Vandaag een week overtijd. En vanavond ineens toch nog wat bruin/rood slijm. Dus dat zal betekenen dat ik morgen of overmorgen ongesteld zal zijn. Afgelopen donderdag getest en die was negatief dus ik heb de hoop maar laten varen. Ik baal echt en ik ben zo teleurgesteld in mijn lichaam. Het lijkt wel alsof er een kosmische grap met me wordt uitgehaald. Vorige maand ongesteld geworden op 1 april na 55 dagen en nu na 38 op moederdag.... Het is gewoon stom en ik voel me gewoon down. Wanneer lukt het ons om ons gezin compleet te maken.... Ik weet dat ik al gezonde kinderen heb en dat ik me heel gelukkig moet prijzen. Dokters nemen me niet serieus en schepen me af met het is al 2x gelukt dus maak je niet druk. Maar duurt nu al meer dan een jaar.... Ik maak me zorgen maar wordt niet gehoord. Moest het ff kwijt meiden. Ik weet het gewoon ff niet meer.....
Ik begrijp je teleurstelling heel erg goed. Je hoopt zo op die positieve test, en uitgerekend vandaag lijkt het toch weer niet gelukt te zijn. Tuurlijk ben je verdrietig. Of je nu al 2 kinderen of 4 kinderen hebt, dat maakt wens voor en het verlangen naar nog een kindje van jullie samen niet minder intens. Ik hoop oprecht dat het jullie gauw gegeven is. Liefs
Tnx diazz. Wat lief hoe je dat verwoord. En het in zo waar. Onze wens ik groot want het in niet compleet. En de maanden duren lang en de tijd vliegt als je snapt wat ik bedoel. Het is frustrerend....
Vervelend dat je je niet gehoord voelt, ook niet bij de huisarts.. Wat hierboven al gezegd word vind ik ook, het maakt niet uit hoeveel kindjes je al hebt mogen krijgen, zolang die wens er nog zit voor gezinsuitbreiding is het altijd teleurstellend als de test negatief uitslaat Hopelijk mag het snel raak zijn, en zo niet dan misschien toch eens een gesprek aangaan met de huisarts?
Oh meid toch! Ik herken je gevoel heel erg goed! Wat een rotstreek. Net of iemand een sadistische grap met je uithaalt. Houd de moed erin meid. Het gaat echt wel goedkomen!! En dan is het het wachten waard geweest!!
Hier ook heel herkenbaar. Snel zwanger van de eerste, zonder problemen, nu al bijna een jaar bezig voor de tweede. Ik had vandaag een negatieve test op 11 dpo, waarop ik de vorige keren positief testte, dus ik heb weinig hoop voor deze ronde. Het komt echt wel een keer, voor ons allemaal. Houd moed lieverd! :-*
Herkenbaar, we willen zo ontzettend graag een tweede maar zie onderschritf. Het is nog niet gelukt. Zit nu met een enorm opgezwollen buik op de bank. Het is 9 dpo maar ik weet al dat ik ongesteld word. Het is op 1 juni een jaar geleden dat ik positief testte en een half jaar na de tweede positieve test. Ik kan wel janken, maar wat heb ik daaraan? Tijdsdruk voel ik ook want ik ben 38. Ik ben nog niet naar de huisarts geweest maar ik denk er wel aan.
Van de erste was ik meteen zwanger en vorig jaar ook meteen na de pilstop en daarom vooral ook denk ik nu dat er iets niet klopt. Of het is toch leeftijd. Hoe dan ook ik voel ook met jullie mee!