Het ligt er misschien aan of je al lang een kinderwens hebt of net begonnen bent, ik zit ook in een groepje voor langdurige kinderwens en dat is heel fijn, veel herkenning
Welkom, ik ben 32 en ga ook voor de eerste. Ik zie idd ook veel mensen van mijn leeftijd die voor een 3e gaan. Dat geeft t zelfde gevoel. Je bent hier welkom hoor. Het is niet gek dat je dat voelt. Tegenwoordig begint iedereen steeds later aan kinderen. Iedereen mag het zelf beslissen gelukkig en ons lichaam geeft wel aan of het er klaar voor is of niet.
Ik heb vandaag eindelijk mijn tempratuur stijging dus nu wachten. Ga denk ik 7 juli testen, 12 dpo. Wanneer denken jullie dat mijn ei gesprongen is? De stijging duurt vaak ook nog even toch?
NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (1) LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk 21 juni (1) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 17 4 juli (1) HerfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 8 juli (1) Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk 9 juli (1) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk, na 6 maanden geen cyclus te hebben gehad! 11 Juli (1) xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9 12 juli (1) xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 13 juli (1) Kwis - 30 jaar - 2e kindje - 13e ronde (1e met clomid) 14 juli (1) LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde met clomid 15 juli (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 14 19 juli (2) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal) Muzieknootje86 - 35 jaar - 2e kindje - gestopt met tellen van rondes ♡♡♡♡♡ Totaal (12) Wachtbankje (2) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
@herfstmeisjeB jouw nod komt al aardig dichtbij. Wanneer ga je testen? Of wacht je t af? @xxTamx ook op t Wachtbankje! Benieuwd!
Hier heb ik inmiddels 2 echo's gehad. Op dag 9 was er nog niet veel te zien. Op dag 12 was er een follikel van 11mm te zien en het baarmoederslijmvlies was 5,5mm.. Dus nog geen eisprong in zicht. Dinsdag (dag 16) en vrijdag (dag 19) heb ik weer echo's. Ben benieuwd! Ergens heb ik er niet veel vertrouwen in..
Ik test het liefst in het weekend, dus misschien dan komende zaterdag, zit ik op 13dpo. Mijn luteale fase is altijd lang, waardoor ik waarschijnlijk pas rond 16/17dpo ongesteld word. Dus liever allemaal niet te vroeg
Je word goed in de gate gehouden dus houdt hoop! Je eitje gaat gewoon goed groeien! Spreek je bezorgdheid uit he
Dankje voor de felicitaties! We hebben inmiddels ook een intake staan in het ziekenhuis. 29 juli.. De vraag was om te stoppen met ovulatietesten en temperaturen en het even op zn beloop te laten en moet zeggen het voelt goed. Enige minpuntje is dat ik nu niet precies weet wanneer ik mn menstruatie verwacht
Hoi lieve dames Ik ga morgenochtend 7 dagen weg dus ik kan niet online komen. Als ik terug ben ben ik 9/10 dpo, dus ben benieuwd Het is wel fijn om ff afleiding te hebben Heel veel succes iedereen deze week en tot volgende week
Vanochtend wederom een echo gehad. Er was helaas niks te zien. Geen rijpende follikels en dun baarmoederslijmvlies. Zit vandaag op dag 17. Ik verwacht dus dat we door gaan naar de volgende ronde met een hogere dosering Clomid.
Heel veel plezier, waar ga je heen? Leuk! over 7 dagen ben ik 11/12 dpo en ga ik ook testen ongeveer! Wat onwijs klote zeg! En kan het niet alsnog komen? Wanneer heb je weer een echo? Je cyclus loopt toch gewoon door? Dus een eisprong ga je toch sowieso krijgen? Hopelijk helpt een hogere dosis clomid de volgende ronde, al was het fijner geweest dat het nu gewoon al goed zit...
Ja het kan echt stress geven maar ook rust. Ik heb nu ik 100% zeker weet dat men eisprong is geweest echt rust... maar heb dan ook 6 maanden geen cyclus gehad. Fijn dat t jou rust geeft nu..
Hoe gaat t met iedereen? Mijn tempratuur doet t goed gelukkig... vandaag 5/6 dpo en voel verder nog niks speciaals. Afwachten duurt lang...
Aaah ja das altijd zo lastig... ik ga duimen dat alles weer opgang komt en je een mooie kans maakt aankomende ronde. @Maudje123 die is idd positief! Peak! Dus klussen maar! Benieuwd wanneer je temp omhoog gaat! Spannend weer he maar zo fijn als je echt je piek vind!
NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (1) LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk 21 juni (1) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 17 4 juli (1) HerfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 8 juli (1) Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk 9 juli (1) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk, na 6 maanden geen cyclus te hebben gehad! 11 Juli (1) xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9 12 juli (1) xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 13 juli (1) Kwis - 30 jaar - 2e kindje - 13e ronde (1e met clomid) 14 juli (1) LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde met clomid 15 juli (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 14 19 juli (2) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal) Muzieknootje86 - 35 jaar - 2e kindje - gestopt met tellen van rondes ♡♡♡♡♡ Totaal (12) Wachtbankje (3) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
Vandaag 7/8 dpo en net wat bloedverlies gehad... zat in mijn onderbroek heel minimaal en opgedroogd dus bruin en bij afvegen wat roze met slijm. Ik voel nu 2 dingen; 1 het is voorbij, dit heb ik 5 maanden lang gehad na de miskraam. En 2 is zou het een innesteling kunnen zijn? Ik hoop t zo erg! Maar het maakt me tegelijkertijd zo bang en onzeker. Bang dat het morgen doorbreekt en het klaar is. Ik ga als het hierbij blijft denk ik morgenvroeg een testje doen maar weet niet of ik dan al iets kan zien erop? Dan ben ik 8/9 dpo.. Zo spannend dit..
NOD-lijst 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (1) LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk 21 juni (1) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 17 4 juli (1) HerfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 8 juli (1) Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk 9 juli (1) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk, na 6 maanden geen cyclus te hebben gehad! 11 Juli (1) xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9 12 juli (1) xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 13 juli (1) Kwis - 30 jaar - 2e kindje - 13e ronde (1e met clomid) 14 juli (1) LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde met clomid 15 juli (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 14 19 juli (2) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal) Muzieknootje86 - 35 jaar - 2e kindje - gestopt met tellen van rondes 31 juli (1) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk, na 6 maanden geen cyclus te hebben gehad! ♡♡♡♡♡ Totaal (12) Wachtbankje (3) Zwanger (1) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!