Vandaag 1 dpo! Duidelijk na 8 dagen mijn eisprong gevonden! Zo fijn dat ik niet 4 weken in de weer ben geweest met ovulatietesten! Het lijkt erop dat mijn cyclus nu pas echt hersteld is. Na ruim. 9 maanden. In november had ik de laatste normale cyclus. Zo bizar dat een miskraam zoveel impact kan hebben op je lichaam. Een mooie knaller gevonden en vandaag een mooie temp stijging. Voelde mijn ei pijn niet meer gisterochtend dus het klopt allemaal! Zo fijn! Nu weer 2 spannende weken. Ik verwacht rond 9 of 10 dpo te gaan testen. Dus nog wel even geduld hebben. Maargoed ik ben blij dat t loopt zoals het loopt en ik hoop t zo onwijs hard want dan zou de MMM me bespaart blijven.
Wat fijn zeg dat nu alles gewoon loopt zoals het moet en je dit keer echt het gevoel hebt weer mee te doen. Je hebt echt veel geduld moeten hebben, maar gelukkig op de valreep nog! Laat dit een plakkerd worden en de mmm je bespaard blijven!
Wat een lief berichtje. Ja het was een enorme rollercoaster de afgelopen maanden met veel ziekenhuis bezoekjes en onwijs veel geduld en onzekerheid. Maar gelukkig is het nu weer goed en hopelijk blijft t goed gaan. Ik wacht af nu. Meer kan ik niet doen. Ik hoop gewoon dat het raak is. Maar dat hoopt iedereen elke maand. Ik ben gewoon even blij dat mijn lichaam weer goed functioneert. Of de acupunctuur daaraan heeft bijgedragen? Geen idee maar wel toevallig dat ik het deze maand 2 rondes gedaan heb. En de fertiliteit massage niet te vergeten.
@KimK93 ennnn heb je nog getest of zijn de rode duivels nog gekomen? @Roni7888 fijn dat je nu een stuk eerder toch een eisprong heb gehad! Nu 2 weken duimen draaien en hopen dat het goed zit! Op hoeveel CD heb je nu je positieve ovu test gehad?
Jaaa duimen jaaa uhm cd 17 en 18 waren positief 19 eisprong dus 30 dagen testen bespaard haha gewoon 4 weken eerder nu tov de afgelopen cyclus
De rode duivels zijn er nog steeds niet! Maar ik durf gewoon niet te testen. het kan vandaag nog steeds doorbreken. Ik wacht vandaag nog af. ik denk dat ik echt pas morgen of overmorgen ga testen denk ik! Ben wel erg zenuwachtig
Helaas negatief getest. Wachten op m'n menstruatie, raar dat het langer duurt. Maandag ziekenhuis maar bellen als ik nog niet ongesteld ben.
Nou ze hebben afgelopen donderdag 2 weken geleden gezien dat ik een eisprong heb gehad.. dus de eisprong is zeker geweest. Maar wanneer precies weet ik niet. Ik gok die donderdagochtend voor de echo.
@Roni7888 wat fijn dag je eindelijk terug wat kan gaan vertrouwen op je lijf ❤️ Hopelijk gaat dit nu snel de goede richting uit! ❤️
Lief hoop het ook! Inmiddels vol spanning op t Wachtbankje. Naja leuke gezonde spanning Al super blij met dit snelle ei. Heb een drukke week. Wil denk ik zaterdag testen... 9 dpo.