Ik ben na de bevalling nog niet ongesteld geworden wat ik eigenlijk stiekem helemaal nog niet erg vind haha maar ik heb nu sinds vorige week maandag/dinsdag wel last van een komende menstruatie gevoel maar er komt tot de dag van vandaag nog niks. Zijn er meerdere die wel al lang menstruatie klachten hadden voordat de menstruatie doorzette? Ik geef volledige bv kan het daarmee te maken hebben dat de aanloop wat langer is? Bedankt!
Kan nog wel maanden duren voordat er daadwerkelijk iets gebeurd . Ik werd zelf pas na 9 mnd weer ongesteld. Een vriendin van mij na 1,5jaar. Ook beiden bv gegeven. Merk je iets aan je productie of doen je tepels misschien meer pijn?
En had jij ook wel al menstruatie klachten vtv? Zonder dat er wat kwam? Vorige week was hij wel wat onrustig aan de borst waarop ik dacht dat de productie even lager was hij wilde wel maar leek snel 'op' toen even wat vaker aangelegd en nu lijkt het weer in orde. Kolf iig genoeg als ik aan het werk ben 😉 tepels doen geen pijn. Als die twee dingen gebeuren weet ik dat het echte werk eraan komt? Haha
Ja ik had wel al een tijdje krampen enzo. Meestal is het inderdaad zo dat een menstruatie tijdelijk invloed heeft op je productie en dat je tepels zeer doen bij het voeden. Ik dacht dus steeds dat we weer eens spruw hadden, maar dat was niet zo hahaha.
Oke.. Dan wacht ik het rustig even af wanneer het komt. Dan hoop ik alleen niet dat dit nog tot 9 maanden duurt haha want voelt niet prettig continue het gevoel te hebben ongi te worden dan mag het van mij nu wel komen ook. Is al een week nu..
Hier 8,5 maand en ook nog niet ongesteld. Heerlijk! Hoewel ik wel steeds afvraagt "wanneer"? Dus dat is wat minder. Het zal toch weer een keer moeten beginnen. Heb verder ook niet het gevoel dat het zou kunnen beginnen nog.
En jij heeft ook nog BV mimully? Ja aan de ene kant vind ik het prima zo maar aande andere kant ook vervelend omdat ik de klachten heb. Gister voor de zekerheid ook maar even een test gedaan maar die was nagatief. Mijn eerste zwangerschap begon namelijk ook met menstuatieklachten die niet doorbraken. Was toen dus zwanger. Dat geeft me nu dus wel een hoop onzekerheid
Ja, hier nog bv. Hoewel L. zelf wel begint af te bouwen heb ik het idee. 's Ochtends, 's avonds en 's nachts wil hij nog wel. Heel soms overdag nog. Maar als hij dan afgeleid is, dan is het ook meteen klaar. Kan blijkbaar ook bij de sprong horen, dus ik kolf nog braaf één keer per dag. Dat moet toch ook afbouwen, want met 10 maanden heb je geen kolfrecht meer. En aangezien mijn contract afloopt, wil ik niet bij een eventuele nieuwe werkgever ook nog moeten kolven. Dus ga mee op zijn tempo. Dan is het voor mij, emotioneel ook niet zo zwaar, haha.
En had jij wel lang van te voren menstuatieklachten zonder menstruatie? Wat dat is eigenlijk het meeste waar ik mee zit. Ik heb nu al een week het gevoel dat ik ongesteld ga worden, krampen zwaar gevoel enz maar het zet niet door. Vroeg me af of dat normaal is bij een eerste menstruatie na de bevalling. Of dat het kenmerkend is voor bij BV dat je al langer klachten hebt voordat de menstruatie doorzet
Dan heb je best kans dat het pas komt zodra je stopt met de BV lekker hoor! Wat jammer zeg dat je daardoor dan moet/wilt stoppen he? Maar snap het wel. Ik vind het nu ook nog veel te gezellig en hoop er nog wel even mee door te kunnen gaan. Wil het ook op zijn tempo doen straks haha lijkt het me ook het minst moeilijk!