni (1) Groenebomen -37 - 3e kindje - ronde 8 (rustmaand mmm 1e na vrm) 17 juni (1) Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie-21) Onbekend/wachtende op afspraak (4) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( ronde 4 na ma en ronde 1 na afbreking ivm ernstige afwijkingen) Jootje91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 daarvoor jaar op de bonnefooi - wachten op uitslagen onderzoek Newbie123 - 28 jaar - 1e kindjes - ronde 11 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (8) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (12) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022 HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022 Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022 Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig.
Nou goed. Gister geen succes dus vrijwel zeker een mislukte ronde. De mislukking gister leidde wel tot een goed gesprek over het hele gebeuren. Stom hoe we niet in sync zijn en hij seks nu compleet associeert met de mislukte zwangerschappen en constant druk ervaart, alsof ik hem alleen maar wil om zwanger te kunnen raken (wat absoluut niet zo is). Hij wil het eigenlijk meer op z'n beloop laten, maar begrijpt dat dat geen echte optie voor mij is (iets met m'n leven in de wacht zetten en steeds wat ouder worden en mijn angst dat t dan helemaal nog jaren duurt). Hij staat ervoor open om het op de zelfinsemimatie manier te proberen, vooral ook omdat dat dan de druk en de stomme associatie met intiem met mij zijn weg neemt. Ik weet t niet nog. Had ergens gehoopt dat hij dat niet wilde en dan dus meer z'n best ging doen om t 'gewoon' voor elkaar te krijgen. Maar misschien is dit voor ons, voor nu, de beste manier. -zucht- Zal blij zijn als we dit kinderwens hoofdstuk kunnen afsluiten ooit, hoe stom dat ook klinkt.