Langdurige NODlijst voor vele rondes zonder succes

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.771
    2.182
    113
    Vrouw
    Sterk van je! Ik word daar zelf ook onrustig van inderdaad en denk vaak ook..zolang je nog negatief test en dus geen hcg hebt , kan je helemaal geen hcg klachten hebben… ben daar veel nuchter in. Ik heb dan ook nooit echt symptomen behalve onderrug/ buik pijjj maar die heb ik iedere ronde ook toen ik wel zwanger bleek te zijn.
    ik duim voor je dat het raak is ❤️
     
    LSL vindt dit leuk.
  2. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

    Goed dat je er zo instaat, het is toch afwachten uiteindelijk. En idd je symptomen kunnen allemaal ook zijn voor een naderende menstruatie. Ik weet nog dat ik ook weinig klachten had of naja geen klachten waarvan ik dacht ik ben zwanger. Ik heb zelfs 2 dagen voor nod nog alcohol gedronken omdat ik menstruatie krampjes voelde en dacht tis weer voorbij deze maand. Ik had echt geen idee dat het raak zou kunnen zijn want voelde me absoluut niet anders dan anders... had ook geen pijnlijke borsten oid. Alleen dat menstruatie gevoel op cd12... verder niets

    Heb toen de volgende dag getest om er maar zeker van te zijn dat het niets was en toen kreeg ik snel een streep. Dus symptomen zeggen niet zoveel. Ook niet bij mij.
     
    xTamx vindt dit leuk.
  3. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Mijn MS is doorgebroken dus officieel in ronde 9 :confused:
    Blijft echt een teleurstelling elke keer pff...

    Ik duim voor iedereen deze ronde:thumup:
     
  4. LSL

    LSL Bekend lid

    6 nov 2020
    511
    470
    63
    Vrouw
    Ja het blijft gewoon superkut als het dan echt doorbreekt he, heb ik ook... wordt er niet beter op!

    Heeel veel succes voor deze ronde voor jou ook!!! Het komt een keer goed :)
     
    Roni7888 en xTamx vinden dit leuk.
  5. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    16 juni (1)
    LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk

    20-24 juni
    Asil - 39 jaar - 1ste kindje - ronde ergens in de 90 - 3mk's

    2 juli (1)
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk

    8 juli (1)

    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk

    9 Juli (1)
    xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9

    Onbekend (1)
    Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal)

    ♡♡♡♡♡

    Totaal (6)

    Wachtbankje (2)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)


    • Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent.
    • Een miskraam hebt gehad.
    • In de mmm zit of doet aan kid.

    Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

    Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
     
  6. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Heb mezelf er ook op gezet als ik mee mag schrijven. Ik voldoe ruim aan de voorwaarden, zie onderschrift en ik schrijf normaal dus ook niet meer mee in NOD lijstjes. Maar deze durf ik wel aan ;).

    Uiteraard hoop ik dat mijn weg jullie allemaal gespaard blijft.

    Ik heb mijn NOD ruim gezet omdat ik vandaag een prik lucrin moet zetten voor IVF 4, en dat kan de menstruatie uitstellen maar heeft geen gevolgen voor een natuurlijke zwangerschap. Daarom dat ik mezelf voor deze ronde heb toegevoegd omdat ik nu nog in een natuurijk ronde zit.
     
    Roni7888 en Geriatertje vinden dit leuk.
  7. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Heh wat shit.. zeker een teleurstelling. sterkte weer!
     
    xTamx vindt dit leuk.
  8. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Mag ik ook mee kletsen? Ik merk inderdaad dat ik het steeds lastiger vind op het moment dat het lijkt of iedereen maar in ronde 1 of 2 zwanger wordt. Ik heb alleen geen miskraam gehad en zit niet in de mmm... Eigenlijk voldoe ik alleen aan de eerste voorwaarde: we zitten ondertussen in ronde 17. We hebben nu wel de eerste afspraak bij centrum voor kinderwens gehad.
    Als het niet de bedoeling is dan niet hoor, snap ik ook wel. De voorwaarden staan er niets voor niets.
     
    Roni7888, xTamx en LSL vinden dit leuk.
  9. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Poeh wat een voorgeschiedenis heb jij zeg, ik zal hard met je meeduimen!!
     
    Roni7888 en Asil vinden dit leuk.
  10. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Ik zou zeggen prima.. maar ik ga er niet over :$
    Wel spannend dat jullie onderzocht gaan worden. Wilden jullie dat niet eerder? Het klinkt zo ontzettend lang..
     
  11. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Afgelopen December zijn we naar de huisarts geweest. Ik heb toen een uitgebreid uitstrijkje gehad op celniveau en een inwendige echo. Uit het uitstrijkje kwam niets, uit de echo kwam dat er een niche te zien was maar volgens de vrouw van de echo moest ik gewoon zwanger kunnen worden. We hebben toen met de huisarts afgesproken dat we het nog tot maart zouden proberen. M'n man wil eigenlijk alleen een derde als het natuurlijk kan, die wilde dus liever niet dat we verder naar het ziekenhuis gingen. In maart nog steeds niet zwanger en toen wilde ook m'n man toch wel graag weten wat er mis is. Aangezien de eerste twee gelijk raak waren (zelfs voor de oudste ook gelijk raak, maar een week na de positieve test toch ongesteld geworden, dus vmk). Sindsdien stonden we dus op de wachtlijst en waren we nu eindelijk aan de beurt.
    De gynaecoloog ziet afgezien van de niche geen reden waarom het niet lukt. En die niche wordt niet meegerekend in de kansberekening of zwanger worden lukt, dus hij verwacht niet dat ze al wat kunnen doen als denkt hij dat dat de reden is. Ik ben nu geprikt op chlamydia, maar die test was negatief. Vanmiddag kan ik de doorverwijzing ophalen voor het zaadonderdoek voor het geval m'n man eerder Lucky shots had. Als daar niets uitkomt wilt de gynaecoloog nog een echo met een cameraatje doen zodat de niche goed bekeken kan worden. Hij vertelde dat ze soms IUI doen en dan het zaad voorbij de niche wordt geplaatst. Maar als uit de berekening een hoge kans van zwanger worden komt dan moeten we het naar alle waarschijnlijkheid nog een jaar zelf proberen... M'n man staat op het moment hier niet voor open.
    Ik voel me vaak alleen hierin. M'n moeder weet dat het niet lukt, maar die zegt: wees blij dat je er al 2 hebt en die worden nu ook ouder, het wordt alleen maar makkelijker. Ik ben ook heel blij dat we al 2 kinderen hebben, maar dat staat voor mij los van de wens voor een derde. Maar op andere momenten voel ik me daar weer stom over.
     
  12. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    [/QUOTE]
    Wat ontzettend naar zeg. En ook moeilijk als je er niet allebei hetzelfde in staat. IUI klinkt toch als een logische manier om de kansen te vergroten. Maar hopelijk lukt het nog spontaan!
     
  13. Luchia

    Luchia Fanatiek lid

    29 jun 2012
    1.663
    709
    113
    Mag ik ook meepraten? Nu in ronde 15 :oops: Zonder succes ook geen 1x daarvan raak geweest :oops:
     
    Roni7888, xTamx, Geriatertje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. LSL

    LSL Bekend lid

    6 nov 2020
    511
    470
    63
    Vrouw
    Oh meiden.. ik ben zo zo zo bang... Ik heb net op 12 dpo getest en hij is positief, en ik voel zo een wervelwind van emoties nu, niet te omschrijven!

    Ik ga de gyn maar eens bellen :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • Test.jpg
      Test.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,6 KB
      Weergaven:
      99
    Roni7888, xTamx, Geriatertje en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Luchia

    Luchia Fanatiek lid

    29 jun 2012
    1.663
    709
    113
    Wauw wat fijn voor je meid ❤️ Je zat volgens mij ook in hetzelfde andere NOD groepje als mij?:)
     
  16. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Voorzichtig gefeliciteerd, stap 1 is genomen!!
     
  17. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Lijkt me wel..!
    Gaan jullie ook al naar de gyn?
     
  18. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    16 juni (1)
    LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk

    20-24 juni (1)
    Asil - 39 jaar - 1ste kindje - ronde ergens in de 90 - 3mk's

    2 juli (1)
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk

    8 juli (1)

    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk

    11 Juli (1)
    xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9

    Onbekend (1)
    Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal)

    ♡♡♡♡♡

    Totaal (6)

    Wachtbankje (2)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)


    • Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of
    • Een miskraam hebt gehad. of
    • In de mmm zit of doet aan kid.

    Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

    Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
     
  19. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Heb even mijn verwachte NOD aangepast in de lijst ;)
     
    Asil vindt dit leuk.
  20. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Wauw wat gaaf, Gefeliciteerd zeg! Wat leuk en gegund. Hoe gaat t nu met je?
     

Deel Deze Pagina