Hier kan de menstruatie elk moment doorbreken, vandaag 10/11 dpo. Vorige keer mijn menstruatie op 12 dpo. Nog niet getest, dat doe ik morgen als ik niet ongesteld ben geworden. Vind het best spannend. Ik hoop t zo hard. Maar ergens denk ik wel dat t niet raak is aangezien ik niets bijzonders voel.
Ohjee dit is wel het laatste wat ik wilde horen vind dat puur pech hebben ook zo hard.. Heel veel sterkte hiermee !!!!! ❤️
En sowieso heb je recht op verder onderzoek na meerdere miskramen.. zit je vast nu nog niet op te wachten, maar dat kan straks zeker.
Lieve mensen, na 11 maanden onzekerheid heb ik zojuist licht positief getest! Het is zo onwerkelijk en ben zo blij!
Super super gefeliciteerd. Het is je zo gegund! En dan ook nog voor het hele traject wat je in zou gaan! Hoe fantastisch is dat! Ik ben evenveel dpo als jou. Nu 12 dpo. Vorige keer had ik op 11 dpo al wat bruine afscheiding. Nu niet. Maar ik durf echt niet te testen! Ik heb nu 2 x een eisprong gehad dit jaar. En ik ben zo bang dat t niks is en ik weer een half jaar moet wachten Ik heb zere borsten en al 4 dagen menstruatie krampen. Ik ben heel bang dat het door gaat zetten What to do! Jij in elk geval zo super gefeliciteerd ☺️
Nogmaals gefeliciteerd , gek maar waar, ik had zo’n gevoel dat het raak zou zijn voor jou heel blij voor je meis!
Hallo allemaal! Ik heb me net aangemeld, dus ik zal me even voorstellen. Ik ben 42 jaar, getrouwd, moeder van een dochter van 8. Om een lang verhaal kort te maken. Na de geboorte van mijn dochter ben ik nooit meer zwanger geraakt. De wens voor een 2e begon een jaar na de geboorte van onze dochter. Alweer ruim 7 jaar nu.
Ik zal het even afmaken. Wij konden de wens loslaten in die zin dat we het niet erg vonden als het er niet meer van zou komen. We zijn al dolgelukkig dat we een kindje hebben. Ivf was mogelijk, maar de medische molen wilden we niet aan beginnen. Nu sinds gisteren toch weer begonnen met ovulatietesten om te kijken of we nog goed zitten met de ovulatie. Ik lees graag alle ervaringen en leef met jullie mee. Lialin.