NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 22 augustus (1) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 19 2 september (1) Narcisje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 20 (KID) 3 september (1) Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 4 september (1) Lizz19866 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na een afgebroken zwangerschap ivm trisomie 21 bij 15 weken) 8 september (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 11 9 september (1) KimK93 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 - PCOS 10 september (1) Kwis - 31 jaar - 2e kindje - ronde 15 - PCOS 12 september (1) Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 22 september (3) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk +acupunctuur en massage. 1 oktober intake MMM. Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16 wk) 23 september (0) 24 september(1) Vlindertje87 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 9 29 september (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) ronde 4 na MA (ronde 11 totaal) 6 oktober (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 12 16 oktober (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 1 november (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 14 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 -30/9 en 1/10 naar uroloog en gynaecoloog (i.v.m. Azoospermie partner) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend Groenebomen -36 - 3e kindje - ronde 1 (1,5 jaar geen cyclus gehad), nod onbekend, wachten op intake mmm ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (21) Wachtbankje (8) Ongesteld (1) Onbekend (3) Zwanger (4) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) ronde 4 na MA (ronde 11 totaal) 6 oktober (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 12 16 oktober (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 18 oktober (1) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 na mk, MMM cyclus wordt opgevolgd deze ronde 1 november (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 14 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 -30/9 en 1/10 naar uroloog en gynaecoloog (i.v.m. Azoospermie partner) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend Groenebomen -36 - 3e kindje - ronde 1 (1,5 jaar geen cyclus gehad), nod onbekend, wachten op intake mmm ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (8) Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Onbekend (3) Zwanger (4) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
En weer cyclus 11 dagen dit is gewoon geen doen meer. De rondes tel ik dus maar niet, gaat wel heel hard zo
Hier inmiddels 2 echos gehad. Vrijdag 1 follikel van 10 mm rechts Maandag 3 follikels 1 van 11 mm en 2 van 13,50mm Er zaten wel veel kleine ei blaasjes in mijn eierstokken, boven gemiddeld veel. Morgen wederom een echo en hoop zo dat ze goed gegroeid zijn. Wordt volgens mij wel een langere cyclus. Teminste vorige cyclus had ik morgen een positieve ovulatietest en nu verwacht ik hem ergens de komende 3 dagen? Met de eisprong over een dag of 5 a 6. Voel me er wel enorm rustig over. Nu alles zo in de gate gehouden wordt. Het voelt ook niet zo alleen. Tis wel een hele opgave, al die afspraken maar heb t er graag voor over. Benieuwd hoe ze morgen gegroeid zijn. Hoe is t hier met iedereen? Had de NOD lijst wat opgeschoond en de verlopen datums verwijderd. Zet jezelf gerust terug he!
NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) ronde 4 na MA (ronde 11 totaal) 6 oktober (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 12 16 oktober (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 18 oktober (1) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 na mk, MMM cyclus wordt opgevolgd deze ronde 29 oktober (1) Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 1 november (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 14 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 -30/9 en 1/10 naar uroloog en gynaecoloog (i.v.m. Azoospermie partner) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend Groenebomen -36 - 3e kindje - ronde 1 (1,5 jaar geen cyclus gehad), nod onbekend, wachten op intake mmm ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (8) Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Onbekend (3) Zwanger (4) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) ronde 4 na MA (ronde 11 totaal) 6 oktober (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 12 16 oktober (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 23 oktober (1) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 na mk, MMM cyclus wordt opgevolgd deze ronde 29 oktober (1) Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 1 november (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 14 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 -30/9 en 1/10 naar uroloog en gynaecoloog (i.v.m. Azoospermie partner) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend Groenebomen -36 - 3e kindje - ronde 1 (1,5 jaar geen cyclus gehad), nod onbekend, wachten op intake mmm ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (9) Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Onbekend (3) Zwanger (4) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
Maandag heb ik afspraak gelukkig! heb de wachtlijst wat kunnen inkorten door zelf erachteraan te gaan gelukkig.
Hoop gedoe he? Ik vond t ook zo vermoeiend, je moet er wel elke keer maar weer heen. Maar fijn dat ze meekijken
Goed bezig! Fijn... ook zeker dat je zo snel terecht kan. Hopelijk snel meer duidelijk voor jou. Ik werk in t ziekenhuis dus probeer de echos te combineren met mijn werk dus als dat lukt scheelt dat 45km rijden. Maar rij er graag voor op en neer hoor. Maar een gedoe is t wel.
NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 6 oktober (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 12 16 oktober (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 23 oktober (1) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 na mk, MMM cyclus wordt opgevolgd deze ronde 26 oktober (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) ronde 5 na MA (ronde 12 totaal) 29 oktober (1) Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 1 november (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 14 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 -30/9 en 1/10 naar uroloog en gynaecoloog (i.v.m. Azoospermie partner) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend Groenebomen -36 - 3e kindje - ronde 1 (1,5 jaar geen cyclus gehad), nod onbekend, wachten op intake mmm ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (9) Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Onbekend (3) Zwanger (4) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 6 oktober (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 12 16 oktober (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 23 oktober (1) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 na mk, MMM cyclus wordt opgevolgd deze ronde 26 oktober (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) ronde 5 na MA (ronde 12 totaal) 29 oktober (1) Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 1 november (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 14 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 - 18-10 intake Erasmus MC ivm azoospermie partner na doorverwijzing uit RdG Delft Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 -> nu eerst wachten op een HSG, nog geen datum bekend Groenebomen -36 - 3e kindje - ronde 1 (1,5 jaar geen cyclus gehad), nod onbekend, wachten op intake mmm ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (9) Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Onbekend (3) Zwanger (4) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
Ja vind het ergens ook meteen weer gek dan denk ik na alle excitement van huh maar alle ziekenhuizen zitten zo vol en dit kan ineens snel?
Hee meiden, Ik had me nog niet echt voorgesteld hier, maar de meesten kennen mij denk ik ook wel van andere (NOD) groepjes. Wil hier ook graag mee schrijven, omdat ik het wel lastig vind dat, ook al gun ik het iedereen, in andere groepjes veel al na een paar rondes zwanger zijn. Inmiddels in ronde 8 beland.. weet dat het nog steeds niet lang is hoor, en velen nog veel langer bezig zijn.. Vorige ronde was een gekke cyclus met een LH piek (smiley) op dag 18 maar blijkbaar geen eisprong. Uiteindelijk op dag 30 weer een piek en wél een eisprong. Vanaf 9dpo een tuurstreepje die steeds donkerder werd en ook een 1-2 op de wekenindicator, maar alsnog bloedingen erbij. Heel verwarrend allemaal, maar toen de testen ook weer afliepen wist ik genoeg. Helaas mis gegaan dus. Ergens fijn om te weten dat het blijkbaar wel kan, maar geduldiger ben ik er niet door geworden. Ik hoop dat hier bij iedereen snel de wens in vervulling mag gaan!