Titel zegt het al: ik ben opzoek naar dames die al kinderen uit een vorige relatie hebben en nu voor de eerste met hun nieuwe relatie gaan. Ik vind het misschien nog wel spannender nu dan voorheen. Ik ben benieuwd naar de reacties!
Jaaaaa! ik heb 2 jongens van inmiddels 9 en 6 jaar oud. Mijn nieuwe lief heeft geen kinderen en we zijn nu sinds februari bezin voor ons eerste kindje. Vorige maand was ik zwanger maar dat is helaas een miskraam geworden. Ik stond er vrij onbevangen in tot die zwangerschap. Ik was zo ontzettend blij en voelde me zo op en top zwanger en het was zo leuk om het met hem mee te maken en toen was het na een week opeens over... Deze maand heb ik dan ook voor het eerst ovulatie testen gebruikt maar ik vond het niet ideaal, ik raakte er meer van in de stress dus als het deze maand niet raak is doe ik het niet meer. Anyway. Hier dus hetzelfde! Leuk om te horen hoe het bij jou is!
Hier ook 2 kinderen van 9 en 11, en nu 38 weken zwanger. Heb hiervoor 2 miskramen gehad. Het zwanger worden en zijn ging nu ( op oudere leeftijd; -) niet van een leien dakje.