Ok bizar... Ik ben 9 dpo en mijn testjes zijn net binnen gekomen. Dus ik en mijn testdrang doe een test. Mega positief! Ik snap er helemaal niets van??? Ik ben mij nu aan het afvragen of dit geen slecht testje is ofzo... Ik heb deze ronde wel de fertility cup gebruikt. Ben mij nu aan het afvragen of dit geen slechte test is ofzo...
Ja, ik ga nu even wachten tot ik weer naar het toilet moet. En als hij echt positief is... Dan ga ik weer even panikeren dat ik niet weer een mola-zwangerschap heb en dat hij daarom zo duidelijk is Hopelijk ben ik niet weer blij met een dooie mus. Al 5 teleurstellingen gehad alles in totaal, dus ik hoop op niet weer 1tje.
Toch een 2de testje gedaan en weer een streepje, dus het streepje is in ieder geval niet vals Nu hopen op weer geen miskraam.
Wauw 2 positieve testen in deze lijst op 1 dag! Uniek Hopelijk loopt hij mooi op. Snap je angst op een mola zwangerschap maar je zal wel vroeg een echo krijgen om dat uit te sluiten. Gefeliciteerd alvast!
Vanochtend een ietsje oploop, nu zaterdag testen en durf ik mezelf daarna pas op roze te zetten bij een oploopje hoor
moest ook niet wel lachen, nog geen uur volgehouden (na je vorige bericht dat je pas morgen zou testen), zo herkenbaar. En tadaaaa een streep!
Het mooie aan de NOD-lijst hier is dat je vanzelf weer eens bovenaan staat ipv hekkensluiter te zijn. Ik heb positieve vibes! En ook nog geen spotting hier en dat heb ik meestal daaaaagen voor NOD. En ik ben ook nog niet chagrijnig. En dit ga ik nu afkloppen. Klopklop