Langdurige positieve ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ngmm, 13 feb 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ngmm

Ngmm Lid

12 feb 2025
    6
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik heb nu ongeveer 24 uur positieve ovuIatietesten. Heeft iemand hier ervaring mee? Online kan ik niet duidelijk vinden hoe lang zo’n piek gemiddeld aanhoudt.

Ik heb deze cyclus niet elke dag getest omdat ik ziek was. Nu blijf ik doorzichtige afscheiding houden. Dit heb ik normaal rond mijn ovulatie ook, dus heb ik voor de zekerheid een ovulatietest gedaan. Ik zit nu op cyclusdag 30 en heb een onregelmatige cyclus.

De onderste test was 12-2 17:00
    Daarboven 13-2 10:00
    Daarboven 13-2 14:00
    Bovenste 13-2 18:00

upload_2025-2-13_20-13-4.jpeg

Gisterenavond ook een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.

Voor mijn vorige zwangerschap heb ik ook ovulatietesten gebruikt en had ik 1x per dag echt een overduidelijke test. Daarna werd het snel minder. Vandaar dat ik me dit afvraag :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Ngmm

Ngmm Lid

12 feb 2025
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ik krijg de foto niet recht. De meest rechtste is de eerste en de meest linkse is de laatste test.

3. denise20

denise20 Lid

3 aug 2011
    85
    73
    18
    Vrouw
    Zorg
    Friesland
    Heb je ook al een zwangerschapstest gedaan? Ovulatietesten kunnen ook op hcg reageren.

Ngmm vindt dit leuk.
  4. denise20

denise20 Lid

3 aug 2011
    85
    73
    18
    Vrouw
    Zorg
    Friesland
    Oh sorry ik lees net dat je die al gedaan hebt.
    Misschien even met ochtendurine testen.

Ngmm vindt dit leuk.
  5. Dinobaby

Dinobaby Lid

12 mei 2024
    60
    9
    8
    Vrouw
    Hoe onregelmatig is je syclus is het mogelijk je pcos hebt?
    Ik heb vorige maand in totaal de halve maand positieve ovu test gehad zelfs nog na men nieuwe menstruatie, toen de ovulatie testen maar afgezworen
    Voor heen werkte ze meestal wel ondanks pcos, word alleen steeds waardelozer..

Ngmm vindt dit leuk.
  6. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Hee!

Hier ook een onregelmatige cyclus (nu met medicatie wel regelmatig)

Ik heb dit ook een keer gehad. Bleef echt heel lang positief... wel 2/3 dagen. Weet niet precies waarom... weet dat ik toen op een gegeven moment ovulatiepijn kreeg en de volgende dag werd die pas lichter.
    Twee weken later ongesteld.

Ngmm vindt dit leuk.
  7. Ngmm

Ngmm Lid

12 feb 2025
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ja, ik ga nog een keer testen met ochtendurine. Bedankt voor de tip!

8. Ngmm

Ngmm Lid

12 feb 2025
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ik word wel elke maand ongesteld maar het wisselt heel erg. Ene maand 30 dagen. Dan weer 35 of langer. Ik heb vanaf dag 10 wel een aantal keer getest en die testen waren veel lichter. Daarom schrok ik even dat deze zo donker waren ineens.

9. Ngmm

Ngmm Lid

12 feb 2025
    6
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor het meedenken. Ik ga morgen weer een ovulatietest en zwangerschapstest doen. Ben benieuwd of ie dan nog steeds zo donker is. Ik heb wel al een aantal dagen krampen alsof ik ongesteld ga worden. Normaal altijd veel hoofdpijn richting mijn menstruatie. Nu niet. Misschien is het dan toch een late eisprong

10. Ngmm

Ngmm Lid

12 feb 2025
    6
    0
    1
    Vrouw
    Zwangschapstest opnieuw gedaan. Weer negatief. Wel een opgeblazen onderbuik. Voelt erg vervelend aan. Ook pijn aan de zijkanten van mijn buik. Ovulatietest ga ik straks nog een keer doen.

Deel Deze Pagina