Ja tis ongeloofelijk he en dan die twijfel die komt van gaat het lukken of faalangst… knuffel terug en hooen voor een plakbaby he x
Herkenbaar.. Ik geef gewoon toe ben ontzettend jaloers in groepjes en vaak nog moeite om gefeliciteerd te zeggen. Na al die tijd gun ik het mezelf toch wel het meest..
Welkom lieve nieuwe mensen, ondanks dat ik inmiddels zwanger ben volg ik de meeste nog op de nod forums en hier en hoop ik met heel mijn hart dat jullie binnenkort ook op roze mogen. Het is soms zo oneerlijk verdeeld. En het kan zo slopend en verdrietig zijn als het maar niet lukt. Ook ik zat in dat schuitje voor heel lang. Maar het is uiteindelijk goed gekomen. En ik duim gewoon heel hard met jullie mee. Dit forum toendertijd geopend om lekker van je af te kunnen schrijven met mensen om je heen waarbij t ook niet zomaar wil lukken. Ik wens iedereen gewoon even veel succes en wil iedereen een hart onder de riem steken... Dikke knuffel
Wat lief dat je nog zo betrokken bent. Het is heel fijn dat jij dit forum toentertijd hebt aangemaakt, ondanks dat we allemaal meiden zijn met ons eigen verhaal hebben we 1 ding gemeen.. het gaat niet vanzelf en is een enorme strijd. Dat schept een band. Ik lees ook nog veel mee, maar durf zelf bijna niet meer te schrijven. Ik ben nu niet zwanger, maar als ik het wel ben, ben ik als de dood nadat ik het verteld heb na een paar maanden alweer te mogen meedelen dat het fout is gegaan. Ik heb zo geen vertrouwen meer in mijn lijf. Dat hebben meer dames hier en het is fijn om te lezen dat het bij jou goed is gekomen! Ik kan niet wachten om ook ooit dit bericht zelf te mogen plaatsen (al denk ik met mijn geschiedenis dat ik dit pas doe als ik bevallen ben van een gezond kind). Succes met jouw zwangerschap lieverd!
Ik zit er doorheen en moet denk ik hulp gaan zoeken Maandag ochtend werd ik gebeld door het ziekenhuis. Ze hadden woensdag (vandaag) plek voor de TESE. Ik had 10 minuten de tijd om te laten weten of we ja of nee gingen zeggen. Mn vriend was op werk dus meteen gebeld en hij zei laten we het maar gewoon doen. Hij is toen maandag en dinsdagochtend alleen maar bezig geweest met klussen afzeggen, verzetten en doorwerken tot mega laat. Ik was al ziekjes en was me psychisch aan het voorbereiden. Om nog even terug te gaan naar maandag. Ik moest om 14:00 werken. De directeur had gezegd maak je niet druk meis als die operatie komt krijg je heus wel vrij. Behalve deze week want er waren 18 zieken. Aan de telefoon kreeg ik allemaal nare dingen te horen en werd mijn traject vergeleken met een collega die ivf doet, ik mocht er toch niet bij zijn want ja corona, hij zou toch pas heeeel laat wakker worden want hij zou volgens haar narcose krijgen. Huilend zat ik aan de telefoon. Ik voelde me al niet thuis op mn werk en door dit wilde ik alleen maar weg.. Ook moest ik maandag met mijn 3 jarige kat naar de dierenarts. Hij was 3 maanden geleden geopereerd aan een groot onstoken abces en had nu 2 harde bulten. Dinsdagochtend moest hij een operatie ondergaan.. de telefoon ging; nierstenen, bulten zaten verkleefd aan spierwand dus ook deel spier wegsnijden. Al bij al hele grote heftige operatie en of hij er bovenop zou komen was de vraag. Maar hij is zon strijder dus we wilden het doen! Maar ik wilde wel overleggen dus belde mn vriend en mn moeder.. ondertussen ging de telefoon. Ik hing net mn moeder op en de dierenarts had ineens geen keuze meer. Ze was verder gaan snijden en bekeek zn organen; bultjes, kanker… het was tijd om hem te laten gaan. ik had me met knikkende knieën gelukkig ziekgemeld dinsdag want ik kon al niet meer en na dit nieuws helemaal niet meer.. we kwamen na een zware ochtend aan bij het crematorium met me lieve beestje en mijn telefoon ging. Werk…. Ik nam op want we waren te vroeg en kreeg weer naar mn hoofd dat ik gewoon moest komen werken, een verplichting heb tegenover mijn werkgever, niet zo negatief moest denken en wat nog meer.. ik vertelde dat ik er echt al veel langer doorheen zit maar dat kwam volgens haar alleen maar door de kinderwens niet wetende wat er allemaal in mijn leven speelt.. op dat moment heb ik gezegd dat ik ontslag neem en ik niet meer terugkom vanwege mijn proeftijd.. Ik ga nu echt door een verschrikkelijke tijd en ga aan de bel trekken en hulp zoeken. Zoals je ziet is het leven niet altijd rozengeur en manenschijn
Ah jeetje wat ontzettend heftig dit zeg! Wat een stress en wat verschrikkelijk dat je werk geen begrip kon opbrengen voor jouw situatie. Je werkte er dus ook nog maar net zoals ik lees vanwege je proeftijd? Wat rot dat je dan meteen in deze rollercoaster terecht komt en er wss door jouw korte periode daar minder begrip kan worden getoond voor de situatie. En nu zit je dus zonder baan. Misschien ook maar even goed ergens, je zit er helemaal doorheen, je partner ondergaat een mega spannende operatie (hoe laat moet hij vandaag?) en dan komt wss jouw stuk met een eicelpunctie en hormonen en alles. Nu hoef je je iig niet meer rot te voelen dat je daar ook vrij voor wilt van werk en kan je dat stress stukje los laten. En wat onwijs rot van je kat ook, kan je er nu echt niet bij hebben. Houd je ons op de hoogte van de TESE? Als het goed is krijg je dezelfde middag nog uitslag toch? Had mijn vriendin tenminste. Super spannend! Ik duim voor je en pas goed op jezelf!
Ik werkte er nu een halfjaar maar liep al te lang op me tenen daar.. zat niet op mijn plek. de tese gaat niet door er is een te groot personeeltekort
27 januari (1) Dominique87- 34 jaar- 1e kindje- ronde 10 30 januari (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 11 februari (2) xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 17 (MMM) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 21 12 februari (1) Jolo - 31 jaar - 2e kindje- ronde 8 (1ste IUI) 15 februari (1) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 (ronde 6 na MA) 18 februari (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 (ronde 6 na vmk) 6 maart (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 18 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Groenebomen - 3e kindje - ronde 4 mmm Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA - 8 feb afspraak Gyn om te kijken of bm schoon is ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (10) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (7) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 5 juli 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig[/QUOTE]
Heb weer gefaald. Gister ook de gyn gesproken, we mogen pas een afspraak maken in augustus. Ik zei nog dat is geen 6 maanden na de baarmoederfoto.. Die had ik 13 januari.. Maar ik moest maar blij zijn met "6maanden" want het kon ook 1 jaar zijn.. Ben verdomme al 18 rondes verder!! Zijn straks al langer dan 2 jaar aant proberen en er is vanuit het verleden al bekend dat er "iets" is. Het voelt gewoon alsof ik kan blijven proberen maar er nooit iets gaat gebeuren zonder hulp.
Aaah meis dat klinkt heel vervelend. Kun je niet ergens anders geen? Of informeren? Kun je aantonen dat er in t verleden iets geconstateerd is? Wat een domper dat je nog zo lang moet wachten en het empatisch vermogen van diegene die dat zei is ook ver te zoeken.
@Michelletb97 ach meis, wat vreselijk rot om dit te horen sterkte met verlies van poezekind! en wat vreselijk ook dat je je niet gehoord voelt op je werk en dat ze je zo claimen ook jakkes Heel goed dat je hulp zoekt! T is nu even tijd voor jezelf weer te hervinden.
Ze hebben alle info gehad van toen. Er is toen geconstateerd dat mn baarmoederslijm niet dik genoeg werd voor innesteling. Heb toen na 2 jaar icsi gehad, die mislukte ook.. Toen zei de arts ons pregnyl te gebruiken ik eigen cyclus ter bevordering van het baarmoederslijm. Toen ben ik alsnog spontaan zwanger geraakt. Maar hier zeide ze gelijk nee dat is niet iets wat we volgens protocol doen.. En omdat mijn man een kind heeft met een andere vrouw en ik 2 met een andere man worden veel standaard testen overgeslagen.. Het is voor ons geen doen om weer daar heen te gaan uur rijden heen, daar uur doorbrengen, uur terug.. Heb 2 kinderen waarvan 1 met autisme. Mijn man werkt in 3 ploegen.. Het moet wel reëel blijven voor het hele gezin denk ik.. Ik ben gister echt kapot gegaan. Waarom.. Ik word zo kwaad als ik "ongelukjes" lees, terwijl wij 1.5 jaar bezig zijn. (En sommige van ons nog veel langer!) Ik wil zo zo graag.. Dit is het enige wat mist voor mij.
Hoe dik is je baarmoederslijmvlies? Ik vind t heel rot voor je dat je nu niet weer die ondersteuning krijgt. Mijn gyn zei ook dat t niet het protocol was, maar tegelijk ook dat je per individu moet bekijken en als het de vorige keer werkte dan doen we dat als eerste weer. Maar goed, ik ben nu over op utrogestan... ovitrelle deed zn werk nu niet zo goed als ondersteuning zoals bij de tweede. Ik vind het echt rot dat ze je zo negeren eigenlijk. Kun je geen second opinion aanvragen bij een ander ziekenhuis/kliniek? Knuf!
27 januari (1) Dominique87- 34 jaar- 1e kindje- ronde 10 30 januari (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 11 februari (2) xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 17 (MMM) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 21 12 februari (1) Jolo - 31 jaar - 2e kindje- ronde 8 (1ste IUI) 15 februari (1) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 (ronde 6 na MA) 18 februari (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 (ronde 6 na vmk) 20 februari (1) Groenebomen - 3e kindje - ronde 4 mmm 6 maart (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 18 Onbekend/wachtende op afspraak (3) Michelletb97 - 24 jaar - 1e kindje - jaar bezig nu - wachten op oproep TESE Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA - 8 feb afspraak Gyn om te kijken of bm schoon is ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (10) Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Onbekend (4) Zwanger (7) LSL - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend ? HerfstmeisjeB - letrozol 5mg Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend rond 15 mei 2022 *Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend rond 1 juni (miskraam 9 weken) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 5 juli 2022 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 20 juli 2022 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of Een miskraam hebt gehad. of In de mmm zit of doet aan kid. Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan. Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig