Puckababy afbouwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nala010, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hoi,

Hoe ervaarden jullie het met het afbouwen van de puckAbaby?
    Kleine man ligt al een tijd in de puckababy eerst in de piep, en nu in de mini.
    Hij is zijn handjes flink aan het ontdekken, en ik merk dat hij het niet leuk vind als zijn handen in de Puck gedaan worden.
    Nu heb ik net kleine man weer op bed gelegd, en 1 hand uit zijn Puck gelaten en jaja hij slaapt!
    Moet ik dit langzaam blijven doen, dus 1 armpje eruit of gewoon gelijk hoppa 2 handen eruit en kijken hoe het gaat.
    Ik heb nu nog vrij, een weekje dus heb rustig de tijd om hem te laten wennen..

Hoe hebben jullie het afgebouwd?

Groetjes Nala010

2. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik zou ze er gewoon uit doen. Geef hem lekker je vertrouwen. Hier is het gelukt met de winterslaapzak vd Hema. De mouwen bieden een geborgen gevoel maar ze liggen toch vrij.
    Succes!

3. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Cold turkey, hij was 4 maand en kon draaien. Puckababy uit en slaapzak aan en het ging meteen goed!

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hier overdag begonnen met een arm vrij, na een week ook s'nachts en toen naar een slaapzak met mouwen. Succes!

5. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Wij hebben niet afgebouwd, bij 3 maanden bleek dat opeens aan het omrollen was en toen heb ik haar gewoon gelijk in een slaapzakje van de Hema neergelegd. Geen enkel probleem!

6. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Wij hebben het Cold Turkey gedaan. We hebben wel voor een slaapzak gekozen van de Hema omdat de mouwtjes wat stugger zijn. Ging eigenlijk direct goed.

7. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Nou vandaag een slaapzak van de hema geprobeerd, wat een stugge armen zeg ik moest zijn armen er echt intrekken.. Hij vond het helemaal niks. Toen maar weer zijn Puck aangedaan.

Vanavond drama met naar bed brengen, lag met zijn armen te wurmen tegen zijn puckababy, en krijsen!
    Heb toen zijn armen uit de Puck gehaald en hij slaapt alweer 1,5 uur :$
    Durf ik het aan om vanacht zijn armen eruit te laten?
    Hij krijgt straks nog een droomvoeding en twijfel om zijn armen erin of eruit te laten.. :)

Even lullig gezegd ik wil wel een redelijke nachtrust :) moet woensdag voor het eerst weer werken..

8. Username

Username Niet meer actief

Gewoon proberen :) zo te lezen doet hij het hartstikke goed. Dus zo meteen na de voeding gewoon eruit laten en kijken wat er gebeurt. Als het echt niet gaat merk je het snel genoeg toch?

9. Username

Username Niet meer actief

Wij hebben het hier cold turkey gedaan. Dochter draaide ineens, dus het moest. Hier was het echt even drama voor het goed ging. Ze sliep meteen helemaal niet meer....

10. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Joehoe meneeer heeft vanacht geslapen in zijn puck met allebei zijn armen los! Van 22.00 tot 07.30!! Om 05.00 was die even wakker waarna hij weer in slaap viel!!

11. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Netjes!
    Hier had ik de oude versie van de mini. Kon je geen armpjes uithalen.
    In het begin pakte hij wel een slaapje in een slaapzak. De rest niet. Elke keer maar met die armpjes maaien. Baalde als een stekker aangezien hij ging rollen.

Na een week kon hij dag en nacht in zijn slaapzak.

12. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ja zo overdag heeft hij er meer moeite mee, zijn armpjes zwiepen nog weleens alle kanten op :)
    We houden vol ;)

13. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hmm dankjullie voor de steun!

Ik denk dat ik wel kan zeggen dat we puckababy af zijn, hij is gewassen ligt opgeborgen in de kast :D
    Hij ligt prinsheerlijk in zijn slaapzak zonder! Mouwen, en hij vindt het allemaal wel prima.

Ben blij dat ik geen afbouwdrama heb gehad, voor alle dames die het nog mee moeten gaan maken, succes!

Deel Deze Pagina