Langdurige NODlijst voor vele rondes zonder succes

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.105
    4.606
    113
    Vrouw
    Ja heel spannend morgenochtend, geen echte symptomen meer. Slecht begin van mn vakantie een negatieve test, maar we gaan t zien. Als we aankomende ronde al mogen starten dan wordt het waarschijnlijk de 14e:thumup:
    Ik hoop ook geen hoofdpijn :| ben ik gevoelig voor

2. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.105
    4.606
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je daar nu last van hebt. Er zijn inderdaad vrouwen die het iedere maand hebben.
    Ben je bang dat het een disbalans of iets dergelijks is?
    Ik heb het 2x gehad in de maanden na de zwangerschapsafbreking. Nu al een tijd niet meer.

3. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.105
    4.606
    113
    Vrouw
    Fijn dat je de nipt en 13 weken echo al gehad hebt! Kan mij voorstellen dat je er dan meer in begint te geloven.
    Aankomend weekend zal inderdaad wel een confronterend weekend zijn, je gedachtes zullen toch terug naar die tijd gaan.
    Hopelijk ga je je snel ook wat fitter voelen!

Liz19866 vindt dit leuk.
  4. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik was dit topic helemaal vergeten. :oops:
    Volgens mij heb ik na 1,5 jaar een hele lichte positieve test. :eek: of 4. (Dit is de 4e vandaag, nu stop ik ermee voor vandaag haha) maar ik lees zoveel slechte ervaringen van deze testen. Maar op kruidvat 2v5 zie ik ook iets. Ben benieuwd morgen. Anders over 2 maanden weer naar het ziekenhuis.

Bijgevoegde bestanden:

Jootje91 en Liz19866 vinden dit leuk.
  5. Liz19866

Liz19866 Actief lid

13 jul 2021
    423
    370
    63
    Ik zie hem! Spannend!!!

Babywishh vindt dit leuk.
  6. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ik zie iets hoor Babywish! Wat super spannend! O wat zou dat fijn zijn zeg, als het nu eindelijk raak is. Houd ons op de hoogte de komende dagen van je testen :) en veel succes met de spanning morgen bij je volgende test. Ik gok dat jij niet zo goed gaat slapen :eek:

7. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    #3207 Maankindje, 8 dec 2022
    Laatst bewerkt: 8 dec 2022
    Precies wat je zegt, een disbalans ofzo… Vandaag nog een keer seks gehad en het lijkt wel of de bloeding door mijn orgasme ontstaat. Dat gevoel had ik de vorige 2 keren waarop ik een bloeding had op dit moment in de cyclus ook. Misschien is het wel logisch te verklaren, dat door de samentrekkingen de ‘wond’ van de ovulatie gaat bloeden. Maar ik kan er online helemaal niet over vinden.

8. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ik duim jullie heel hard door het komende weekend heen!! Het is vast verdrietig om stil te staan bij hoe het de vorige keer ging in deze fase. Hoe staat je man er ondertussen in? Begint het vertrouwen bij hem een beetje te komen? Lijkt me wel heerlijk dat je buik begint te groeien. Ik hoop voor je dat de vermoeidheid ook snel af gaat nemen.

9. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.105
    4.606
    113
    Vrouw
    Ik durf t niet te zeggen of dat zo is. Dat is wel een goeie om bij de intake deze maand even na te vragen ;)
    Snap wel je gevoel hoor, dat je er wat onzeker van wordt. Gewoon omdat het anders is dan anders. Misschien is t wel een superei joh:thumup:

10. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Haha nee ik denk ook niet dat ik goed ga slapen, scheelt dat ik er om 5 uur weer uit moet.

En sorry dat ik hier zo ineens weer binnen kom vallen zonder het topic de laatste tijd te hebben gevolgd.

11. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Sorry dat ik even inbreek. Bij een disbalans heb je vaak halverwege je lf spotting. Eigenlijk zou ik achter een ovulatiebloeding zelf niet zo veel zoeken. Kan misschien wel hormonaal zijn, maar dan eerder door snelle wisseling van hormonen na eisprong en dat is juist de bedoeling. Hopelijk neemt dit iets van je zorgen weg. Een paar jaar terug had ik regelmatig spotting halverwege mijn lf, dus heb er toen veel over gelezen :o:

Ik las volgens mij ook dat je een half jaar onbetaald met verlof gaat. Veel succes en sterkte daarin gewenst! ❤

12. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Oh jammer!! Ik krijg het in mijn volgende cyclus.
    Ik las veel op internet dat je daarna een paar maanden meer vruchtbaar bent. Maar dat geldt zeker alleen het verstopt zit!!

13. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Van vanmorgen. :o: pff ik kan die spanning niet aan

Bijgevoegde bestanden:

Jootje91, Joyce2013, xRMC en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ik denk dat een HSG alleen een positief effect heeft als het niet slagen van de zwangerschap met de eileiders te maken heeft ja. Als het probleem ergens anders mee te maken heeft, bijvoorbeeld niet kunnen innestelen, daar heeft een HSG geen invloed op. Maar ik wil je niet je hoop ontnemen hoor! Voor hetzelfde geld is dit wel wat er bij jou voor nodig is!

15. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Thanks voor je reactie EllaF! Dat stelt me wel gerust.
    Ik las dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! Gaat het goed met je?
    En dankjewel voor de gelukswensen. Het lastige was voor mezelf toegeven dat dit is wat ik nodig heb en de knoop doorhakken. Maar nu is er alleen maar blijdschap over de keuze en het vooruitzicht om een heel half jaar te doen waar ik zelf zin in heb.

16. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik heb 10 maanden geleden een HSG gehad en de vorige 9 maanden helaas geen streepje gezien op de zwangerschapstesten. Maar misschien heeft het bij jou wel effect! Ik heb ook maar 1 eileider.

17. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Ja ik weet het ook niet hoor. Ik hoop natuurlijk dat alles goed is, maar is het erg om toch een beetje te hopen dat het wat verstopt zit en dat dat de reden is?? Dan kan er tenminste wat aan gedaan worden! o_O

18. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    We zullen het wel zien!

Babywishh vindt dit leuk.
  19. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Nee is helemaal niet gek hoor dat je ergens die hoop hebt. Heb ik ook altijd. Niet dat het positief is als je iets mankeert, het is dan ook helemaal niet gezegd dat een behandeling aanslaat, maar met onverklaarde onvruchtbaarheid kan je helemaal niks concreets.

IsabelD vindt dit leuk.
  20. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.105
    4.606
    113
    Vrouw
    Snap die gedachte wel hoor;) hopelijk heb je toch een positief effect van de hsg en het zal in ieder geval meer inzicht geven.

IsabelD vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina