Langdurige NODlijst voor vele rondes zonder succes

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Ik hoop het maar. Want als we stoppen met proberen wil ik ook geen hoop op een ongelukje. Koperspiraal spreekt me ook niet aan. M'n man staat er op zich open voor dat hij geknipt wordt, aangezien ik al 2 keizersnedes heb gehad.

2. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Trouwens wel een vreemde menstruatie. Normaal alle stolsels en nu dat helemaal niet. Juist enorm dun, voel 't nieteens lopen, lijkt wel water. Zou dat door dat onderzoek komen? Je baarmoeder wordt toch gevuld met water...

3. MonaB

MonaB Actief lid

14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    Hi ladies,

Daar ben ik weer na 2 maanden!

De MRI zit erop, vanmorgen was het zover. Mijn hemel, wat vond ik dit verschrikkelijk. Een MRI van je hoofd is vrij intens. Mijn hoofd lag vast doormiddel van een soort opgeklikte helm en ik kon alleen mijn oogleden bewegen. Ik kon via een spiegeltje naar mijn voeten kijken die buiten de MRI lagen. En dan nog niet eens te beginnen over het kabaal, jeeeetje wat maken die machines een herrie zeg. Na 45 minuten was ik klaar en ook helemaal overprikkeld en gaar. Vandaag maar even rustig aangedaan want sinds de toediening van de vloeistof heb ik vrij veel hoofdpijn.

Vlak van tevoren werd nl aangekondigd dat er een infuus geprikt moest worden ivm de contrastvloeistof (lekker 5 min van tevoren te horen krijgen) en er mocht ook nog eens niemand mee. Weer een hele ervaring rijker. Maar het zit erop! Nu nog 8 dagen geduld totdat we de uitslagen krijgen.

Het wachten begint lang te duren merk ik...

Hoe is het met iedereen?

Roni7888 vindt dit leuk.
  4. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    @MonaB kan ik me voorstellen dat het geen fijne daguitstap was ❤️ Nu in spanning afwachten!

MonaB vindt dit leuk.
  5. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Even wat minder actief geweest door de domper van afgelopen cyclus. Lf van 11 dagen.. niet heel kort maar verwachten t echt nog niet. Had zo gehoopt met alles wat ik voelde dat t raak zou zijn. Dat we uit de mmm zouden blijven.

Maargoed, nu weer vol goede moed de nieuwe ronde in alleen is mijn temp van slag. Erg hoog voor mij doen maar voel me goed en prima en een eisprong zal het nog niet geweest zijn verwacht ik. Dan is mijn ei op cd 8 gesprongen terwijl mijn cyclussen juist lang zijn. Helaas de afgelopen week niet getempt ivm een paar dagen weg.

Ik temp nog even door en vanaf morgen ook weer ovulatie testen.

Hopelijk een snelle eisprong voel rechts wel t e.e.a. dus dat stelt me ook wel gerust.

Hopelijk gaat alles verder goed met jullie?

6. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Wij zijn vandaag eindelijk bij de Uroloog geweest in RDG Delft.

doorverwijzing naar Erasmus MC.

Eerst een chromosomen onderzoek (bloed) en als dat niks zegt dan een TESE. Dus oftewel 2 kansen en that’s it:(

7. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Dat klinkt heftig :(

8. Muisjepluisje

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Ik ben kapot gewoon. Eigenlijk is bij mij de hoop al weg. Het is zo oneerlijk gewoon..

9. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Aaah maar de prognose hoeft niet slecht te zijn toch? Fijn dat ze het gaan onderzoeken. Sterkte..

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    Snap ik :(

Heeft even tijd nodig om dit te verwerken, neem je tijd ervoor. T is ook niet niks zo'n mededeling

11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    Pittig, fijn dat het erop zit! Hopelijk komt er ook wat uit.

Hoe hoog was jouw prolactine eigenlijk? Vanaf wanneer is t te hoog?

12. MonaB

MonaB Actief lid

14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    Bij een 'normale niet zwangere vrouw' moeten je waarden tussen de 100 en 500 zitten met (uiteraard) een gemiddelde dus van 300.

Ik zat op 1400 op 12-8 en inmiddels op 2200

13. MonaB

MonaB Actief lid

14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    Jeetje, dit is niet niks. Dikke knuffel!!

Muisjepluisje vindt dit leuk.
  14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    Dat is hoog zeg! Jeetje...

Ik tik de 400 net niet aan terwijl ik borstvoeding geef nog

MonaB vindt dit leuk.
  15. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Yeah weer mooi op tijd een posi ovu
    Cd9 vandaag

Bijgevoegde bestanden:

MonaB en Roni7888 vinden dit leuk.
  16. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Nou wij hebben de intake gehad.

Er is veel verteld en besproken. Voor nu moet mijn partner zijn zaad inleveren en word mijn cyclus dmv echo gemonitord. Zojuist ook een echo gehad en daarop waren nog niet echt grote eitjes te zien. De grootste was 10 mm. Maandag terug voor een nieuwe echo. Ergens geeft t veel rust want het word nu goed in de gate gehouden. En het geeft rust want heb geen eisprong de komende 3 dagen. Dus kan even ademen.

Als mijn cyclus nu weer te lang wordt word hij afgebroken en ga ik starten met hormonen.

Als het zaad van mijn partner traag blijkt te zijn gaan we insemineren.

Ook sprak ze al over een hsg maar ik wil eerst even deze cyclus in beeld hebben gebracht.

Daarnaast zei ze dat ik teveel eitjes in mijn eierstokken heb. Dat dus kan wijze op veel ei loze cyclussen omdat alles van slag is.

Voor nu dus eerst even elke 3 dagen een echo en hun geven een seintje wanneer het zover is! Zo fijn. Maar blijf zelf wel testen. Na de eisprong moet ik 8 dagen daarna weer bloedprikken.

Dat was het wel zo'n beetje.

Veel informatie en plannen dus.

Voor nu even rust

doublerainbow, xTamx en GroeneBomen vinden dit leuk.
  17. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Ik snap je, het voelt ook allemaal heel oneerlijk...
    Is er een vermoeden van een chromosoom afwijking of iets dat ze dat willen checken?

Mijn man heeft gisteren bloed geprikt en maandag de echo (checken op spataderen) staan, ik zit nu op cd 1 en heb zonet bloed geprikt, moet nu een week na eisprong weer.

Hoop informatie idd.
    Wel fijn dat ze het goed in de gaten houden.
    Dus veel eitjes in je eierstokken houdt in dat je dan eiloze cyclus kan hebben? Begrijp ik dat goed?
    Zo te lezen is er in elk geval een plan van aanpak :thumup:

18. Muisjepluisje

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Nee dat doen ze standaard voorafgaand aan een TESE omdat een TESE nutteloos is als hij een chromosomen afwijking heeft. Ik denk stiekem wel dat er een vermoeden is. Ik heb zelf ook een vermoeden:(ik zie veel dingen van het Klinefelter syndroom terugkomen waarvan ik denk ja dat herken ik

19. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ja dat denk ik, denk dan meer in combinatie met de lange cyclussen aan pcos, dan heb je ook veel eitjes in je eierstokken. Het waren allemaal kleine eitjes in rust... dus geen follikels die actief of dominant waren. Op 1 na van 10mm. Ben erg benieuwd maandag of hij gegroeid is. Als dit weer een "normale" cyclus zou zijn dan is de eisprong over een dag of 6 dus over 3 a 4 dagen een positieve test... aan de ene kant hoop ik dat dit weer een hele lange onregelmatige cyclus wordt want dan komt er echt actie. Dan wordt mijn cyclus opgewekt met primolut en gaan we over op hormonen.

xTamx vindt dit leuk.
  20. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

22 augustus (1)
    Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 19

2 september (1)
    Narcisje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 20 (KID)

3 september (1)
    Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10

4 september (1)
    Lizz19866 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na een afgebroken zwangerschap ivm trisomie 21 bij 15 weken)

8 september (1)
    xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 11

9 september (1)
    KimK93 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 - PCOS

10 september (1)
    Kwis - 31 jaar - 2e kindje - ronde 15 - PCOS

12 september (1)
    Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15

22 september (3)
    Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk +acupunctuur en massage. 1 oktober intake MMM.
    Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16 wk)
    Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 16, mag eigenlijk nu niet zwanger worden door medicatie en aankomende mri scan

23 september (0)

24 september(1)
    Vlindertje87 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 9

29 september (1)
    Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) ronde 4 na MA (ronde 11 totaal)

6 oktober (1)
    xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 12

1 november (1)
    Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 14

Onbekend/wachtende op afspraak (3)
    Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 -30/9 en 1/10 naar uroloog en gynaecoloog (i.v.m. Azoospermie partner)

Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend

Groenebomen -36 - 3e kindje - ronde 1 (1,5 jaar geen cyclus gehad), nod onbekend, wachten op intake mmm

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Totaal (21)
    Wachtbankje (7)
    Ongesteld (1)
    Onbekend (3)

Zwanger (4)

LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ?
    HerfstmeisjeB - letrozol 5mg
    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje -
    Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

• Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of
    • Een miskraam hebt gehad. of
    • In de mmm zit of doet aan kid.

Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig

Deel Deze Pagina