8 januari (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) 23 januari (1) Groenebomen- 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 mmm 27 januari (1) Dominique87- 34 jaar- 1e kindje- ronde 10 30 januari (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 3 februari (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 17 11 februari (1) xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 17 (MMM) 12 februari Jolo - 31 jaar - 2e kindje- ronde 8 (1ste IUI) 15 februari (2) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 (ronde 6 na MA) 18 februari (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 (ronde 6 na vmk) Onbekend/wachtende op afspraak (2) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 21 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (11) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Onbekend (1) Zwanger (7) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 5 juli 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
Even mijn nod verzet nu we weten dat zaterdag de IUI gaat doorgaan en dus ook mijn eitje gaat springen
Nou meiden. jullie geloven het nooit… 21-2 stond de TESE ingepland, maaaaaaar….vriendlief gaat die dag 3 weken naar Frankrijk voor een hele grote klus van 3 weken Nu maar weer de hoop vestigen op maart….
Ik ga door naar ronde 11. Ik weet niet hoe jullie het vol houden maar in ander groepjes ga ik alvast niet te veel meer zitten. Gun het iedereen het zo maar…..
Wat balen zeg Tja hoe hou je het vol? Ik hou mezelf voor dat opgeven geen optie is, komt makkelijk, is het soms echt niet. Maar ja als ik opgeef dan lukt het sowieso niet. Ik duim voor je voor de volgende ronde Dikke knuffel voor jou ❤
Een dikke knuffel ❤️ Ik heb al wel een kindje dus het is misschien nu wel veel anders, maar voor haar hebben we 2 jaar en 10 maanden moeten knokken voraleer we een blijvende zwangerschap hadden dus ik begrijp je gevoel wel volledig! Persoonlijk ben ik sowieso al niet voor nod groepjes waar er velen continue zwanger worden... En hoe je het ook draait of keert helaas, je gaat altijd teleurgesteld zijn als je positieve testjes van iemand anders ziet en dat het bij jou maar niet lukt Probeer je op te trekken aan de leuke momenten die je wel hebt in het leven daarbuiten en probeer keer op keer je hoofd weer rechtop te krijgen hoe moeilijk dat ook is met momenten !
Lieve allemaal, ik kom me helaas hier weer aansluiten. Na mijn positieve test in december, bleek 1,5 week geleden bij een vroege echo dat het kleintje gestopt was met groeien met 5,5 week (had toen bijna 9 weken moeten zijn). Gister is de miskraam op gang gekomen en na flink wat bloedverlies is het vruchtje eruit gekomen. Bloedverlies is nu een stuk minder al, dus hoop dat alles eruit is. Moet de 8e terugkomen bij de Gyn om te kijken of het schoon is en moet waarschijnlijk ijzer prikken ivm het vele bloedverlies. Hoop heel hard dat het schoon is en dat we verder kunnen. Heb maar weer wat testen besteld om te kijken of die straks aflopen/wit blijven. Super verdrietig weer, maar ergens hielden we er wel rekening mee, in het eerste trimester... Het voelt wel veel minder heftig als de vorige keer met ons sterrenzoontje, dat was echt een heel mensje, maar misschien dat de klap nog komt. Zet mezelf wel weer op de lijst als ik iets meer duidelijkheid heb over of het schoon is en mijn cyclus weer op gang komt...
Wat een verdrietig nieuws om te lezen. Ik hoop dat die klap niet meer te fel gaat binnen komen, maar geef jezelf toch ook maar tijd om verdrietig te zijn en het een plaatsje te geven. Sterkte!
27 januari (1) Dominique87- 34 jaar- 1e kindje- ronde 10 30 januari (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 3 februari (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 17 11 februari (1) xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 17 (MMM) 12 februari (1) Jolo - 31 jaar - 2e kindje- ronde 8 (1ste IUI) 15 februari (1) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 (ronde 6 na MA) 18 februari (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 (ronde 6 na vmk) Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 21 Groenebomen - 3e kindje - ronde 4 mmm ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (10) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Onbekend (3) Zwanger (7) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 5 juli 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
Dank ❤️ Was na het eerste nieuws echt wel heel verdrietig. Vond het heel lastig dat het er nog zat terwijl het dus al een maand mis was en ik me nog gewoon zwanger voelde. Nu overheerst de opluchting dat het eruit is. Het afwachten op de afspraak of het echt leeg is zal wel weer lang worden, maar de verloskundige dacht dat het weefsel wat ik liet zien op de foto er compleet uit zag, dus daar hou ik me voor nu maar even aan vast.
27 januari (1) Dominique87- 34 jaar- 1e kindje- ronde 10 30 januari (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 3 februari (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 17 11 februari (1) xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 17 (MMM) 12 februari (1) Jolo - 31 jaar - 2e kindje- ronde 8 (1ste IUI) 15 februari (1) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 (ronde 6 na MA) 18 februari (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 (ronde 6 na vmk) Onbekend/wachtende op afspraak (4) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 21 Groenebomen - 3e kindje - ronde 4 mmm Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA - 8 feb afspraak Gyn om te kijken of bm schoon is ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (10) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (7) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 5 juli 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
27 januari (1) Dominique87- 34 jaar- 1e kindje- ronde 10 30 januari (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 3 februari (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 17 11 februari (2) xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 17 (MMM) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 21 12 februari (1) Jolo - 31 jaar - 2e kindje- ronde 8 (1ste IUI) 15 februari (1) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 (ronde 6 na MA) 18 februari (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 (ronde 6 na vmk) Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Groenebomen - 3e kindje - ronde 4 mmm Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA - 8 feb afspraak Gyn om te kijken of bm schoon is ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (10) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (7) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 5 juli 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig
Dank u wel. Jeetje das wel heel lang he bijna 3 jaar. Ja gelukkig sta ik in de zorg en mijn oudjes hebben me weer op been gekregen. Love the job. En idd telkens zie je die testen en denk je was die van mij ook maar eens zo. Gun het ze wel hoor
Vooral als je wordt ingehaald. Ronde 1 en hoppa zwanger. Die raken mij t meeste. Heb bij de tweede ook bijna 2 jaar geduld moeten hebben en hulp gehad. En nu weer hulp. That sucks. Ik moet mij ook eigenlijk niet meer voegen in de nod groepjes verder denk ik... ik heb geen testdrang, ik heb testangst. Bang voor weer mislukking. Knuffel!