Langdurige NODlijst voor vele rondes zonder succes

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.105
    4.604
    113
    Vrouw
    12 dpo en weer een witte test, door naar ronde 20.
    Nu maar de hoop op de IUI zetten.
    Gisteren weer een zwangerschapsaankondiging, kan ik nu even niet goed verdragen hoor :(

2. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Fijn dat was ook m'n bedoeling.

Dankjewel voor de felicitatie. Het gaat wel goed. Altijd spannend die verlengde wachtweken tot de echo, maar ik probeer positief te blijven.

Bijzonder soms dat het aanhikken tegen het maken van de keuze soms veel moeilijker is dan als je de keuze eenmaal gemaakt hebt. Maar dat er nu alleen maar blijdschap over is, geeft wel aan dat het de goede keuze was!

3. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Wat rot. :( begrijp ik dat je dat niet goed kon verdragen, is heel moeilijk soms. Hopelijk kan jij die zwangerschapsaankondiging binnenkort ook doen.

Wishfull123 vindt dit leuk.
  4. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.372
    1.169
    113
    Vrouw
    Pfff vervelend zeg! In principe is er nog wel hoop...

5. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Snap ik hoor, mijn gyn zei ondanks dat ze beide doorgankelijk waren dat ik inderdaad een half jaar meer vruchtbaar ben. Ik heb daar niks van gemerkt helaas, maar ik hoop jij wel. Ik hoop dat het voor jou dat zetje is wat je nodig hebt om zwanger te worden!

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Dikke knuffel voor jou!

7. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.372
    1.169
    113
    Vrouw
    Spannend!! Zie zeker het lijntje.

8. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.372
    1.169
    113
    Vrouw
    Ik heb net al best een donker streepje op mijn ovutest. Normaal heb ik dit rond CD19 en ik ben nu CD14. Lekker dan.... Heb deze maand een hotel geboekt tijdens mijn vruchtbare periode. Ik dacht even lekker weg naar de kerstmarkt en mijn gedachtes ergens anders. En nu inneens na een jaar besluit mijn ei eerder te komen. Hier baal ik eigenlijk echt van... Misschien stom want ik hoef nu minder lang te wachten maar het komt me niet uit hahah.

Bijgevoegde bestanden:

9. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.105
    4.604
    113
    Vrouw
    Jeeeemig dat is toch ongelofelijk he! Je lichaam trekt even een eigen plan net als jij je ergens helemaal op instelt. Irritant is dat.
    Inderdaad wel een voordeel dat je minder lang hoeft te wachten, hopelijk kun je m nu alsnog goed benutten. En alsnog lekker genieten van het weekendje weg! Je hoeft dan in ieder geval geen rekening te houden met wat nou de beste momenten zijn om het gezellig te maken. Al heb je er dan geen zin in dan hoeft het niet en al wil je 5 keer per dag dan kan het ook:roflmao:

xRMC vindt dit leuk.
  10. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.372
    1.169
    113
    Vrouw
    Hahaha Ja mijn vriend kan niet tegen de "druk" als hij weet dat ik een positieve ovutest heb. Dus ik zeg het nooit en we hadden afgesproken om even los te gaan in het hotel :roflmao::roflmao:. Ik met mijn dubbele agenda natuurlijk maarja daar heb ik nu weinig zin meer in want dan is het toch al te laat. En het ergste is, als ik nu een move doe zegt hij nee laten we wachten tot in het hotel kunnen we even helemaal los gaan......

11. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.105
    4.604
    113
    Vrouw
    Ah ja dat is lastig he! Misschien onverwachts een romantisch avondje plannen zodat hij in de mood komt;)
    Die moetjes zijn ook niet altijd even leuk he

xRMC vindt dit leuk.
  12. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.372
    1.169
    113
    Vrouw
    Ja hij werkt nu nog veel en als hij dan savonds thuis komt heeft hij echt geen zin. Dus die moeite ga ik niet eens nemen hahah. Ik zie het wel hahah

13. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ahhh nee wat balen van de witte test :cry: en wat ontzettend verdrietig dat je weer een aankondiging voor je kiezen hebt gekregen. Ik voel met je mee, het is zo oneerlijk! Ik hoop echt zo enorm dat IUI goede resultaten gaat brengen.

14. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    @xRMC wat shit dat je zo'n mooi plannetje had en je lijf nu anders beslist :( Die test ziet er inderdaad al aardig positief uit, denk niet dat je ei nog 5 dagen blijft zitten. Wat een tegenvaller zeg. Snap dat de moed hiervan in je schoenen zakt. En die verplichte seks, een drama. Werkt je vriend ook dit weekend? Geen kansje op gezellige vrijdagavond-, zaterdagochtend-, zaterdagmiddagseks?

xRMC vindt dit leuk.
  15. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.372
    1.169
    113
    Vrouw
    Nee mijn vriend heeft dit weekend vrij. Ik hoop vanavond, en dan zondag. Want 2/3 dagen achter elkaar word hem niet denk ik. Maar nederland moet voetballen dus dat gaat hem denk ik ook niet worden. Die verplichte seks is echt een drama ja, bah. Vooral voor hem want bij mij is het eigenlijk gewoon gaan liggen en thats it. Nu heb ik wel wat afleiding tijdens de eerste wachtdagen maar dan had ik dat liever gehad tijdens de laatste want de eerste gaan prima voorbij :roflmao:.

16. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.310
    113
    Vrouw
    Knuf :( had zo gehoopt dat je anders de kerst in zou gaan

17. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.231
    4.458
    113
    Vrouw
    12 oktober (1)
    Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12

15 oktober (1)

Virgo88 - 34 - 1e kindje - vier jaar bezig - 2 miskramen gehad (8w) en (12w).

3 november (1)
    Isabelletje2 - 1e kindje - ronde 22 - Overgestapt van behandelaar, probeert nog op natuurlijke wijze tot op heden

24 november (1)

Bambiniheart- 33 jaar - 1e kindje - ronde 23 (ronde 10 na vmk)- onverklaarde onvruchtbaarheid -

8 december (1)
    Maudje123 - 46 jaar - 3e kindje - ronde 31

11 december (1)
    Wishfull123 - 36 jaar- 1e kindje - ronde 19 (5e na medische afbreking)

15 december (1)
    Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 - 21 december prikinstructie, januari '23 start IUI

18 december (1)
    Jootje - 32 jaar - ronde 19 - 1e kindje. Dec. Ziekenhuis voor behandeltraject.

22 december (1)
    Maankindje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 23 - onverklaarbaar secundair onvruchtbaar, intake IUI 15 december

28 december(1)
    xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 13

31 december (1)
    Joyce2013 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 30/ ronde 1 IUI

2 januari (1)

Neanay - 26 jaar - 1e kindje - ronde 21

20 januari (1)
    Oillel - 32 jaar - 2e kindje - ronde 21

Onbekend/wachtende op afspraak (1)
    Muisjepluisje - 25 jaar - 1e kindje - bijna 2 jaar bezig - partner onvruchtbaar verklaard nu wachten tot start KID traject

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Totaal (15)
    Wachtend op eisprong (11)
    Wachtbankje (3)
    Ongesteld (0)
    Onbekend (2)

Zwanger (14)
    LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022
    HerfstmeisjeB - letrozol 5mg
    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje
    Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022
    *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken)
    Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022
    Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022
    BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022
    Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022
    Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022

Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022
    xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023
    MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) - .. feb 2023
    Groenebomen- 37- 3e kindje - ronde 11mmm - mei 2023
    Liz19866 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 na MA (en 1+ jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie-21) - juni 2023

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of
    Een miskraam hebt gehad. of
    In de mmm zit of doet aan kid.

Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe zij ermee omgaan.

Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt en ze pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hen maar erg verdrietig voor degenen die al zolang bezig zijn en waarbij het maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig is.

18. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.231
    4.458
    113
    Vrouw
    Ik kom graag meepraten met jullie. Wat ontzettend fijn dat dit topic er is, en wat onwijs vervelend dat het nodig is. Om de reden die hier veel genoemd staat ben ik af gehaakt op nod-topics: ik gun iedereen die zwanger wil worden een prachtige zwangerschap, maar het is wel ontzettend confronterend dat sommigen zo snel en makkelijk zwanger worden.

Wij hebben 18 ronden gedaan over onze dochter, die zwangerschap is uiteindelijk op natuurlijke wijze gekomen na een hsg. Dat was een ontzettende heftige HG zwangerschap, dus voor ons was de stap om nog een kindje te willen best spannend. Inmiddels ligt er een plan klaar (van fysio, psycholoog, thuiszorg tot aan medicatie, PICC-lijn en een ziekenhuis waar we vertrouwen in hebben). Naast dat het nu lang duurt en dat veel emotie met zich mee brengt, is er ook maandelijks de angst dat ik weer zo ziek ga worden (kans op herhaling is groter dan 95%). Om het verhaal te compliceren zijn we afhankelijk van inseminatie (vorige keer dus succesvol), dus al met al is er weinig romantisch aan het maken van deze baby.

Inmiddels zijn we 1.5 jaar bezig voor een 2e kindje, maar ook nu wil het niet vlotten. In augustus was de zaadkwaliteit van mijn man heel slecht, maar 3 maanden later bleek dat een 'eenmalige' (je weet t nooit natuurlijk) dip te zijn. Echo zag er goed uit, geen afwijkingen in het bloedonderzoek. Afgelopen week heb ik een hsg gehad, ook daar kwam niks geks uit. Ik heb een hele steady cyclus en er is dus geen enkele reden om te denken dat het niet spontaan zou moeten lukken. Behalve dan het feit dat ik niet zwanger ben. Voor de zekerheid wordt het zaad van mijn man in februari nog een keer gecontroleerd. Verder is het nu tot mei zelf proberen.

Door de hsg mogen we deze ronde niks, wat ergens ook wel een oplichting is. Betekent namelijk dat ik niet zwanger/ziek ben met kerst en oud en nieuw. En dus wel kan genieten van lekker eten en oliebollen!

19. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Hoi @Oilell!! Ik kan me jou nog herinneren van afgelopen zomer. Toen hebben we ook samen gepraat ik een topic, weet niet meer welke. Dacht eigenlijk dat het deze was, maar dat zal dan wel niet :) was er toen ook niet een bepaalde reden waarom je lang pauze moest houden? Of was dat destijds de uitslag van het zaadonderzoek? Welkom hier in ieder geval. Hopelijk een plek om support te vinden en om snel roze te kleuren :thumup:

Oilell vindt dit leuk.
  20. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    @Babywishh hoe gaat het met jouw testen? Begint het al ‘echt’ te worden? Zou dat echt fantastisch voor je vinden! Na al die tijd. En volgens mij heb je het mentaal echt zwaar gehad op deze weg.

@Wishfull123 jij begint vandaag met hormonen spuiten toch? Heel veel succes!!

Deel Deze Pagina