Inmiddels 3 merken speentjes geprobeerd maar ze wil ze niet. Wel onze pink.... Iemand tip welke speen mss wel kan helpen?
Van digrax natural grprobeerd? En van avant die dunne langwerpige versie? Heb je niet te kleine speen gegeven. M
Soothies! Je kunt ze kopen van het merk Avent bij oa Etos. Hier pinkzuigers die deze als enige pakken. Zo blij mee! Google maar eens, veel positieve verhalen van andere moeders van pinkzuigers, haha.
Mijn dochter heeft tot 12/14 (weet niet meer precies) onze pinken gebruikt. Werd er doodmoe van. Uiteindelijk pakte ze de bibi speen waar ze eerst niks van moest weten
Ik heb speen geven maar opgegeven. Wilde ook alleen maar pink. Nu al lang niet meer en ook geen speen, maar missen het ook niet gelukkig.
Difrax combi dental newborn, 0-6 Bibi newborn dental combi 0-6 Avent langwerpig Allemaal gehad... Zat idd naar de soothie te kijken , bestellen maar
Was hier ook, weken en weken lang. Nu geen pink, ook geen speen. Soms zn eigen duim maar verder niet!
Hier ook een pinkzuiger. En nooit een speen gewild. Dat is nu fijn, want je hoeft hem niet af te leren, maar toen ze zo jong was wel ff pittig.
Ik zou ook de soothie proberen, Ons zoontje moest deze speen op de ic, hoewel ze een waslijst hadden aan medische redenen waarom ze de soothie gebruiken op de ic zeiden ze ook dat veel kindjes alleen de pink willen, deze word vaak dan wel gepakt door de kindjes, en als ze het niet doen kun je je eigen pink erin steken maar er ook weer uit halen en dat hebben ze dan minder snel in de gaten en hebben door die speen dan nog het idee dat ze de pink hebben
Bij onze oudste werkte geen enkele. We hebben tot een maand of 2 elke avond van 18.00 tot 22.00 met onze pink in zijn mond gezeten. Daarna vond hij zijn duim, en dat doet hij met 7 jaar nog steeds
Soothies van Avent! Wat een topdingen!! Klinkt stom maar dat kleine stukje plastic maakt mijn leven een stuk makkelijker😂
Bij ons ook een pink zuiger Tot me schoonzus zei een dental van de bibi. Ik ben hellemaal fan! En mats net zo
Mijn dochtertje had dat ook en heb mij er maar bij neergelegd. Ik vond het niet zo vervelend en rond de 3 maanden kon ze heel goed haar eigen duim vinden. Waar ik achteraf wel blij mee ben want die duim raakt ze nooit kwijt.