Langdurige NODlijst voor vele rondes zonder succes

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Ik ben al wel 36 dus teveel wachten durf ik ook niet aan. Helemaal omdat de behandeling wel redelijk vlot succesvol was na ruim 1,5 jaar teleurstelling en verlies. Bij de tweede had ik nog frisse moed van he eindelijk hulp! En nu vooral lood in de schoenen. Maar ik wil sowieso als ik zwanger ben eerste echo absoluut in het ziekenhuis, als t fout is zit ik wel op de goede plek al.
    Wie weet raak ik miraculeus zwanger in de wachttijd... maar ik ben niet super vruchtbaar ofzo.

Hoelang moet jij wachten voor je intake?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Voorzichtig gefeliciteerd!

Ja ik heb emdr gehad, dat heeft mij zeker geholpen met meer rust in mijn hoofd tijdens zwangerschap nr 4 (nr1 was succesvol, nr 2 en 3 niet, nr 4 goddank wel)

Marinda1988 en doublerainbow vinden dit leuk.
  3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Hoe shit ook, fijn om die herkenning te lezen dat wij niet de enige zijn die door ervaring meer beren op de weg zien. Ik hoop vooral dat ze niet gaat zeggen: o je geeft nog borstvoeding dus ik wil je niet helpen. Ik hoop dat mijn cyclus weer als vanouds is als de wachttijd om is. Deze menstruatie was iig weer zoals vanouds voor het eerst, hopelijk nu een redelijk normaal cyclus (al ben ik bekend met tr vroeg pms krijgen na eisprong)

xDanielle vindt dit leuk.
  4. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Zou dat serieus een reden mogen zijn?
    Ik mocht op intake komen, ze gaf alleen aan dat ik de 12 maanden moest uitzitten om geholpen te worden ze hebben wel naar me baarmoeder gekeken en de eierstokken maar zagen niets verontrustends.. Soms zou je haast zeggen helaas vonden ze niets :roflmao:

5. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Heftig! Snap dat de tijd voor je dringt. Begrijpelijk. Dat heb ik nu al voor mezelf. Maar goed helaas geen invloed op.

Hier is de wachtlijst ongeveer 5 weken. Dus vrij snel. Precies nog 1 cyclus voor de intake dus hoop een schot in de roos. Ik ben doorgestuurd omdat ik totaal al bijna 2 jaar probeer. En mijn cyclus nu ontregeld is door de miskraam. Weet niet wat het plan zal zijn maar een regelmatige cyclus zou al heel fijn zijn. Vind het wel erg spannend. Mijn partner is sceptisch, die gelooft nog steeds dat mijn lichaam het zelf oppakt maar ik wil gewoon door. Dus hopelijk kunnen ze me goed helpen!

Marinda1988 en doublerainbow vinden dit leuk.
  6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Haha ja dat herken ik! Ik was ook blij dat ze gewoon besloot te behandelen ook al waren alle waardes goed. Maar de reden was ook de bbz, ze wilde perse mij onder behandeling houden zodat ik als eerste daar een echo deed omdat de verloskundige gigantische fouten had gemaakt.
    Hopelijk dat ze dit keer ook zegt: ik neem je onder mijn hoede. Geen die of borstvoeding ermee kan.... ik ben al wel vaker nu ongesteld geweest dus dan zou t wel moeten kunnen.

Wat stom dat je cyclus zo van de leg is zeg! Lichaam is iets geks. Na de bevalling van de oudste was mijn cyclus ook zo veranderd. Heb nooit meer een postieve ovulatietest gehad. Wat fijn dat de wachtlijst 5 weken is, dat is nog te overzien. Hopelijk is het niet nodig! Maar goed, als het wel nodig is dan hoop ik ook dat ze je goed kunnen helpen :) spannend!!

Roni7888 vindt dit leuk.
  7. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Het heeft idd een heel bijzonder verloop gehad. Van januari tm mei heel veel tussentijdse bloedingen. Daarna eindelijk de eerste eisprong met een lf van 4 daarna de volgende met een LF van 7 en nu een cyclus van 52 met een normale LF. Dus als nu men ei ook optijd is hoop ik dat men cyclus hersteld is. Eindelijk na 9 maanden.

As maandag zou mijn uitgerekende datum zijn:cry: heb t er best moeilijk mee en t spookt zo enorm veel door men hoofd. Ik weet niet goed hoe ik daar mee om moet gaan. :(

Ik hoop gewoon dat aankomende maand een mooie maand mag zijn. Kijk erg uit naar morgenvroeg. Om 11 uur is mijn massage.

8. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd !!! Wat fijn zeg! Alhoewel het voor jou nu pas begint, het stukje zwanger blijven.. laten we idd hopen 3 maal is scheepsrecht!
    Ik denk dat als ik weer zwanger raak ook hulp ga zoeken, na 2x dat het fout is gegaan is je vertrouwen een beetje weg. Misschien voor jou idd ook een goed idee, dit gaan ongelofelijke spannende weken voor je worden. Knuffel!

doublerainbow vindt dit leuk.
  9. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Pfff jeetje 9 maanden! Wat een geduld moet jij hebben gehad zeg, ik word nu al gek met 1 ontregelde maand. Ik ben nu ook 2 maanden verder en het gekke is, 3 weken na de bevalling had ik alweer een eisprong en leek alles goed te werken. Wij super blij, we dachten deze ronde slaan we over en dan gaan we ervoor. 7 dagen later al menstruatie, maar goed was de 1e keer na alles dus dat leek me niet gek. Maar nu de hele maand inderdaad continu tussentijds bloed verlies en überhaupt geen ei kunnen vinden. Ik loop de hele dag met inlegkruisjes en soms redden die het niet omdat ik teveel bloed, maar ook dat is iedere dag wisselend. Gister bij de gyn geweest, het zag er rommelig uit in de baarmoeder, maar geen gekke dingen om zorgen over te maken en nog logisch na een bevalling van 2 maanden geleden. Ik mag gelukkig over 2 maanden al terug komen als de cyclus nog niet hersteld is. Hij gaat dan met medicatie mij helpen. Gaf me een heel gerust gevoel. Ik hoop snel een echte menstruatie weer te krijgen zodat ik weer de ronde kan beginnen, maar geeeeeen idee wanneer die zal zijn.

@Roni7888 geniet van je massage! En heel confronterend aanstaande maandag, ik zou die dag zorgen dat je met mensen bent met wie je erover kan praten (als je overdag werkt de avond) en jezelf verwennen met chocola en pepernoten (die zijn er geloof ik weer;)). Knuffel !

Roni7888 vindt dit leuk.
  10. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Zo balen :(! Laten we hopen dat die witte vlinder voor volgende ronde bedoeld was

11. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    :(

xTamx vindt dit leuk.
  12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Fijn dat er wel vervetering in je cyclus zit! Ja die uitgerekende datum blijft moeilijk. Ik was tegelijk uitgerekend met de buurvrouw van mijn vriendin, dus als ik haar zoon zie denk ik: hoe zou ons kindje eruit hebben gezien? Zelfs nu nog wel eens.
    Mijn schoonzus kondigde haar zwangerschap aan en het deed mij gewoon pijn. Ik herbeleefde gelijk weer het verlies en dat zij wel haar derde kindje krijgt en wij niet. Het overvalt je soms gewoon ook.

Roni7888 vindt dit leuk.
  13. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.833
    8.487
    113
    Vrouw
    Ongesteld geworden...
    Eerste huilbui alweer gehad. Bah..

14. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.833
    8.487
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

22 augustus (2)
    Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 19

2 september (1)
    xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 11
    Narcisje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 20 (KID)

3 september (1)
    Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10

4 september (2)
    Lizz19866 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na een afgebroken zwangerschap ivm trisomie 21 bij 15 weken)
    Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 12

6 september
    Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) ronde 3 na MA (ronde 10 totaal)

8 september (1)
    xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 11

10 september (1)
    Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16wk)

12 september (1)
    Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15

22 september (1)
    Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk +acupunctuur en massage. 1 oktober intake MMM.

24 september(1)
    Vlindertje87 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 9

Onbekend/wachtende op afspraak
    Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 - 30/9 en 1/10 naar uroloog en gynaecoloog (i.v.m. Azoospermie partner)

Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend

Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 16, mag nu niet zwanger worden door medicatie en aankomende mri scan

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Totaal (14)
    Wachtbankje (4)
    Ongesteld (1)

Zwanger (3)

LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ?
    HerfstmeisjeB - letrozol 5mg
    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje -

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

• Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of
    • Een miskraam hebt gehad. of
    • In de mmm zit of doet aan kid.

Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!

15. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    @Narcisje balen meis. :( gun het je onwijs. Hopelijk aankomende maand. Houdt hoop en moed!

16. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

22 augustus (2)

2 september (2)

3 september (1)

4 september (2)
    Lizz19866 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na een afgebroken zwangerschap ivm trisomie 21 bij 15 weken)

6 september

8 september (1)

10 september (1)

12 september (1)

22 september (1)
    Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk +acupunctuur en massage. 1 oktober intake MMM.

24 september(1)

Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 - 30/9 en 1/10 naar uroloog en gynaecoloog (i.v.m. Azoospermie partner)

Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend

Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 16, mag nu niet zwanger worden door medicatie en aankomende mri scan

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Totaal (14)
    Wachtbankje (4)
    Ongesteld (2)

Zwanger (3)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!

17. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Ahh nee :(

18. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

22 augustus (2)

2 september (2)

3 september (1)

4 september (2)

6 september

8 september (1)

9 september (1)
    KimK93 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 - PCOS

10 september (1)

12 september (1)

22 september (1)

24 september(1)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Totaal (15)
    Wachtbankje (5)
    Ongesteld (2)

Zwanger (3)

19. Geriatertje

Geriatertje Actief lid

26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Heh wat super shit weer.. knuffel!

20. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413