Dag 13/14 en een enkele keer 15. Maar heb een hsg gehad op dag 8 en sindsdien eigenlijk heel veel pijntjes..
ik heb sinds mijn miskraam veel meer stolsels tijdens mijn menstruatie? Nadien ben ik gecontroleerd door de gynaecologe maar alles was in orde toen. Gelukkig heb ik einde van de maand een afspraak om nog eens alles na te kijken, maar zijn er mss meer die hier last van hebben? van te voren had ik dat helemaal niet
Ik heb de menstruaties na mijn miskramen hier nooit last van gehad, maar het is ook al wel even geleden dus misschien dat ik het vergeten ben ofzo... Het is alleszinds niet iets wat mij is bijgebleven ervan.
Ik hoop dat de hsg en acupunctuur goed gedaan hebben. Merk wel dat ik ineens hoop krijg op een goede afloop dus moet mezelf daar wel tegen beschermen eigenlijk..
Hey iedereen, Zijn er nog updates hier? Wij hebben hoogstwaarschijnlijk vrijdag of zaterdag de IUI dus dan kan ik op het wachtbankje (en dan kan ik weer klagen dat de tijd zo traag vooruit gaat tot nod )
Spannend!! Ik duim voor je! Ik zou pas 3 maart een telefonisch cosult hebben met mn gynaecoloog betreft de hsg nu kreeg ik in mijn etz het onderzoeks resultaat waarin stond beide kanten liepen snel vol en liepen goed door.. Heb meteen gemaild! De ene kant vulde helemaal niet goed en liep ook niet snel door.. hebben ze ons verteld tijdens de ingreep plus laten zien dus nu volgende week de afspraak benieuwd na het excuus.. Zit nu op 4 dpo maar ben ziek dus denk niet dat het wat word deze ronde. Heb wel een vreemde stekende pijn ter hoogte van me navel.
Wat vreemd zeg dat het plots anders op het dossier staat dan er gezegd werd Wel goed dat je volgende week al een consult hebt nu en niet meer moet wachten tot in maart. Dan weet je tenminste meer.
8 januari (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) 23 januari (1) Groenebomen- 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 mmm 27 januari (1) Dominique87- 34 jaar- 1e kindje- ronde 10 30 januari (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 31 januari (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 21 3 februari (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 17 11 februari (1) xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 17 (MMM) 15 februari (2) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 (ronde 6 na MA) Jolo - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 (1ste IUI) 18 februari (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 (ronde 6 na vmk) Onbekend/wachtende op afspraak (1) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (11) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Onbekend (1) Zwanger (7) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 5 juli 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
8 januari (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) 23 januari (1) Groenebomen- 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 mmm 27 januari (1) Dominique87- 34 jaar- 1e kindje- ronde 10 30 januari (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 3 februari (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 17 11 februari (1) xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 17 (MMM) 15 februari (2) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 (ronde 6 na MA) Jolo - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 (1ste IUI) 18 februari (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 (ronde 6 na vmk) Onbekend/wachtende op afspraak (2) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 21 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (11) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Onbekend (1) Zwanger (7) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 5 juli 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
Ja dat heb ik ook, en ik heb ook meer spotting, 3-5 dagen voor mijn menstruatie. Het was een vmk bij mij en ik heb niet laten checken of het schoon is omdat de VK daar wel op vertrouwde gezien hoe het bij mij verliep (qua krampen en verlies, vond het zelf best schokkend hoeveel je in zo'n korte zw.periode al verliest). Kreeg ook direct weer een cyclus dus het zit hier vast "goed". _______________________________________________ Na 5 dagen spotting en 5 dagen menstrueren ben ik vandaag weer klaar voor de volgende ronde. Even mijn NOD aangepast naar 18 februari. Ben wel hartstikke moe. Zal ook wel aan de tijd van het jaar liggen.
Wij wachten altijd nog op een oproep voor de TESE. Hopen dat het nu wat sneller gaat met die versoepelingen. Willen jullie allemaal duimen draaien? <3