...mijn afnemende zwangerschapstesteb. Zo bizar... Ik "kijk" de venstertje bijna wit. En het is zó zwaar een tegengesteld gevoel. Je wilt ze zovgedaan positief zien. Maar na mijn miskraam wil ik graag dat t wit is. Precies 1 week geleden verloor ik de laatste stolsels. Uit zichzelf, nadat ik 17 januari en 23 januari de medicijnen had ingebracht. De echo was schoon 27 januari, maar toch kwam er 4 februari nog wat verstopte stolsels uit s avonds. De ochtend erna was al het bloeden weer compleet over. Mijn lichaam heeft het laatste beetje zelf opgeruimd. En dat voel ik aan mijn lichaam. Ik word weer fitter, meer mezelf. Maar toch.... Om de testen om de paar dagen steeds negatiever te zien, doet mij "goed". Het neemt af en ik 'mag' weer verder. Het achter mij /ons laten. Het was zwaar, maar ergens had het een reden dat het kindje niet ok was. Het zal altijd in mijn hartje blijven. Aankomend weekend gaan manlief en ik even een weekendje samen weg naar Friesland. Er tussenuit en Lekker samen genieten. Volgende week zal mijn rest vast helemaal Omo wit zijn... Wie heeft dit ook zo ik de gaten gehouden? Oh ja, het zijn alleen maar action testen. Soms 2v5 kV en ik heb vanmorgen ook een digitale gedaan om te kijken of het al 'niet zwanger' aangaf, maar dat is helaas nog niet zo.
Deze is duidelijker. Van vanmorgen en van ergens begin/half december toen mijn lichaam nog vol zwanger was.
Ik ken je gevoel, heb zelf twee weken na de curettages ook test gedaan en waren toen al negatief, het is net of je dan voor jezelf t helemaal af kan sluiten en verder kunt. Wil je heel veel sterkte wensen!!
Ik snap je helemaal Als het dan toch niet zo mag zijn, wil je ook door Eind 2014 heb ik 2 mk's achter elkaar gehad waardoor ik pas weer zwanger mocht worden als m'n hcg helemaal weg was. Ik moest om d'r 3 dgn bloed laten prikken. Uiteindelijk pas eind febr weer groen licht gekregen. Had nooit verwacht dat hcg zo lang kon blijven hangen maar jeeeee wat ben je dan blij met een spierwitte test! Ik hoop dat jouw testje ook snel wit zal zijn. En hopelijk natuurlijk snel een plak beebje
Jeetje... Das pittig. Maar ...als ik het goed begrijp, dan ben je dus de 2e keer zwanger geraakt terwijl er nog hcg in je bloed was? Dat zou nu dus bij mij ook kunnen gebeuren? Ik dacht dat het hcg écht uit je bloed moest zijn eer je weer een eisprong en dus vruchtbaar bent..
Je kan een eisprong hebben met laag hcg. Ik heb wekelijks bloed laten prikken bij mk's (omdat ik eerder een mola en een bbz had gehad en problemen met slecht dalend hcg). Zodoende weet ik heel zeker dat ik met een hcg van 20 een eisprong heb gehad (en toen ook weer zwanger ben geworden trouwens) Ik hoop voor je dat je spoedig weer zwanger zal zijn en hebt dan natuurlijk goed zal gaan!
Ik ben na m'n eerste MK na 1,5 week weer zwanger geraakt En na m'n tweede MK heb ik een eisprong gehad met een hcg boven de 40 Het kan dus wel degelijk!
OK! 😃 dat biedt perspectieven haha! Alhoewel wij er nu geen druk op meer gaan leggen, zijn we wel gewoon aan t vrijen. Gewoon omdat we er zin in hebben. Mijn ovulatietesten vind ik niet zo betrouwbaar nu ik nog een beetje lichte strepen heb op de zwangerschapstesten. Hoeveel is hcg 40? Nog wel voldoende voor een positieve test? De cijfers zeggen mij niet zoveel. Ik hoefde totaal geen bloed te prikken. Ik denk in streepjes, hihi.
Wat gaaf! Leuk Mutskuh! Mag ik vragen hoe jij het bijhield na jouw miskraam? Ovulatiestesten, temperaturen...? Of gewoon vrijen naar zin?
Oh ik herken het! Maar bij mij heeft het dus tot juli geduurd voordat de testen weer helemaal wit waren pff. ( MA was in april)
Tuurlijk mag jij dat vragen hoor Omdat het een part mola was mochten wij absoluut niet zwanger worden na de curretage en zit je in een heftige fase (vond ik zelf) totdat mijn hcg 2x negatief zou staan. Moest wekelijks bloed prikken maar boven wonder zakte het heel snel... omdat ik mijn eisprong moest vermijden idd ovu testen gehaald... en dat werkte hier goed... deze maand mochten we er eindelijk weer voor gaan!! En omdat ik zelf nog wat zws testen had liggen in die periode ook getest of ze al lichter werden.. Zo wist ik zelf dus ook dat m'n hcg daalde Jij ook een missen abortion gehad? Meid wat heftig hè! Tis niet niks! X
Ja, t was idd een MA. Balen, maar we zijn inmiddels gelukkig wat stappen verder. Ik weet niet goed wat ik nu met de ovu testen moet. Denk dat ik even weekje wacht ermee tot m'n zw testen echt wit zijn 😄 Ondertussen lekker naar behoefte en zin blijven vrijen 👍😍
hoeveel weken was je zwanger? En zo gek is je titel nog niet.. ik werd 3 weken geleden voor het eerst weer ongi... je wilt niet weten hoe blij ik daarmee was! Haha
Ik heb geen testen gedaan na mijn curettage, maar 'verheug' me wel op de eerste menstruatie. Voor mij de bevestiging dat het goed is. Omgekeerde wereld, paar maanden terug keek ik de testen positief en vervloekte ik mijn menstruatie .
Ik heb het nooit met testen bijgehouden maar werd 3 weken na de curretage alweer ongesteld. Veel sneller dan ik had gedacht dus. Wel opluchting dat m'n lichaam ' het weer doet'. Had eind december mk en tegelijk met nieuwe drukke baan begonnen dus we wachten nu even een paar maanden tot de zomer. In principe prima, maar echt iedereen lijkt ineens wel zwanger nu en dan vind ik het toch wel moeilijk om te wachten.
Ja... Dat kan ik me voorstellen. Hier nog steeds helaas een digitale test vanmorgen met "zwanger". 9 dagen na de laatste stolsel....