Wij gaan binnenkort een dag naar de Beekse Bergen, maar het is echt een eeuwigheid geleden dat ik daar voor het laatst was. Heeft iemand tips voor ons qua route in het park? Ik heb gelezen dat er verschillende routes zijn. Kun je de routes ook combineren? (Boot, wandel, eigen auto). Op de site is dit niet heel duidelijk aangegeven vind ik.
Je kunt alles combineren, maar er zijn geen vaste routes hoor. Je kan overal alle kanten uit. Wat je bijvoorbeeld kunt doen is beginnen met de auto, dan kun je halverwege de auto parkeren en vanuit daar (kongoplein) kun je dan een stuk lopen. En later de auto safari weer hervatten. Je kunt ook vanaf het begin (safariplein) de bus of boot pakken naar Kongo en dan met de ander weer terug.
De boot vertrekt aan het begin en halverwege het park. De rrofvogelshow is leuk om te zien. S middags is er ook een voorstelking waarin ze de vogels trainen, die is nog leuker.
Jawel hoor. Mijn 13 en 15 jarige vindt het ook nog erg leuk. Mijn (bijna) 11 jarige wil er zelfs heen voor zijn verjaardag. Vind het zelf ook altijd erg leuk.