Ik fiets regelmatig naar mijn werk 15 km verderop. Wel op een ebike, doe ik ongeveer 40 minuten over.
Ik zou het doen, kippeneindje! Wel op een goede fiets. Er bestaan ook ebikes die officieel 25 km per uur gaan maar met de juiste app je ze 35 km per uur kunt laten gaan Ik ga natuurlijk niet hier plaatsen welk type fiets dat is want @Devilschase is een lieve schat maar werkt bij de politie en die moet je niet wijzer maken dan dat ze (en haar collega’s zijn) is. Voordeel van zo’n fiets is ook dat je niet met klamme oksels aankomt
De fiets verbinding is prima gelukkig! Sprak een nieuwe collega en hij fiets dit stuk ook, woont in hetzelfde dorp. Hebben jullie nu 1 of 2 auto's? Wij hebben er nu 2 maar gaan er waarschijnlijk wel een weg doen. Ik ga dan of fietsen of met het OV (kwartiertje met de trein). Dan heb ik alleen 1,5 dag dat ik thuis ben geen auto. Zitten nu ook na te denken over een goede bakfiets zodat ik de kinderen af kan zetten en door kan fietsen.
Wij hebben indd 1 auto. Hadden een bakfiets maar we kiezen nu voor een elektrische fiets met fietskar om dezelfde reden.
40 min met een e-bike over 15 km? Weet je het zeker? Ik heb een gewone fiets en doe net geen 30 min over 10 km... met tegenwind 30 min.