Fijn! Spannend en hopelijk een mooi bevrucht eitje dat gaat afdalen naar je baarmoeder. Ik duim. Bij een lichte stijging is hij al wel geweest hoor dus denk vandaag 1 dpo idd.
Hi dames, Ik zit inmiddels weer in ronde 29 cd 7 en heb net zoals de vorige ronde op dag 7 rekbaar slijm ontdekt… op de echo toen 4 dagen later zaten er ook 2 eitjes klaar dus ik ben benieuwd of dat nu weer zo is.. Ovulatietest is voor mijn doen wel donker zo vroeg in de cyclus dus hopelijk is er woensdag op dag 10 ook wat te zien. Edit mijn testen van dit merk zijn normaal altijd wit of hele vage streepjes dus dit is voor mij echt donker
Zooooo klote, mijn lichaam schreeuwt dat er een ei aankomt, alleen mijn ovu niet Heb veel eipijn, mijn bmm is open en zacht en gister eiwit slijm gespot en dat is echt sporadisch bij mij. Stom stom stom lijf!
Hoe vaak doe je ovulatietesten per dag? Ik zou er zeker 2 per dag doen ik heb vaak dat die in de ochtend negatief is en in de avond ineens kan knallen
Ik doe er 2 per dag, soms 3 Ben bang dat ik mijn piek mis, die is altijd kort Maar snap echt niks meer van mijn lichaam hoor
NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 22 augustus (2) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 19 29 augustus (1) Vlindertje87 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 8 2 september (1) xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 11 Narcisje - nog net 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 (KID) 3 september (2) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 16 Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 4 september (1) Lizz19866 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na een afgebroken zwangerschap ivm trisomie 21 bij 15 weken) 6 september Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) ronde 3 na MA (ronde 10 totaal) 8 september (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 11 10 september (1) Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16wk) 12 september (1) Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 22 september (1) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk. Wachtend op intake MMM Onbekend/wachtende op afspraak Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 - 30/9 en 1/10 naar uroloog en gynaecoloog (i.v.m. Azoospermie partner) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 12 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (14) Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Zwanger (3) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
Hmm verwarrend is het dan hè ik hoop dat je hem alsnog snel vind! En wellicht voor de zekerheid maar gezellig maken. Temperatuur je ook?
Is dat standaard je temperatuur? Dat zou wel jammer zijn als die iets zou dalen weet je genoeg.. hopelijk snel je eisprong ❤️
Inmiddels dag 8 en ovulatietest lijkt weer iets donkerder ik ben blij als het woensdag is dan krijg ik een echo en weten we meer bovenste gisterochtend en onderste vandaag
Hee dames. Vandaag begon het normale leven weer na 3 weken vakantie. Ik ga vanavond even bij lezen! Ik zit nu op dag 12, heb deze cyclus niet getemperatuurd, en heb ook geen ovulatietesten in huis begod geen idee waar ik nu dus in mijn cyclus sta.
NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 22 augustus (2) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 19 29 augustus (1) Vlindertje87 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 8 2 september (1) xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 11 Narcisje - nog net 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 (KID) 3 september (2) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 16 Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 4 september (2) Lizz19866 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na een afgebroken zwangerschap ivm trisomie 21 bij 15 weken) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 12 6 september Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) ronde 3 na MA (ronde 10 totaal) 8 september (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 11 10 september (1) Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16wk) 12 september (1) Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 22 september (1) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk. Wachtend op intake MMM Onbekend/wachtende op afspraak Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 - 30/9 en 1/10 naar uroloog en gynaecoloog (i.v.m. Azoospermie partner) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (14) Wachtbankje (3) Ongesteld (0) Zwanger (3) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
Nice, maar jeetje nog eerder als ik Ik hoop je gauw te volgen, stuur ff wat ei-dust deze kant op als je wilt
Hier zojuist terug van acupunctuur. Het was een bijzondere ervaring. Maar het gaf wel gelijk een soort van verlichting? Ik hoop dat t effect heeft op mijn aankomende eisprong! Volgende week nog een fertiliteit massage want dat kon nu niet omdat ik nog in mijn menstruatie zat. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Vanmorgen ook bloed geprikt op al mijn hormonen. Spannend wat de uitslag gaat zijn! De gynaecoloog belt me er nog voor maar ik zie de uitslagen zelf eerder... dus kan daar al wel t e.e.a. aan zien. Spannend allemaal. Heb wel goede hoop op aankomende maand!
NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 22 augustus (2) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 19 29 augustus (1) Vlindertje87 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 8 2 september (1) xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 11 Narcisje - nog net 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 (KID) 3 september (2) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 16 Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 4 september (2) Lizz19866 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na een afgebroken zwangerschap ivm trisomie 21 bij 15 weken) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 12 6 september Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) ronde 3 na MA (ronde 10 totaal) 8 september (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 11 10 september (1) Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16wk) 12 september (1) Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 22 september (1) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk +acupunctuur en massage. 1 oktober intake MMM. Onbekend/wachtende op afspraak Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 - 30/9 en 1/10 naar uroloog en gynaecoloog (i.v.m. Azoospermie partner) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (14) Wachtbankje (3) Ongesteld (0) Zwanger (3) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!