Wel cava. Heb het er heel moeilijk mee gehad maar het is nu niet anders. Alleen heel raar dat ik nu de 2de dag alleen maar wat beuin verlies heb en geen echt bloed tot nu toe. En eigelijk moet je echt helder bloedverlies hebben dus ik hoop dat ik maar mag starten.hoe gaat het net jouw?
Mooie testen! Help heel hard mee hopen dat dit een plakker is!! Heel veel succes met de eindeloze verlengde wachtweken!
Ik had niet goed gekeken en dacht dat het om ovulatietesten ging maar het zijn gewoon positieve zwangerschapstesten! Jeetje zeg wat spannend!
Ja maar ik ben al 13 dpo dit kan niks goeds zijn En met mijn verleden met vage streepjes, ik verwacht gewoon dit weekend ongesteld te worden
Wooow wat super zeg❤️ Wat ontzettend fijn dat het gelukt is, ik hoop heel hard met je mee dat dit goed mag gaan! Heb je al contact met het ziekenhuis gehad? Krijg je nu extra medicatie?
@Dominique87 wat ontzettend rot dat je deze maand op rood bent. Nu dus het traject in. Hopelijk is het met hulp jullie ook snel gegund ❤️
Zeker weer een mindfuck Steeds die vage streepjes, je verwacht er misschien niks meer van maar je zult toch steeds een beetje hoop krijgen. ❤️❤️
Ja heel klein beetje maar hou mezelf echt niet meer voor de gek Het is wat het is, kan er toch niks aan doen
Lief, dankjewel ! Die 21 bevruchting zijn 11 cryos geworden en 1 verse terugplaatsing. In de afgelopen maanden is er 1 niet goed ontdooit, nu dus nog 5 over. Hoop zo dat 1 ervan wil blijven plakken. Vandaag een smiley op de CB, nu wachten op bericht zkh wanneer terugplaatsing is. Ik vermoed dinsdag . Nieuwe ronde nieuwe kansen ..
Wow, super !! Een goede zwangerschap is zo gegund ! Hoe voel je je er onder ? Heb je een beetje vertrouwen ?
Zijn dit die van de Action? Ik had afgelopen cyclus exact dezelfde streepjes, maar ben gewoon ongesteld geworden. Moest bloedprikken maar was niets in te zien. Hoop echt voor jou dat het niet zo is en dat het nog duidelijker wordt!
Wij hebben van de week een gesprek gehad. Mijn vriend heeft superzaad. Bij mij was LH en FSH in combi niet optimaal, tegen de grens. Ze zag iets van 11 blaasjes aan de ene en 8 aan de andere. Ze gaf aan dat dan kan gebeuren dat de eitjes onderling vechten om de beste te zijn en dus allemaal groeien, waardoor er mogelijk niet een optimaal eitje ontstaat. Er is dan wel een eisprong maar dat eitjes is mogelijk niet goed ontwikkeld dan. Moet nu weer bloedprikken en dan horen we hoe of wat verder. Op zich hadden we hele goede kansen op een zwangerschap en kan het ook pure pech zijn dat het nog niet is gelukt.
Ja dit is action early Ik verwacht ook niet dat ik zwanger ben hoor, ga er vanuit dat ik dit weekend ongesteld wordt
Ik zie wel iets hoor.. weet je zeker dat je op 13 dpo zit? Wanneer had je een positieve ovulatietest?
8 augustus (1) Isabelletje -31 jaar - septum/tussenschot - 1e kindje - ronde 19 - deze maand gestart met Utrogestan 24 augustus (1). Dominique87-1e kindje-ronde 17, laatste ronde zelfstandig, daarna start icsi. Start hormonen 26/8 26 augustus (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 27 28 augustus (1) Groenebomen- 37 -3e kindje ronde 11 3 september (1) Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 na MA (en 1+ jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie-21) 4 september (2) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 - goede uitslag onderzoeken fertiliteitskliniek in ronde 16, thuis verder proberen tot ronde 24 Bambiniheart- 33 jaar - 1e kindje - ronde 19 (ronde 7 na vmk)- wachtend op resultaat fertiliteitskliniek bloed-, sperma onderzoek echografie scan - resultaat verwacht 26/08 7 september (1) Jootje - 31 jaar - ronde 16 - 1e kindje - intake fertiliteitskliniek 9 september (1) Cvdv87 - 34 jaar - ronde 11 MMM - 2e kindje - testdag 10 september (1) Babywishh - 33 jaar - ronde 11 - 2e kindje 12 september (1) Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 16 ( 2e na afbreking) Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 16 - verplichte pauze dec 22. 27-06 niche operatie Groenebomen- 37 - 3e kindje - ronde 10 mmm Newbie123 - 28 jaar - 1e kindjes - ronde 14 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (13) Wachtend op eisprong (5) Wachtbankje (5) Ongesteld (0) Onbekend (5) Zwanger (13) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022 HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022 Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022 Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) - .. feb 2023 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig is.[/QUOTE]