@Babywishh en @Wishfull123 hoe gaat het met jullie? @bambiniheart hoe gaat het met jou? Jouw nod was gisteren? En welkom @kippie! Sorry als ik niet op iedereen reageer, maar is wel veel teruglezen.
Ik hoop dat je ondanks de corona toch een fijne vakantie hebt gehad? En ik vind dat ook altijd fijn als ik een aantal dagen weg ben dat ik het dan beter van me af kan zetten. Wel rot die negatieve test.. maar het kan nog positief worden natuurlijk. Met mij gaat het goed, zit pas op 3dpo. Maar wel sinds vanmorgen een vervelend pijnlijk gevoel in mijn baarmoeder, vooral als ik loop. En als ik te hard ga zitten krijg ik een heftige steek. Ik begrijp mijn lichaam soms echt niet meer.
@Jootje91 heb je ondanks corona toch wel van de vakantie kunnen genieten? Shit weer die negatieve test, hoelang is je lf? Geen symptomen gehad? Al weten we natuurlijk ondertussen dat dat niet zoveel zegt Hier was de eerste helft van de cyclus top. Door de maca geen spotting meer gehad en mn positieve ovulatietest op CD 14 ipv CD 17. Vandaag 4 dpo maar een flinke griep te pakken. Ik had een goed gevoel over deze ronde, maar die hoop begint alweer te vervliegen. Kan niet bevorderlijk zijn dit. Zal de lijst nog even aanpassen, helaas ook weer een jaartje ouder geworden
9 september (1) Cvdv87 - 34 jaar - ronde 11 MMM - 2e kindje - testdag 20 september (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 29 september (1) Liz19866 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 na MA (en 1+ jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie-21) 30 september (1) Bambiniheart- 33 jaar - 1e kindje - ronde 20 (ronde 8 na vmk)- Uitslagen goed onverklaarde onvruchtbaarheid -schildklier test 5/9- 2 oktober (1) Jootje - 32 jaar - ronde 17 - 1e kindje. Thuis verder proberen tot febr. 23 11 oktober (1) Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 17(3e na medische afbreking) 12 oktober (1) Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 29 oktober (1) Maankindje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 21 - goede uitslag onderzoeken fertiliteitskliniek in ronde 16, thuis verder proberen tot ronde 24 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 16 - verplichte pauze dec 22. 27-06 niche operatie Groenebomen- 37 - 3e kindje - ronde 10 mmm Newbie123 - 28 jaar - 1e kindjes - ronde 14 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (12) Wachtend op eisprong (4) Wachtbankje (5) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (14) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022 HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022 Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022 Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) - .. feb 2023 Groenebomen- 37- 3e kindje - ronde 11mmm - mei 2023 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid.Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig is.
Mijn eisprong weet ik niet, heb geen ovulatietesten gedaan. Meestal tussen de 11 en 14 dagen. Maar omdat ik nu corona heb gehad, durf ik echt niet te zeggen of ik een eisprong heb gehad en wanneer. Voor hetzelfde geld sla ik een rondje over. Ga sowieso uit van de 18e ronde. Maar goed mijn partner heeft ook corona gehad, dus geen idee in hoeverre dat het sperma beïnvloedt en hoe lang. En gefeliciteerd met je verjaardag. Snap dat je er dubbel in staat, maar een jaar erbij biedt ook weer leuke dingen en plannen! Dus ik wens je een mooi levensjaar toe met hopelijk een gezonde baby! Als ik trouwens 18 rondes typ, dan denk ik echt: WTF. Volgende periode komen we op 18e getelde ronden plus een jaar daarvoor. Soms denk ik echt, stop er maar mee. Wat heeft dit nog voor zin. Nog wachten tot feb. 23 voor verdere actie omdat uit een of andere berekening 40% komt. Soms wil ik er gewoon helemaal mee kappen. Dan denk ik, dan maar geen kindje, ik wil ook niet alleen maar hier mee bezig zijn. Hebben jullie dat ook? Hebben jullie je ouders ingelicht? Mijn vriend wil dit absoluut niet. Dat vind ik wel moeilijk, nu voelt het alsof ik het niet kan delen en mijn vriend beleeft het toch wat anders.
Dank voor de felicitaties Ik vind de leeftijd erg confronterend, rond mn 34ste verjaardag hebben we de keuze gemaakt voor een kindje te willen gaan. Dus nu is die 2 jaar wel erg confronterend. Qua corona kan dat wel effect hebben op het sperma, zeker als hij ook koorts had. Maar dat zal mogelijk de komende rondes meer meespelen Het kan inderdaad wel effect hebben gehad op je eisprong, geen andere signalen van een eisprong waargenomen? Ik kan mij wel voorstellen dat je dit gevoel hebt, van waarom zou t nu ineens wel lukken. Toch zullen ze dat percentage niet voor niks geven dus als zij hoop hebben. Al kan ik mij goed voorstellen dat je door wilt pakken. Aan de andere kant denk ik ook: je wacht al zolang, waarom dan nu niet een helpende hand bieden. Lijkt mij dat je daar na 18 rondes wel recht op zou moeten hebben. Weten jouw ouders helemaal niet van jullie kinderwens of bedoel je dat je binnenkort mogelijk de mmm in gaat? Hier hadden wij vooraf geen familie ingelicht, maar we hebben beide zwangerschappen wel met een week of 8-9 bekend gemaakt. Helaas ging het bij beide daarna mis. Maar hierdoor weet onze familie wel van onze wens (en wat mensen op t werk). Ik heb het er niet uitgebreid met familie over, merk wel dat ik bij m'n schoonfamilie onder een vergrootglas lig. Die zijn er wel gespitst op of ik mogelijk zwanger ben of niet. Dat vind ik soms wel lastig, vooral omdat het al zo'n teleurstelling is elke keer. Voelt beetje als falen als iedereen weet dat t niet lukt
Gefeliciteerd met je verjaardag! Wij zitten dus niet zo ver van elkaar af qua geboortedag en wat fijn dat de maca zijn werk doet. Ik was nog benieuwd.
Aaah dus jij bent ook net jarig geweest gefeliciteerd dan ook voor jou Ben benieuwd of mn ms dan ook zwaarder zal zijn al hoop ik daar niet achter te komen
Wat vervelend dat je je zo voelt over jullie kinderwens dat het moeilijk is om positief te blijven. Ik herken elk woord van wat je zegt. Regelmatig vliegt het getal van de ronde waar we in zitten mij ook aan. Heb ik gedachtes als ‘waarom zou het in hemelsnaam ooit nog gaan lukken’. Laten we er maar lekker mee kappen en weer ten volste gaan leven. Zonder elke maand die irritante focus op ovulatie en NOD, verplichte seks en teleurstelling. Wij hebben ook het percentage 40% achter onze naam staan, vanwege de statistieken, en moeten tot januari wachten voor verdere actie. Wij zijn wel vorig jaar rond de feestdagen met onze families in gesprek gegaan. Mijn moeder maakte zo vaak suggestieve opmerkingen als ‘X kan niet zo goed delen hè, zie je nou, echt tijd voor een broertje of zusje’ of ‘toch zielig dat X geen broertje of zusje heeft’. Vond het heel fijn om het met mijn ouders te bespreken. Mijn moeder schrok zich ook een hoedje. Dus ben wel blij dat we het verteld hebben. Mijn goede vriendinnen waren sowieso vanaf dag 1 op de hoogte van hoe het ging. Wij bespreken onze kinderwensen minutieus en weten van elkaar wanneer we series aan de slag gaan/gingen. En ondertussen weet vrijwel iedereen in onze familie en vriendenkring hoe het zit. Ik heb een goede band met mijn tantes en zij hebben in de laatste maanden los van elkaar gevraagd of wij ooit een tweede zouden willen. En dan leg ik gewoon uit hoe het zit.
@Wishfull123 nog gefeliciteerd! En wij hebben het sinds de zwangerschap onbekende locatie wel wereldkundig gemaakt. Mijn familie/vrienden/collega's weten ervan. Ik was het zo zat om al die opmerkingen aan te horen als "je moet wel snel beginnen voor een 2e hoor, heel veel leeftijdsverschil ertussen is niet fijn" etc. Dus nu houdt iedereen wel zijn mond haha. Ik heb nooit meer iets gehoord en iedereen heeft veel meer respect.
Hij wil pas wat vertellen als we meer weten over verdere stappen. Dus als we in feb. 23 moeten komen en dan weten hoe het verder gaat. Maar ergens denk ik dat hij het dan nog niet wil vertellen. Hij houdt er gewoon niet van om zulke dingen te bespreken en wil niet dat het daar dan steeds over gaat. Voornamelijk mijn schoonfamilie maakt er opmerkingen over. Van mijn vriend moet ik het laten gaan en niets zeggen. Terwijl ik het juist wil vertellen omdat ik die opmerkingen niet leuk vind. De blikken van mijn schoonmoeder en schoonzus naar mijn buik als ik op bezoek kom, de opmerkingen van zijn vader. Mijn ouders zeggen er niets over. Moet eerlijk zeggen dat wij eigenlijk nooit discussies hebben, behalve over dit. Wat fijn dat jullie het wel hebben kunnen bespreken. Lijkt me lastig maar ook fijn dat het dan niet steeds een terugkerend ding is waardoor je nog extra druk en schuldig voelt. Maar dan zitten wij straks ongeveer tegelijk in de medische molen? Indien het niet lukt, wat we niet hopen natuurlijk
Het drukt te blijdschap zeker, vooral bij manlief. Die heeft naast zn eigen verdriet om alles ook moeten zien wat het met mij deed (zowel fysiek als mentaal), dus die vind het ook vooral spannend en een wacht af. Ik probeer vast te houden aan het positieve, voor nu voel ik me goed zwanger en probeer ik positieve gedachten en vibes naar mn buik te sturen. Dit kindje is ook weer zo welkom ❤️ Wij hadden de afgebroken zwangerschap net wereldkundig gemaakt bij vrienden, collega's en familie, dus iedereen weet dat we graag een baby willen. Doordat ik vlak na Sinterklaas vorig jaar achter de zwangerschap kwam die de MA werd, hebben we het toen echt al vroeg aan alle familieleden verteld. Als ik alcoholvrij kerst en oud en nieuw in ging, hadden ze het ook wel geweten. Was eigenlijk fijn dat ze me ook toen konden bijstaan. Ik ben ook naar anderen open geweest over onze wens en wat er allemaal gebeurd is. Ik was echt verbaasd over hoeveel verhalen er vanuit andere vrouwen (maar ook mannen) kwamen over fertiliteits problemen of miskramen. Mij gaf het veel rust om erover te kunnen praten. Zelfs mijn opa en de oma van mijn man kwamen met hun eigen verhalen die ik anders nooit gehoord zou hebben. Maar; mijn man is uberhaupt geen prater dus die vind t behoorlijk ongemakkelijk steeds. Ook nu wil hij toch weer even liever wachten met het vertellen, ook aan zijn vader...
9 september (1) Cvdv87 - 34 jaar - ronde 11 MMM - 2e kindje - testdag 20 september (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 30 september (1) Bambiniheart- 33 jaar - 1e kindje - ronde 20 (ronde 8 na vmk)- Uitslagen goed onverklaarde onvruchtbaarheid -schildklier test 5/9- 2 oktober (1) Jootje - 32 jaar - ronde 17 - 1e kindje. Thuis verder proberen tot febr. 23 11 oktober (1) Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 17(3e na medische afbreking) 12 oktober (1) Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 29 oktober (1) Maankindje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 21 - goede uitslag onderzoeken fertiliteitskliniek in ronde 16, thuis verder proberen tot ronde 24 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 16 - verplichte pauze dec 22. 27-06 niche operatie Groenebomen- 37 - 3e kindje - ronde 10 mmm Newbie123 - 28 jaar - 1e kindjes - ronde 14 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (10) Wachtend op eisprong (2) Wachtbankje (6) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (15) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022 HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022 Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022 Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) - .. feb 2023 Groenebomen- 37- 3e kindje - ronde 11mmm - mei 2023 Liz19866 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 na MA (en 1+ jaar na afgebroken zwangerschap) - juni 2023 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid.Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig is.
9 september (1) Cvdv87 - 34 jaar - ronde 11 MMM - 2e kindje - testdag 20 september (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 29 september (1) Liz19866 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 na MA (en 1+ jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie-21) 30 september (1) Bambiniheart- 33 jaar - 1e kindje - ronde 20 (ronde 8 na vmk)- Uitslagen goed onverklaarde onvruchtbaarheid -schildklier test 5/9- 11 oktober (1) Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 17(3e na medische afbreking) 12 oktober (1) Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 28 oktober (1) Jootje - 32 jaar - ronde 18 - 1e kindje. Thuis verder proberen tot febr. 23 29 oktober (1) Maankindje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 21 - goede uitslag onderzoeken fertiliteitskliniek in ronde 16, thuis verder proberen tot ronde 24 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 16 - verplichte pauze dec 22. 27-06 niche operatie Groenebomen- 37 - 3e kindje - ronde 10 mmm Newbie123 - 28 jaar - 1e kindjes - ronde 14 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (12) Wachtend op eisprong (4) Wachtbankje (5) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (14) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022 HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022 Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022 Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) - .. feb 2023 Groenebomen- 37- 3e kindje - ronde 11mmm - mei 2023 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid.Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig is.
Laten we hopen dat het toch niet nodig blijkt, maar anders gaan we inderdaad ongeveer tegelijk een behandeling starten lijkt het ja! Bij ons wordt dat sowieso IUI (denk met hormoonstimulatie), bij jullie is die kans ook groot gok ik? Hoorde laatst het verhaal van mijn buurvrouw, voor jou en andere dames bij wie de eerste lang op zich laat wachten misschien een fijn positief voorbeeld als hart onder de riem; Ze is 3 keer zwanger geweest. De eerste zwangerschap liet bijna 2 jaar op zich wachten, maar toen alsnog op de natuurlijke wijze raak! De laatste twee zwangerschappen waren beide meteen raak. Laten we hopen dat dit jou ook gegund is!
9 september (1) Cvdv87 - 34 jaar - ronde 11 MMM - 2e kindje - testdag 20 september (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 29 september (1) Liz19866 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 na MA (en 1+ jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie-21) 30 september (1) Bambiniheart- 33 jaar - 1e kindje - ronde 20 (ronde 8 na vmk)- Uitslagen goed onverklaarde onvruchtbaarheid -schildklier test 5/9- 2 oktober (1) Jootje - 32 jaar - ronde 17 - 1e kindje. Thuis verder proberen tot febr. 23 11 oktober (1) Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 17(3e na medische afbreking) 12 oktober (1) Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 15 oktober (1) Virgo88 - 34 - 1e kindje - vier jaar bezig - 2 miskramen gehad (8w) en (12w). 29 oktober (1) Maankindje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 21 - goede uitslag onderzoeken fertiliteitskliniek in ronde 16, thuis verder proberen tot ronde 24 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 16 - verplichte pauze dec 22. 27-06 niche operatie Groenebomen- 37 - 3e kindje - ronde 10 mmm Newbie123 - 28 jaar - 1e kindjes - ronde 14 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (13) Wachtend op eisprong (4) Wachtbankje (6) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (14) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022 HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022 Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022 Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) - .. feb 2023 Groenebomen- 37- 3e kindje - ronde 11mmm - mei 2023 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid.Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig is.
Ik wil even gal spuwen. Ik ben zo geïrriteerd.. belde de gyn nav niche nog of ik vragen had.. ik zeg ja.. 2 artsen en patholoog hebben adenomyose bevestigd.. dus ik vroeg in welke mate. Zij kon dus helemaal niets terugvinden in m'n dossier nu krijg ik half november pas een echo om het bevestigt te krijgen. Eind oktober hebben we wel vast intake bij de fertiliteitspoli voor IUI. We mogen nog niet, maar dan kunnen we in elk geval een plan maken.
9 september (1) Cvdv87 - 34 jaar - ronde 11 MMM - 2e kindje - testdag 20 september (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 29 september (1) Liz19866 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 na MA (en 1+ jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie-21) 30 september (1) Bambiniheart- 33 jaar - 1e kindje - ronde 20 (ronde 8 na vmk)- Uitslagen goed onverklaarde onvruchtbaarheid -schildklier test 5/9- 2 oktober (1) Jootje - 32 jaar - ronde 17 - 1e kindje. Thuis verder proberen tot febr. 23 11 oktober (1) Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 17(3e na medische afbreking) 12 oktober (1) Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 15 oktober (1) Virgo88 - 34 - 1e kindje - vier jaar bezig - 2 miskramen gehad (8w) en (12w). 29 oktober (1) Maankindje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 21 - goede uitslag onderzoeken fertiliteitskliniek in ronde 16, thuis verder proberen tot ronde 24 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 16 - niche operatie geslaagd! 28 oktober intake fertiliteitspoli (IUI) Groenebomen- 37 - 3e kindje - ronde 10 mmm Newbie123 - 28 jaar - 1e kindjes - ronde 14 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (13) Wachtend op eisprong (4) Wachtbankje (6) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (14) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022 HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022 Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022 Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) - .. feb 2023 Groenebomen- 37- 3e kindje - ronde 11mmm - mei 2023 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid.Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig is.
O jeetje, dat is echt onwijs irritant!! Je weet nu dus niet waar je aan toe bent? Je weet wel dat er adenomyose zit, alleen niet in welke mate? En betekent dat dan dat de eerste IUI poging pas na die echo plaats kan vinden? Nog 3 weekjes tot de intake, spannend!! Wordt dit je eerste keer IUI? Hoe kijk je er tegenaan? Sorry, heel veel vragen haha.