Bij mij ook maar deels denk ik. Je hebt 200 euro voor alternatieve geneeswijze en als je dan een praktijk zoekt die aangesloten is bij een beroepsvereniging dan krijg je vaak wel alles of een deel terug. En zo niet dan kost t me 75 euro. Zijn 4 clearblue testen denk ik dan maar haha... Balen dat je ei zolang op zich laat wachten. Ik duim voor je
Nee zit niet in mijn pakket, heb maar 1 aanvullend pakket, dus helaas. Anders was ik er al mee begonnen, maar ik zal voor de zekerheid nog eens nakijken Ja ik baal echt van mijn ei, zal nawerking zijn van mijn corticosteroïden injectie en vaccinatie zijn van afgelopen maand
@Roni7888 ik maak nu ook al 3 maanden gebruik van accupunctuur en voor mij geeft het ook een soort rust + dat deze maand voor het eerst m'n eisprong een paar dagen eerder is. Geen idee of het er mee te maken heeft.. Ben enorm benieuwd hoe jij het gaat ervaren de komende weken! Bij mij zit het helaas niet in het pakket, maar ik zie het maar zo dat we dan die week (ik ga 2x per cyclus) we wat minder aan andere dingen uitgeven zoals uit eten en thuisbezorgen . Je moet wat als je wanhopig bent he .
Mmm jammer! Pfff echt frustrerend moet dat voor je zijn dat het zo gaat nu.. hoop echt dat je eitje snel springt. @doublerainbow oke fijn om te lezen. Doe je ook een fertiliteit massage? Dat gaat ze volgende week doen omdat ik nu nog mijn menstruatie heb. Ik hoop ook echt op een snellere eisprong deze maand. Ik heb net alle papieren en formulieren binnen voor de intake. Het wordt nu wel echt heel echt, en spannend. Pffff dubbel. Straks alles maar even invullen op mijn gemakje. Ik hoop nog steeds zo hard dat het niet nodig gaat zijn en ik positief test en een normale cyclus heb!!! Heb nog 1 kans, zo voelt t ook echt.
Ik heb helemaal geen melding gezien, excuses voor mijn zeeeerr late antwoord. Volgens mij is het gebruikelijk een onderzoek te krijgen vanaf 3 miskramen, is toch te sneu voor woorden dat je nog 2-3x hetzelfde mee moet hebben gemaakt. Daarnaast word er gesteld dat na 1 miskraam een 2de niet gebruikelijk is maar bij 3 er toch iets niet helemaal lekker gaat, bij ons gooien ze het nog op pech. Maar de voorstellen voor meer onderzoek zijn wel gedaan. Wat acupunctuur betreft, ik vind het heerlijk. Het heeft nog niet tot een blijvende zwangerschap geleid maar alles er om heen is wel behoorlijk verbeterd en kan het iedereen aan raden.
Hi Girl, ik krijg ook maar een deel vergoed, betaal zelf 25 euro per behandeling en je hoeft er maar 1 hooguit 2 per maand ♥
Hey lieverd ❤ Ik heb het nagekeken en ik krijg niks vergoed helaas Kan altijd informeren wat het kost
Wat een kutdag zeg, ovu nog steeds negatief en nu ook nog eens antibiotica ivm vermoedelijke tekenbeet zucht Wanneer houdt het nu op
Ik heb meestal dat ik 2x per week ga. 1e week is alleen accupunctuur, 2e week is accupunctuur + een korte massage en cupping (van die glazen bollen die vacuum zuigen). Merk wel dat het mij echt enorm veel rust geeft, en ook het idee van dat ik voor mijn gevoel heb gedaan wat ik kan.
Heb de dokter aan de telefoon gehad, die schrijft doxycycline voor Maar waar lijkt dit volgens jou op? Plek is nu trouwens iets groter geworden
Vind het vreemd voor een tekenbeet, heb je de teek ook gezien? Tekenbeet is vaak een rode ring niet persee en blauw paarse. Ben je ergens geweest, buiten, heb je een steek gevoeld, misschien een ander beest? Als het een teek is is de kop er uit?
Nee heb geen enkel beest gezien, dat is het rare ervan Ben zaterdag bij de apenheul geweest, daarna alleen op een begraafplaats bij mijn zus Maar dit heb ik sinds gisteravond Er zit niks meer in mijn been, geen kop of zoiets
Nee alle apen zitten gescheiden van de bezoekers ivm corona. Niet gestoten of wat dan ook, ik zou het echt niet weten Nou ja, ab erin en dan zal het vast goedkomen Hoop dat het geen invloed heeft op de eisprong, want die moet nog steeds komen.... hoop ik
Wat een vreemde plek! Ik vind het er niet uitzien als een tekenbeet. Werk in de zorg. Heb veel tekenbeten gezien. Maar dit is wel bijzonder. Ook bijzonder dat de arts het zo voorschrijft zonder je gezien te hebben. Ik hoop dat het weg trekt. Het zit je niet mee he. Pfff
Tja uit voorzorg voorgeschreven omdat je het binnen 72 uur moet hebben als het wel een tekenbeet is toch? Maar waar lijkt dit volgens jou op dan? Ben wel even benieuwd wat jouw getrainde oog ziet
Klopt idd binnen 72 uur al is de kans op een besmetting klein en zie je zo'n kring pas meestal (veel) later. Ik vind het meer een hematoom. Maar als je niet gestoten of gevallen bent is het raar. Ik zou even langs je eigen huisarts gaan vandaag.