@Liz19866 welkom en wat verdrietig ook wat jullie hebben moeten meemaken. Voor zo een keuze staan terwijl je al zover bent is ongelofelijk moeilijk, dat kan ik me zo goed voorstellen! En wat een hoop spanning en verdriet daarna ook nog en wat rot dat je partner geen behoefte heeft aan seks deze periode, hopelijk draait hij nog bij. Succes voor jou ook ! Die wet van murphy lijkt echt soms van toepassing hoor, ik ben ruim 2 weken geleden bevallen van een jongetje met 16 weken en ik kreeg ineens onwijze angst dat er ook wat met mijn dochtertje zou gebeuren. Vond het doodeng als ze op speeltoestellen zat dat ze zou vallen of iets, heel vermoeiend. Mijn vader ging vrijdag met haar naar de speeltuin en nu heeft ze toch haar been gebroken, ik dacht dat kan er ook nog wel bij na alle ellende.. pffff! Gelukkig is het “maar” een gebroken been, maar qua timing dacht ik echt whyyyy? Ik zit nog midden in een rouwproces, waarom gebeurt dit nu weer?! Maar blijkbaar lijkt altijd alles wel tegelijk te komen of zo als er iets fout gaat
Nou zeg dat! Zit nog steeds met veel bekende namen/dames in de nod groepjes, niet leuk maar wel vertrouwd. Ik hoop ook zeker dat alle dames een positieve test gegund is En voor mezelf hoop ik gewoon dat het nog lukken mag, iets anders zit er helaas niet op maar we houden hoop
Aaah ja dat zul je net zien he dat dan ineens alles gebeurd op een moment dat t eigenlijk niet kan! Hoe gaat t nu met je dochtertje? Dan is ze hard gevallen! Kleintjes breken niet zo snel iets. Beterschap voor der. Hoe gaat t nu met jou? Wat heb je met je zoontje gedaan? Begraven? Thuis bevallen? Onwijs veel sterkte en kracht toegewenst!
Dankjewel! Begraven en in het ziekenhuis bevallen uiteindelijk. Het gaat met ups en downs. Ja het is een hele bizarre manier geweest, mijn opa was met der op de glijbaan en ze zat tussen zijn benen, maar het ging nogal stroef dus der benen bleven haken en toen ging ie ineens met grote vaart dus haar been maakte een gekke draai en toen dus 2 plekken gebroken. Mijn vader voelde zich mega schuldig dus die heeft der gister overladen met cadeaus. Maar wel heel zielig, want ze kan niks dus we zijn net maar ff naar de kinderboerderij geweest om diertjes te kijken en zo maken we er maar wat van !
Dank voor je lieve berichtje! Mijn man zou blij zijn als ik weer zwanger zou blijken (met ook wel wat angst nu omdat we iets te goed weten nu wat er allemaal mis kan gaan in die 9 maanden en wat voor impact dat heeft) - het is meer dat hij nu echt geen ruimte in zijn hoofd heeft en zich er echt niet toe kan zetten... Hoop echt dat daar verandering in komt binnenkort. Ben heel blij dat m'n cyclus weer op gang is. Ik was heel regelmatig voor deze zwangerschap, en ook nu lijk ik weer op een 27/28 dagen cyclus te zitten. Heb vorige maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt (van die sensitest dingen) en had precies op de verwachtte dag een super donkere streep. Was deze maand ook weer begonnen met de testjes, maar heb het na het gesprek van gister maar weer even laten gaan. Beetje zonde van de testen nu, en anders ga ik me er alleen maar meer op focussen en wordt het alleen maar een grotere teleurstelling. Hou mezelf nu maar voor dat het eventueel overslaan van deze ronde niet zo erg is, omdat de bevalling nu 3 maanden geleden is en het me ook weer niet echt prettig lijkt als de eventuele uitgerekende datum precies rond diezelfde datum is... Ben blij dat ik hier een beetje m'n verhaal kwijt kan en help heel hard mee hopen dat iedereen hier roze kleurt en een gezonde kleine op de wereld zet!
Ahh nee, wat heftig een gebroken been, en dat bovenop dat verdriet. Hopelijk knapt ze snel op! Zit ze heel erg in het gips en heeft ze er veel last van? Las je berichtje al dat je ook met een soortgelijke termijn bevallen bent. Het is echt heftig en verdrietig allemaal, dat lijkt me zonder 'de eigen beslissing' net zo. Hopelijk keert jouw cyclus net zo snel terug als bij mij. Knap hoor, dat je alweer wat aan het werkt bent. Mij valt de terugkeer naar werk veel zwaarder dan ik zou willen, mijn concentratie is echt slecht, en kan heel weinig hebben en ben constant moe. Heb nu (na wat wachttijden) eindelijk over een week eindelijk een afspraak met een psycholoog om de boel door te praten en hopelijk wat handvatten te krijgen van hoe nu verder, want dit is ook niets. Heel veel sterkte ook!
Slikken jullie of je man ook supplementen? We hebben selenium voor hem, maar neemt hij eigenlijk niet vaak genoeg. Zat te denken om anders selenium met zink te halen. We hebben beide een multi en visolie. En heb vitamine e liggen. En in de wintermaanden slikken we vitamine D erbij. Ik las iets over maca poeder voor vruchtbaarheid? Heeft iemand daar ervaring mee?
Dat zie je helaas heel vaak. Spiraal breuk. Erg pijnlijk! En het gebeurd idd altijd precies zoals je zegt op de glijbaan. Heb er al veel voorbij zien komen. Fijn dat jullie een plekje hebben om hem te herdenken. Geeft ook wel wat rust denk? Ik heb mijn kindje, uit t ziekenhuis mee naar huis genomen en begraven in de tuin. Dicht bij me. Voelt fijn. En binnen een herdenkingsplekje...
hier gaat het goed we hebben deze week een minihartje zien kloppen. Nu nog de rest van de kwetsbare weken doorkomen!
Ah jeetje is het bij jou ook mis gegaan? Idd hier ook begraven in de tuin, dat is toch wat prettiger dan ergens buiten op een openbare plek of zo. Laten we hopen op nieuw geluk en een mooie regenboog baby voor ons!
Wij hebben er ook voor gekozen de kleine mee te nemen naar huis en hebben hem laten cremeren. We hebben hem nu een gedenkplaatsje gemaakt met een mini urn in de woonkamer. Echt fijn dat dit kan tegenwoordig. In 2015 verloor een vriendin van mij na 5 maanden zwangerschap haar zoontje in Engeland (waar ze woonde) en die werd verplicht hem in het ziekenhuis achter te laten omdat ze het nog niet als 'kind' erkennen. Was echt hartverscheurend.
Oeh dat lijkt me zooo zwaar!! Het is al helemaal gevormd en dan nog word het niet erkend bah. Volgens mijn temp nog steeds geen ei gehad.. Donderdag intake hopelijk maken ze ook een echo..
Met mij gaat het goed! morgen de eerste echo en ik ben zooo gespannen... pfff. Wel last van kwaaltjes dus ik hoop dat dat een goed teken is. Erg last van pijnlijke borsten en ik word iedere ochtend wakker alsof ik een enorme kater heb. Ook heel erg moe en emotioneel. Ik slik de Supple capsules van fit for fertility. Duur geintje maar hier zit o.a. de goede opneembare vorm van foliumzuur in. De multi, omega 3 en anti oxidanten (daar zit o.a. vitamine e in). daarnaast heb ik ook maca geslikt voor de eisprong, toevallig in februari toen het raak was maar eindigde in een vmk en ik was er in juni weer mee begonnen en weer raak... Wel heel toevallig. Mijn vriend slikte ubiquinol, foliumzuur en maca. Allemaal goed voor de zwemmers
Welkom aan alle nieuwe dames! En wat een heftige verhalen allemaal! Het leven is ook zo oneerlijk he...
bedankt voor je lieve reactie! er zijn heel weinig actieve zaadcellen, maar hopelijk genoeg om er wat mee te kunnen. dat zou gelijk IVF zijn omdat IUI niet echt nuttig zou zijn in ons geval, daar is de zaadkwaliteit te slecht voor. ik heb inderdaad nog niet getest. ik ben er wel onrustig over, heb enorme menstruatiekrampen (echt wel meer dan normaal) maar geen menstruatie.. wel hoofdpijn, misselijkheid, enz. en dit allemaal sinds een aantal dagen. nu dag 33 van cyclus maar ik wil mezelf echt niet gek maken, juist ook door de kleine kans die we hebben om natuurlijk zwanger te worden.. vandaar dat ik ook niet test, ik probeer zo min mogelijk in mijn hoop mee te gaan omdat het altijd zo veel pijn doet
Hier is de bekende buikpijn alweer begonnen dag 7 na ovulatie.. 6 dagen voor Nod... het begon half jaar geleden met 2 dagen voor Nod, vorige maand ook al 6 dagen voor nod buikpijn, en op dag van menstruatie is het over... Ik vermoed zelf PMS... iemand hier ervaring mee?? En bemoeilijkt dit zwanger worden? Heb mn gynaecoloog vorige maand al gemaild, maar die was op vakantie tot de 20ste juli.. helaas nog niks gehoord.. Ook gevoelige borsten, dat heb ik soms wel soms niet voor menstruatie.. Heb er zelf weinig vertrouwen meer in...
Achhhh lieve @Marinda1988 wat lees ik allemaal voor vreselijks. Wat moet dit heftig voor jullie zijn. ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat is het leven soms oneerlijk. Dikke Knuffel! Ik ga heel hard duimen voor een regenboog baby…