Ik duim voor jullie. Ook wij hadden de einddatum vastgelegd. Gaf mij wel rust. Mijn 38e verjaardag was onze einddatum. Precies wat je zegt. Je wil eigenlijk weer door en verder juist omdat je 2 kinderen hebt en je t zat bent elke maand weer terug naar start te moeten. Traject had hier veel impact, moest toch paar keer per cyclus naar ziekenhuis al die hormonen spuiten maakten mij niet perse een leukere moeder... ik denk ook dat t heel gezond is om toch op een bepaald moment te denken: t is op x datum genoeg.... hoe verdrietig ook.
Lief, dankjewel! In juli wordt ik 37.. we hebben einde jaar afgesproken met oud en nieuw dit jaar. Omdat je inderdaad ergens een einddatum moet gaan stellen. Ja die ziekenhuis bezoekjes met echo's, kids elke keer weg brengen. Mama gaan jullie doen (kids denken he ziekenhuis) en dan vertel je het ze toch maar we willen graag nog een baby. Waardoor de jongste van 4 een plekje maakt in de hal voor de baby zijn schoenen en zijn speelgoed gaat uitzoeken. Op school en de BSO verkondigt dat we een baby krijgen etc. We hebben er zeker geen geheim van gemaakt omdat het onderhand ook niet meer kon. Onze beide werkgevers zijn op de hoogte en dus de gehele school hahaha. Nu maar hopen dat het mag lukken, en zo niet zal iedereen om ons heen begrijpen dat we een tijdje extra verdrietig zullen zijn. Mooi dat het bij jullie toch gelukt is ♡ dat geeft ergens ook weer moed!
Ach gosh die schat. Wat aandoenlijk. Wij hebben niets verteld. Mazzel dat de jongste 2 was op dat moment dus geen flauw benul had van waar hij naar keek. En de omgeving gezegd dat ik kampte met cyclusstoornis en cystes (en dat klopte ook, elke 8 dagen ongesteld worden is niet te doen). Toch 11 rondes verborgen weten te houden.
Toen wij begonnen was de jongste net 1.5 maar nu al die jaren verder en we ook echt naar het ziekenhuis moeten steeds voor de echo's wil ik niet tegen ze liegen. Ze maken vooral de oudste zich anders veel te druk mama steeds naar het ziekenhuis moet. En zeggen dat papa en mama iets anders hebben is voor ons lastig haha wij hebben niet zo'n druk prive leven en vooral niet om 8.30 in de ochtend hahahaha. Na de vroege miskraam hebben we onze ouders verteld, we waren zo ontzettend blij en daarna zo intens verdrietig. Onze ouders spelen een belangrijke rol in ons leven dus hun troost was erg fijn. Heel knap dat jullie het voor je hebben kunnen houden, de verassing was voor jullie omgeving dus ook wel echt heel mooi.
Ik ben een beetje sip. Zojuist arts gesproken over mijn ingreep vandaag over een week. Het blijkt dat ik daarna minimaal 8 weken een spiraaltje moet. Niet alle artsen hanteren deze werkwijze, bij sommige artsen mag je direct na de ingreep weer aan de klus. Had stiekem gehoopt ook bij deze groep te horen (tegen beter weten in). Rationeel gezien weet ik dat het maar 8 weken zijn, maar toch. Had graag voor mijn 33e moeder willen worden en dat wordt 'm nu niet meer.
Bij de 2e hebben we wel open kaart gespeeld, mijn vader ging mee naar t ziekenhuis toen (o wat mis ik die lieve man nu, hij keek zo uit naar zijn laatste kleinkind) . Deze keer was praktisch alles onder schooltijd dus dat maakte t makkelijker. Ik kon nu zelf autorijden gelukkig.
Oh nee, wat balen. Rationeel is het inderdaad klein, maar je wou eigenlijk gisteren al een baby. En dat het dan per arts wisselt helpt helemaal niet mee, want ergens heb je toch verwachtingen en hoop.
Wat bijzonder dat je dat toen met je vader hebt kunnen delen. Wat verdrietig dat hij er niet meer is om zijn laatste kleinkind te ontmoeten...
De gyn zei ook: in mijn hele carrière was dit haar eerste keer dat ze een vader mee zag elke keer haha (en bij de echo's bleef hij in de wachtkamer uiteraard.we waren heel close maar zat wel een grens ) mijn moeder grapte al: we zijn nog niet erbij geweest toen hij werd gemaakt. Ik haal er een hoop troost uit dat hij wel wist dat er weer een kindje bij kwam ♡ maar die bevalling en kraamweek zullen heel emotioneel zijn en dubbel. Gemis is onmeetbaar groot.
Hahaha prachtig toch! Het zal dubbel zijn met veel gemis en een traan, maar hij zal op jullie neerkijken ♡
@GroeneBomen wat een gemis moet dat zijn. Wel heel mooi dat je zulke mooie herinneringen hebt kunnen maken met je vader. Ik weet zeker dat hij nu ook in een bepaalde manier aanwezig is. @Isabelletje2 he wat jammer. Snap dat je teleurgesteld bent, zeker als het beleid per arts verschilt
Nou, ik zit te wachten op mijn menstruatie. Normaal is die op cd 26 of 27 (de afgelopen 12 maanden)... En ik zit nu op cd 29. Roep al naar mijn baarmoeder "joehoe, er is geen baby... Let's move on!"
Wachtend op volgende eisprong (1) Kippie13 - 38 jaar - 2e kindje - IUI-d ronde 2 - Wachtend op volgende eisprong (rond 8-2) want deze ronde ovulatiepiek gemist 12 januari (1) Jootje - 32 jaar - ronde 20 - 1e kindje. 23 januari (1) Isabelletje2 - 1e kindje - ronde 25 - 26 januari operatie verwijderen van septum/tussenschot. Daarna start met vruchtbaarheidsbehandeling. 28 januari (1) IsabelD - 2e kindje - ronde 20 31 januari (1) Neanay - 26 jaar - 1e kindje - ronde 22 1 februari (1) Joyce2013 - 36 jaar - 3e kindje - IUI ronde 2 met Gonal-f en Ovitrelle 5 februari (1) Maankindje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 25 / IUI ronde 2 met Gonal-f en Ovitrelle 9 februari (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 20 - IUI ronde 1 met Gonal-f en Ovitrelle 17 februari (1) Oillel - 32 jaar - 2e kindje - ronde 22 Onbekend/wachtende op afspraak (4) Virgo88 - 34 - 1e kindje - vier jaar bezig - 2 miskramen gehad (8w) en (12w). Isabelletje2 - 1e kindje - ronde 22 - Overgestapt van behandelaar, probeert nog op natuurlijke wijze tot op heden Bambiniheart- 33 jaar - 1e kindje - ronde 23 (ronde 10 na vmk)- onverklaarde onvruchtbaarheid - Maudje123 - 46 jaar - 3e kindje - ronde 31 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (13) Wachtend op eisprong (2) Wachtbankje (6) Onbekend (5) Zwanger (17) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend februari 2022 HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 juni 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 BB83 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 (4e na MA) in MMM - U.D. 24 nov 2022 Jolo- 31 jaar - 2e kindje- uitgerekend 28 november 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - uitgerekend 12 december 2022 Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 (8e na vmk) - uitgerekend 29 december 2022 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 - uitgerekend 10 februari 2023 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) - .. feb 2023 Groenebomen- 37- 3e kindje - ronde 11mmm - mei 2023 Liz19866 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 na MA (en 1+ jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie-21) - juni 2023 Babywishh - 2e kindje Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 20 (6e na medische afbreking) start IUI 1 - 18 september 2023 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe zij ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt en ze pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hen maar erg verdrietig voor degenen die al zolang bezig zijn en waarbij het maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dus pas de lijst aan waar nodig is.
Nou, zojuist is het bloeden begonnen. Je kan me opvegen, lig met paracetamol op de bank onder een dekentje. Vanaf 1 februari is er hier pas weer wat te beleven. Hoe is het bij jullie? Zijn er al dames aan het testen?
Wat stom! Vooral na die hoop door de hsg! Ik denk dat ik jou ga volgen. Zit nu op 8/9 dpo. Heb natuurlijk al zitten testen, maar helemaal wit. Heb geen hoop meer.
O wat balen weer zo’n tijd vertraging terwijl je al zo lang wacht. Echt heel klote! Hoe ben je er ondertussen onder?