hysteroscopie..

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nanette77, Oct 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik heb een kleine vraag.

10-11 moet ik voor een hystroscopie naar het zh. Dit is dan de 28e dag van mijn cyclus (die normaal 31 dgn was, maar na mijn laatste mk 29)
    Nou schijn ik nogal makkelijk te bevruchten zijn door mijn geliefde echtgenoot..
    Stel je voor dat ik zwanger zou zijn, zien ze dat optijd of is dat niet verstandig?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het lijkt me niet helemaal handig. Bel even het ziekenhuis en overleg. Maar het lijkt me het meest slim om deze ronde even over te slaan en verder te gaan na de hysteroscopie. Die zal tenslotte niet voor niets gepland zijn denk ik.

Mirjam

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Nanette,

als de kans er is dat je zwangeer bent, moet je dit wel aangeven hoor, want het is nog niet altijd direct goed te zien en een hysteroscopie wordt bij de kans van een mogelijke zwangerschap liever niet gedaan denk ik. Misschien kun je een vroege test doen voor de zekerheid dan ?

Groetjes Brigitte

4. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hey hey.. bedankt voor jullie reactie..
    Hij wordt iid niet voor niets gedaan. Maar voor de zekerheid omdat de zw bij mij in week 6 al misgaan..
    Nu al 5 keer, om uit te sluiten dat er in de bm niks mis is.

Ik denk dat we deze ronde gewoon gaan overslaan en na de hys verder proberen..

Nogmaals bedankt!
    Ik waardeer het enorm dat er zo'n laagdrempelig punt is waar ik mijn vragen neer kan leggen!

Share This Page