Langdurige NODlijst voor vele rondes zonder succes

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Toch gek die cyclus van jou.. echt geen innesteling? Wrsl toch te lage temp?
    Nou hopelijk deze ronde weer normaal ennn succesvol!
     
  2. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Ja bizar toch na 17 dagen alweer ongesteld
    Heb vanmorgen getest maar stond niks noemenswaardigs, niet wit maar ook niet duidelijk iets
    Was anders vandaag 10 dpo geweest
     
  3. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik zie er helaas weinig op, kan aan de kwaliteit liggen. Hopelijk aankomende ronde meer geluk en een langere cyclus. Ik duim voor je.
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  4. Muzieknootje86

    Muzieknootje86 Actief lid

    17 aug 2018
    415
    464
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    16 juni (1)
    LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk

    21 juni (1)
    Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 17

    7 juli (1)
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk, na 6 maanden geen cyclus te hebben gehad!

    8 juli (1)

    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk

    11 Juli (1)
    xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9

    12 juli (1)
    xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9

    13 juli (1)
    Kwis - 30 jaar - 2e kindje - 13e ronde (1e met clomid)

    14 juli (1)
    LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde met clomid

    15 juli (1)
    Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 14

    19 juli (2)
    Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal)
    Muzieknootje86 - 35 jaar - 2e kindje - gestopt met tellen van rondes

    ♡♡♡♡♡

    Totaal (12)

    Wachtbankje (2)

    Zwanger (1)

    Ongesteld (2)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)


    • Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of
    • Een miskraam hebt gehad. of
    • In de mmm zit of doet aan kid.

    Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

    Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  5. Muzieknootje86

    Muzieknootje86 Actief lid

    17 aug 2018
    415
    464
    63
    Vrouw
    Ik kom graag met jullie mee kletsen hier. Vannacht weer ongesteld geworden. Ik was deze ronde eindelijk weer eens vol van hoop. En weet ineens weer waarom ik dat niet meer zo durfde te zijn vorig jaar. Omdat het dan extra pijn lijkt te doen om weer ongesteld te worden..

    Wij zijn al drie jaar bezig voor onze kinderwens. Vorig jaar september begonnen aan IUI. Derde ronde was raak alleen is met 8+6 weken zwangerschap het hartje gestopt met kloppen. De miskraam heeft een hele lange nasleep gehad. Alle opties langs gelopen: afwachten, opwekken met medicatie, met controle bleek baarmoeder niet helemaal schoon, menstruatie afwachten, volgende controle bleek het wel ietsje minder maar nog steeds niet schoon en uiteindelijk dus (2 maanden na het vaststellen van de MA) een curettage. Waarna ik vervolgens een emotionele hamerslag heb moeten verwerken omdat die ingreep mijn emmer deed overlopen.

    Afgelopen cyclus weer met IUI begonnen, met de eerste follikel meting twee eitjes gevonden. Maar nog niet groot genoeg. Twee dagen later geen follikels meer te vinden. Dus heb inseminatie via het ziekenhuis. Ik had evengoed goede hoop dat het nog zelf gelukt was, maar helaas.

    Aankomende vrijdag weer voor een start echo.

    Er staat trouwens tweede kindje omdat ik mijn sterrenkindje meerekenen. Die heeft immers een kloppend hartje gehad en onze volgende baby kan dus nooit meer 'de eerste' zijn.
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  6. xDanielle

    xDanielle Fanatiek lid

    4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Hey dames.
    Is alweer even geleden.
    Inmiddels bijna 2 weekjes getrouwd heerlijk.
    Vandaag bij de huisarts geweest voor een verwijzing.
    Hij gaf aan dat er 7 weken wachttijd was en dat de kans groot was dat ze me toch 12 maanden laten uitzitten ondanks de eerdere icsi poging.
    Moed zakt me in de schoenen.
    Het gaat ons niet zelf lukken.. Die kans is gewoon veelste klein.
    Ben gewoon moe, slaap niet.. ben 12 kilo aangekomen in jaar tijd.. Ben de drive kwijt ofzo.
     
    Asil, Roni7888 en xTamx vinden dit leuk.
  7. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je trouwen :D
    Ik ga over 2 maanden trouwen;)

    Hulp schijnt lastig te zijn, ik lees het vaker dat ze je zolang mogelijk zelf laten proberen.
    Bij mij ook, ik mag pas terug komen bij de huisarts als we minstens een jaar bezig zijn.
    Ik hoop dat je de moed weer een beetje terugvind, maar snap je gevoel goed:$
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  8. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Ik had vanochtend een smiley op de cb dus vanavond gaan we het gezellig maken:D
    Ben benieuwd deze ronde:rolleyes:
     
    Roni7888, Maudje123 en Geriatertje vinden dit leuk.
  9. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je huwelijk!!
    Hopelijk kan je ergens nog wat positieve energie vinden. Vreselijk om zo lang te moeten wachten en geduld op te moeten brengen.
     
  10. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Heel veel sterkte!! Hopen op een goede volgende ronde.
    Ik tel mijn sterretjes maar niet mee, word ik alleen maar pessimistisch van. En wrsl voelt het toch ook anders aangezien ik wel het geluk heb 3 gezonde kinderen te hebben.
     
  11. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#


    Heftig wat je hebt meegemaakt! Idd de teleurstelling is groot als het weer niet gelukt is. Over wellicht een week of 2 ren nieuwe poging en dan hopelijk een plakkertje. Wat je zegt over je eerste kindje, zo voel ik dat ook hoor. Er heeft een zieltje in gezeten en het heeft mij moeder gemaakt. Helaas mocht t niet zo zijn. Je hebt ook een lange nasleep gehad zeg. Dat hakt erin hé.

    Ik heb me de afgelopen 6 maanden ook zo rot gevoeld, leek stil te staan terwijl iedereen om me heen Zwanger raakte of is. Zo bizar.

    Heel veel succes vrijdag! Ik hoop dat er goede eitjes te zien zijn.

    Heb je hulp gekregen? Of krijg je nog hulp? Heel veel sterkte
     
  12. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    16 juni (1)
    LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk

    21 juni (1)
    Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 17

    8 juli (1)
    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk

    9 juli (1)
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk, na 6 maanden geen cyclus te hebben gehad!

    11 Juli (1)
    xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9

    12 juli (1)
    xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9

    13 juli (1)
    Kwis - 30 jaar - 2e kindje - 13e ronde (1e met clomid)

    14 juli (1)
    LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde met clomid

    15 juli (1)
    Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 14

    19 juli (2)
    Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal)
    Muzieknootje86 - 35 jaar - 2e kindje - gestopt met tellen van rondes

    ♡♡♡♡♡

    Totaal (12)

    Wachtbankje (2)

    Zwanger (1)

    Ongesteld (2)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)


    • Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of
    • Een miskraam hebt gehad. of
    • In de mmm zit of doet aan kid.

    Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

    Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
     
  13. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    16 juni (1)
    LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk

    21 juni (1)
    Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 17

    4 juli (1)
    HerfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar

    8 juli (1)
    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk

    9 juli (1)
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk, na 6 maanden geen cyclus te hebben gehad!

    11 Juli (1)
    xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9

    12 juli (1)
    xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9

    13 juli (1)
    Kwis - 30 jaar - 2e kindje - 13e ronde (1e met clomid)

    14 juli (1)
    LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde met clomid

    15 juli (1)
    Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 14

    19 juli (2)
    Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal)
    Muzieknootje86 - 35 jaar - 2e kindje - gestopt met tellen van rondes

    ♡♡♡♡♡

    Totaal (12)

    Wachtbankje (2)

    Zwanger (1)

    Ongesteld (2)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)


    • Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of
    • Een miskraam hebt gehad. of
    • In de mmm zit of doet aan kid.

    Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

    Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
     
  14. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik zou het leuk vinden om samen de dagen af te tellen als dat mag. Hier ook al een hele tijd aan het wachten :)
     
    Roni7888, xTamx, Geriatertje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. LieveheersBijtje

    14 sep 2020
    40
    42
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd voor degene die pas getrouwd is en bijna gaat trouwen!

    Mijn vriend en ik gaan niet trouwen, maar ben wel een “soort van” gevraagd door hem!

    Mochten we zwanger zijn dan gaan we rond de geslachtsbepaling een geregistreerd partnerschap aan met een klein feestje. En dan weten we ook gelijk of we een meisje of jongetje krijgen. :p

    dromen dromen…. Die hopelijk snel werkelijkheid worden!! Niet alleen voor ons, maar ook voor jullie allemaal!!
     
    xTamx, Geriatertje en Roni7888 vinden dit leuk.
  16. LieveheersBijtje

    14 sep 2020
    40
    42
    18
    Vrouw
    @herfstmeisjeB tuurlijk! Zie dat je NOD al bijna is! Spannend ik duim voor je
     
  17. LieveheersBijtje

    14 sep 2020
    40
    42
    18
    Vrouw
    @nenp echt hoor! Hier ook iedereen om ons heen zwanger! Zit ook wel echt in zo’n leeftijd trouwens.. pff
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  18. LieveheersBijtje

    14 sep 2020
    40
    42
    18
    Vrouw
    @Muzieknootje86 ohh wat hebben jullie al een rot tijd achter de rug zeg! Snap heel goed dat je “bang” bent. Iedere keer weer die rot ongesteldheid!

    Duim heel hard voor een mooie plakbaby!!
     
  19. LieveheersBijtje

    14 sep 2020
    40
    42
    18
    Vrouw
    Sorry meiden voor zoveel aparte berichtjes.. dat is momenteel op mijn telefoon wat handiger hahaha.

    Heb zaterdag eerste eitjes controle bij de gyn! Heel benieuwd of 25mg meteen goed aanslaat!
     
    xTamx, Geriatertje en Roni7888 vinden dit leuk.
  20. Thengymo

    Thengymo Actief lid

    17 jan 2021
    100
    150
    43
    Vrouw
    Hi meiden!
    Ik meld me niet perse aan want ben nog zoekende naar een juist topic. Wat mij opvalt is dat in de meeste NOD topics jongere (dan ik) vrouwen een 2e,3e,4e kindje wil. Ik vroeg me dus af of jullie weten of er een topic is waar én oudere vrouwen zich melden én waar vrouwen voor hun eerste kindje gaan. Ik merk dat het anders aanvoelt als een 37 jarige voor haar 3e kindje gaat, of als een 38 jarige het voor het eerst probeert. Iemand die het weet?
     
    Roni7888 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina