de titel zeg het al... zijn er hier dreumessen waarbij het tanden poetsen wel lukt dmw een el. tandenborstel? die vind onze zoon namelijk helemaal geweldig haha...
Ja hoor hier ook, allang hebben we die. We hebben wel een speciale voor baby's. Is een heel klein en super zacht borsteltje en zelfs een lampje erop dan zie je waar je poets Trilt heel zachtjes je beschadigd en dus geen tandjes of tandvlees mee. Deze hebben wij Elektrische tandenborstel voor baby's Baby Toothbrush
Kun je geen losse borsteltjes bin kopen er zitten er geloof ik 4 bij daar kun je heke tijd mee vooruit. En als die op zijn koop ik een nieuwe kost immers maar 9 Je kunt dit borsteltje gerust eerder als twee jaar gebruiken. Is super fijn, heel klein en zacht borsteltje. Trilt ook maar heel zachtjes en stopt vanzelf na 2 min.
Onze tandarts en mondverzorger zei dat het pas mocht als hele gebit uitkomt (na 2 jaar is juist sterk aangeraden electrish poetsen) Want is erg goed voor tanden maar juist slecht voor tandenvlees van baby. Ik zou dan pas echt overgaan als gewoon borstel niet lukt of als minst 80% van tanden al uit. Ik heb zelf veel tandvlees problemen vroeger gehad en heb thuis dus erg dure electrische ding ze kan of veel standen ook op dat van erg zachte maar dat werd ook afgeraden door tandarts (omdat mijn dochter moelijk laat tanden poetsen heb ik daar uitgebreid advies gevraagd en meegenomen dat apparaat). Dus als niet anders kon dan maar electrisch maar dochter vind gewoon niets als er wordt door iemand gepoetst hier behalve haarzelf dus we geven gaan gewone borstel en dan 2x per dag.
Deze tandenborstel kun je gerust gebruiken is echt veilig. Is geen elektrische tandenborstel zoals die van volwassenen. Trilt maar heel zachtjes en is heel klein en zacht. Kan niets gebeuren. Trilt niet gigantisch hard of zo. En liever zo poetsen dan helemaal niet. Hier is niks beschadigd of zo niks gebeurd.
Piccolina, als ik dit niet ga proberen bij mijn dochter heeft ze straks helemaal geen tanden meer om te poetsen! Het is nu twee keer per dag houdgreep en dan nog lukt maar anderhalve tand. Haar ondertanden zijn alleen nog met de nagel vrij te krabben van tandplak!!! Denk dat het allemaal wel los zal lopen met de tandvleesproblemen. Ben er niet zo bang voor.
onze dochter houdt van tanden poetsen, maar niet elektrisch. Ze vindt momenteel alle elketrische apparaten eng.
Merah Ik zeg toch dat als het niet anders kan uiteraard elektrisch beter dan niets Mijn dochter wil ook niet tanden poetsen. Houdgreep werkt niet hiet ze wil dan het totaal niet. Andere trucjes ook. Dus ik weet hoe het is. Als elektrisch zal gaan zal ik ook doen hoor. Maar hier niet we hebben met cb daar overgehad en totaal plaatje is dat ze gewoon zelf wil doen. Ik zeg dus: tanden poetsen? Zegt ze "ja" en gaat zelf tandenborstel pakken en tandpasta op. Dan poets ze zelf 2x per dag en eerst sloeg het nergens op maar verbaasde mij dat ze nu precies 2min poets! (Hoort piepje en laat borstel gelijk weg) En poets ook gewoon tanden met zoals we dat zouden doen met juiste beweging. Hier voorbeeldige tandjes nog dus voorlopig zo dan want niets werkt hier behalve zelf laten doen en leren hoe het goed moet.