Hier wederom geen succes. Man heeft vreselijk last van z'n maag steeds en is sinds het begin van de maand constant moe of ziek. Hij kon zich er zo op commando niet toe zetten. Baal enorm van de volgende verloren maand zo. Heb wel een fijn gesprek gehad met hem nu en heb hem richting de huisarts gestuurd. Ik heb een heel traject met een psycholoog erop zitten en voel me beter, maar hij hangt nog veel meer vast in het verleden en heeft allerlei fysieke klachten. Hij vlucht ook weg in werk steeds en dat kan niet eindeloos doorgaan. Gelukkig ziet hij dat nu ook een beetje in. Bluh. Maargoed, wil ook dat hij ok gaat voor een eventuele volgende zwangerschap. Ik ben de eerste maanden altijd zo extreem moe en dan moet ik wel op hem kunnen leunen zonder dat hij eraan onderdoor gaat.
Thanks! Alles goed gegaan, 20 miljoen ingebracht! Snap er echt weinig van want met koorts door Corona 3 weken terug bij m’n man had ik wel verwacht dat t zaad minder geworden zou zijn, maar het lijkt juist veel beter geworden opeens.. Hiervoor hadden we 13 en 10 miljoen ingebracht namelijk. Uiteindelijk zegt het niks natuurlijk, maar wie weet..
Wowie! Dat is een boel!! Haha kun je later tegen je kind zeggen: ‘jij bent echt een winnaar, jij was de snelste van 20 miljoen!!’ Ik duim voor jullie
Thanks! Volgens mijn eigenlijke berekening ben ik al verder, maar laat banner even zo staan. Als ik straks vooruit wordt gezet met de termijn echo is dat toch een leukere dan andersom Verder weer bijna opgeknapt, was deze week ziek en nu nog beetje hoofdpijn en koortslip als overblijfsel. Hoop niet dat mijn koorts/verhoging deze prille zwangerschap heeft beïnvloed, ben nog erg onzeker of ik straks wel een goede echo ga krijgen 11 april… duurtnogzolangngngngng
Afgelopen maand de cyclus monitoring gedaan. Na de eisprong maar een bms van 4.5mm wat al gekrompen was ten aanzien de van de eerdere echo. Echoscopiste zei dat het op deze manier wel erg lastig zou worden en de kans op een zwangerschap en innesteling zo echt heel klein zou zijn. Deze maand afgeschreven en maandag onze eerste afspraak bij een fertiliteitsarts. Vanmorgen heb ik ineens deze testen in m'n hand op 11 dpo Laat maandag de afspraak wel doorgaan om in ieder geval te kijken of er nog dingen zijn die ze kunnen doen om de kans op een miskraam te verkleinen. Want denk dat de kans bij mij daar mogelijk nu wel een stuk groter op is?
Wowie proficiat!!! ❤️ Wat een wondertje. Ik duim dat het mag blijven plakken! Ik heb helaas geen flauw idee wat ervoor kan zorgen dat je bms dikker wordt. Ik denk niet dat er echt iets is (maar ben geen gynaecoloog). Belangrijk is nu natuurlijk dat je progesteron goed zit en stijgt
Wauw die zijn positief!!! Haha wat een verrassing voor je fertiliteitsarts aanstaande maandag Ik zou die afspraak inderdaad laten staan. Kunnen altijd inwendige echo maken, niet dat nu al iets te zien is van een vruchtzakje maar wel je bms. Hoe voel je je? Duim voor je dat deze blijft plakken en je testen mooi gaan oplopen Edit: wat was de uitslag van het bloedprikken laatst na je eisprong? Misschien nu niet meer relevant nu je deze testen hebt bedenk ik net.
Haha ja dat wordt een verrassing voor hem ik voel mij wel goed, wat moe maar ook een hele drukke werkweek gehad. Van de week af en toe wat krampjes en vandaag wat steekjes net boven m'n rechter Lies. Verder niets wat erop heeft gewezen, was ook stom verbaasd vanmorgen. Ging alleen testen omdat we vanavond uit eten gaan in een restaurant met de beste carpaccio en tournedos Ja die uitslag was op 4 door
Heel eerlijk? Geen idee? Ik had namelijk niet de fertiliteitsarts maar 1 vd de andere kant (zwangeren) ivm ziekte. Ze was eigenlijk alleen even voor de simpelere snelle controle echo's zeg maar. Maar ze zag wel dat baarmoederslijmvlies goed dun was zoals ze het wou zien bij menstruatie en dat de andere eierstok een follikel laat zien van 12 mm (die eierstok was rustig ronde ervoor). Dus moet wel clomid doorslikken (maar vind t zelf wel eng hoor, straks groeit de cyste ook en heb de bbz ook op die eierstok gehad). Dinsdag terug iig... Kreng was zo groot dat zij t aanzag voor de blaas. Ook ik dacht t... totdat de blaas in beeld kwam. Toen dacht ik al f#ck...
Jaa dat wachten... heb je eindelijk een positive test moet je wéér wachten.. Hopelijk is het snel 11 april!