Langdurige NODlijst voor vele rondes zonder succes

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Hoeveel dpo ben je?

2. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    ik zie het al 10 dpo, net als ik. Nu al menstruatie krampen is vroeg. Heb je andere symptomen?

3. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.387
    2.270
    113
    Vrouw
    Och meis.. dikke knuffel ❤️ snap dat je er klaar mee bent.. knap waardeloos dat deze ronde overgeslagen is.. ik ga extra voor je duimen komende maand ❤️

cvdv87 vindt dit leuk.
  4. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Nee totaal geen symptomen. Ga jij wachten tot nod net testen?

5. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw

Mijn borsten zijn vanaf 8dpo gevoelig. Dit is af en aan. Ik had op 8 dpo ook rare krampjes en een opgeblazen warme gevoel rondom mijn baarmoeder. Daarna alleen de borsten af en aan. Ik wacht zolang in kan. Heb nog geen behoefte om te testen.

Babywishh vindt dit leuk.
  6. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik had gisteren trouwens wel de hele dag enorme hoofdpijn. En een heel heet rood hoofd. En vandaag regelmatig krampen en zojuist een steek in mijn buik toen ik te snel opstond.

7. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Ik kreeg hoofdpijn aan de linkerkant. En ineens was het weg.

Babywishh vindt dit leuk.
  8. Zwaangerevrouw

Zwaangerevrouw Actief lid

22 sep 2021
    138
    88
    28
    Vrouw
    Dames die nog weinig hoop hebben, hier na een miskraam van 15 maanden en weer 6 rondes verder ben ik dan eindelijk zwanger.
    Mocht je tips willen, ik heb mijn eetpatroon aangepast. Stuur dan een PVB. Duimen dat het goed gaat.

9. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Hoe gaat het ondertussen met jou Virgo??

10. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    O wat ontzettend zuur dit!! Dat er niet naar je geluisterd wordt :( ik hoor daar echt zo'n uiteenlopende verhalen over. De een is lyrisch over de flexibiliteit en het meedenken van haar ziekenhuis en behandelaars, terwijl de ander tegen starheid en processen aanloopt. Hoe gaat het nu met je? Heb je de teleurstelling al een beetje te boven kunnen komen?

cvdv87 vindt dit leuk.
  11. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voel je je goed?

12. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ik heb echt een enorme baaldag. Ik denk dat ik vannacht mijn ovulatie heb gehad. Gisteren had ik aan beide kanten stekende pijn en nu is dat helemaal weg, dus ik denk dat mijn ei gesprongen is. Deze ronde had ik minder vruchtbaar slijm dan normaal, het was er bijna niet, dus daar kan ik het niet aan aflezen. En ovulatietesten heb ik ook niet gedaan. Maakt niet uit, want de bedoeling was om ten minste om de dag seks te hebben, dan zaten we sowieso wel goed. Alleen is er van dat om de dag seks geen reet terecht gekomen. Zondag wel gelukt, dinsdag ook met heel veel moeite. Maar vervolgens lukte het zowel woensdag, als donderdag als vanmorgen mijn man niet om tot een hoogtepunt te komen. Er gebeuren allemaal (leuke) spannende dingen op zijn werk en hij zat zo in zijn hoofd dat het tussen de lakens niet wilde lukken. Dinsdag moest het ook echt uit zijn tenen komen. Door die druk vond ik er zelf geen zak aan en lag ik er ook maar een beetje als een zoutzak bij, totaal niet opgewonden ofzo. Echt een absoluut moetje. Dinsdagavond is op zich prima voor een ovulatie 2 dagen later, maar door de manier waarop kan ik me niet voorstellen dat het een succesvolle poging is geweest. Voor mijn gevoel is deze ronde dus harstikke verloren. En ik ben er zo ontzettend verdrietig over! Het voelt alsof alle frustratie en teleurstelling over de weg naar het (niet) zwanger worden er deze ochtend allemaal uit komt. Het voelt zo vernederend vanuit het universum om 3 dagen op een rij klaar te gaan liggen, een beetje bereden te worden, zonder resultaat, je broek weer aan te trekken en weer door te gaan. Wat een k*t zooi dat hele zwanger worden. Ben er zo klaar mee!
    Sorry voor mijn frustratie, ik moest het even kwijt :oops::D

13. Liz19866

Liz19866 Actief lid

13 jul 2021
    423
    370
    63
    #2953 Liz19866, 14 okt 2022
    Laatst bewerkt: 14 okt 2022
    Herkenbaar dit hoor - het kan volledig de lol weg halen uit je seksleven. Maar, geef niet op! Ik ben nu zwanger geworden van 2 mislukte keren (mijn man kreeg het tot 2 keer toe ook niet voor elkaar om een hoogtepunt te bereiken) en 1x via een potje en zelfinsemimatie waarbij mn man nog aangaf dat het moeizaam lukte en weinig uit kwam... (Was de eerste keer dat we dat deden - een ultieme redpoging om de druk van seks af te halen en toch geen kansen mis te lopen omdat mn man last had van prestatiedruk, na alle maanden zonder succes) Ik had het een beetje opgegeven die maand, geen testen in huis en focus op mezelf en mn eigen mentale toestand, maar testte wonder boven wonder op NOD toch positief!

Nu in afwachting van de eerste echo volgende week, maar voel me flink zwanger (en moe en gaar) dus heb goede hoop.

Wishfull123, BB83, cvdv87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Lieve @Maankindje, wij hebben alleen een topic samen geschreven maar ik snap dat je de reguliere nod topics niet fijn vind, waar sommige meiden zo snel zwanger worden en jij ronde na ronde probeert. Ik hoopte een positief bericht van je te lezen toen ik je naam zag staan, maar juist precies het tegenovergestelde. Mijn man heeft het probleem van jouw man ook af en toe en ik herken het gevoel 'bereden te worden' heel erg. Ik vind het heel verdrietig om te lezen en wil je een dikke knuffel geven!

Maankindje vindt dit leuk.
  15. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd wat fijn! Al geloof ik niet dat het eetpatroon veranderen gaat helpen bij mij en voor velen met mij. Je kan zelf ook nooit zeker weten of het daaraan heeft gelegen of gewoon toeval is.

16. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Dat het bij je man uit zijn tenen moest komen wil niks zeggen over de zwangerschapskans hoor. Ik begrijp je gevoel, zou ik zelf ook hebben. Maar je maakt toch nog steeds een goede kans. En dat als een zoutzak erbij liggen en bij de man uit de tenen komen is hier helaas heel herkenbaar rond de eisprong. Niet altijd, maar soms wel. Echt geil is het ook niet dat zwanger worden haha. Ik ben trouwens zwanger geworden van seks een dag voor de positieve ovulatietest en daarna niet meer. Mijn man kon de volgende dag niet klaarkomen dus ik dacht dat de ronde mislukt was en voelde me echt rot. Maar 10 dagen later toch een positieve test.

17. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ik moest nog aan jou denken Liz! Ik herinner me nog dat jij vorige maand ook vertelde dat de druk jouw man te veel begon te worden. En dat het toen toch raak was. Heel veel respect dat je vertelt over de manier waarop het uiteindelijk gelukt is. Het is vast een drempel geweest waar jullie overheen moesten. Of het heeft misschien verdrietige gevoelens opgewekt dat deze methode ervoor nodig was. Maar super fijn dat het op deze manier gelukt is! En bedankt voor je berichtje, dat geeft me toch weer enigszins hoop :) als ik er maandag/dinsdag niet aan denk, heel veel succes alvast bij de echo! Ik duim heel hard voor prachtig nieuws over een mooie regenboogbaby

18. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ahh wat een ontzettend lief berichtje EllaF! Dat raakt me echt ❤ ik lees af en toe nog wel eens mee in de NOD topics (voor meeschrijven ligt het tempo me te hoog), dus dan zie ik ook voorbij komen hoe het jou vergaat. En niet fijn om te lezen dat je het 'bereden worden' en de hoogtepuntproblemen herkent, liever had ik jou wel een knallend seksleven gegund haha, maar gedeelde smart is wel halve smart, waardoor ik het ook weer wat beter kan relativeren :) hopelijk komt die positieve test voor ons allebei heel snel!

Mamajolein vindt dit leuk.
  19. Liz19866

Liz19866 Actief lid

13 jul 2021
    423
    370
    63
    Lief! ❤️

Ergens is het wel verdrietig dat dit ervoor nodig was, blijkbaar, maarja, de baby is niet minder geliefd als die niet direct via reguliere seks ontstaan is. Bovendien was ik echt van plan om toch maar contract opnemen met de huisarts en een ziekenhuis traject staat natuurlijk helemaal los van de daad tussen jou en je partner...

Hoop op een gelukstreffer deze maand voor jou! De kans is gewoon aanwezig!

20. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

#2960 Mamajolein, 14 okt 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2022
    Hahaha ik had jou ook liever een knallend seksleven gegund! Je hoort vaak over mannen die te snel hun hoogtepunt bereiken, maar mannen die het niet lukt lijken wel zeldzaam. Terwijl ze er echt wel zijn.

Deel Deze Pagina